Gat in de kalender

Gestart door Fabian, 02 december 2012 - 20:08:36

« vorige - volgende »

Welk circuit moet de plaats van New Jersey innemen op de kalender?

Paul Ricard
1 (4.5%)
Magny Cours
1 (4.5%)
Istanbul Park
4 (18.2%)
Imola
4 (18.2%)
Hockenheimring
1 (4.5%)
Red Bull Ring
5 (22.7%)
Laguna Seca
6 (27.3%)
anders circuit
0 (0%)
er hoeft van mij geen vervanging voor New Jersey te komen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Jehoentelaar

De evenementen op de website lopen tot 2006, dus ik weet niet of we van dat circuit nog veel kunnen verwachten. :P

Het circuit is in 2011 nog onderworpen aan een inspectie door de FIA. Daaruit kwam -zover ik begrijp- dat het circuit op 80% voldoet. http://www.motorpasionf1.com/formula-1/el-circuito-mexicano-hermanos-rodriguez-cerca-de-la-formula-1 (Spaans)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 07 december 2012 - 12:52:34
De evenementen op de website lopen tot 2006, dus ik weet niet of we van dat circuit nog veel kunnen verwachten. :P

Het circuit is in 2011 nog onderworpen aan een inspectie door de FIA. Daaruit kwam -zover ik begrijp- dat het circuit op 80% voldoet. http://www.motorpasionf1.com/formula-1/el-circuito-mexicano-hermanos-rodriguez-cerca-de-la-formula-1 (Spaans)
Ah, je hebt mijn antwoord al gegeven... ;)

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 07 december 2012 - 12:52:34
De evenementen op de website lopen tot 2006, dus ik weet niet of we van dat circuit nog veel kunnen verwachten. :P

Het circuit is in 2011 nog onderworpen aan een inspectie door de FIA. Daaruit kwam -zover ik begrijp- dat het circuit op 80% voldoet. http://www.motorpasionf1.com/formula-1/el-circuito-mexicano-hermanos-rodriguez-cerca-de-la-formula-1 (Spaans)

Het laatste grote evenement waar ik weet van heb op Hermanos Rodríguez, was de Champ Car race eind 2007. Nadien is het daar behoorlijk stil geworden.

SDG

Citaat van: Victor Monza 2008 op 06 december 2012 - 19:20:42
Ga normaal enkel naar historic races, maar samen met  de 24 h van Le Mans en Nurnburgring zis de GP van Monza een van die monumenten die je 1 maal moet live meemaken. De rest van de week zijn er nog schitterende musea in de buurt om te bezoeken, zoals het nieuwe Enzo Ferrari museum in Modena.

De tickets voor Barcelona voor zowel Formule 1 als MotoGP zijn nu al te koop. Voor een weekendticket in de hoofdtribune betaal je bij de F1 tussen de 400 en 450 Euro, bij de MotoGP kost dit momenteel... 57 Euro. De keuze is dan snel gemaakt, lijkt me.

Fabian

Als we nu naar Mexico gaan dan hadden ze die kalender niet aan hoeven passen. De kalender werd aangepast voor een Europese GP dus lijkt me niet dat we nu ineens naar Mexico gaan, maar goed in de F1 is niks zeker.

Victor Monza 2008

Citaat van: SDG op 07 december 2012 - 13:18:44
Citaat van: Victor Monza 2008 op 06 december 2012 - 19:20:42
Ga normaal enkel naar historic races, maar samen met  de 24 h van Le Mans en Nurnburgring zis de GP van Monza een van die monumenten die je 1 maal moet live meemaken. De rest van de week zijn er nog schitterende musea in de buurt om te bezoeken, zoals het nieuwe Enzo Ferrari museum in Modena.

De tickets voor Barcelona voor zowel Formule 1 als MotoGP zijn nu al te koop. Voor een weekendticket in de hoofdtribune betaal je bij de F1 tussen de 400 en 450 Euro, bij de MotoGP kost dit momenteel... 57 Euro. De keuze is dan snel gemaakt, lijkt me.
Zelfde keuze als eenmaal 3 sterren gaan eten of tienmaal frietjes met een bal gehakt.

SDG

Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 19:23:55
Citaat van: SDG op 07 december 2012 - 13:18:44
Citaat van: Victor Monza 2008 op 06 december 2012 - 19:20:42
Ga normaal enkel naar historic races, maar samen met  de 24 h van Le Mans en Nurnburgring zis de GP van Monza een van die monumenten die je 1 maal moet live meemaken. De rest van de week zijn er nog schitterende musea in de buurt om te bezoeken, zoals het nieuwe Enzo Ferrari museum in Modena.

De tickets voor Barcelona voor zowel Formule 1 als MotoGP zijn nu al te koop. Voor een weekendticket in de hoofdtribune betaal je bij de F1 tussen de 400 en 450 Euro, bij de MotoGP kost dit momenteel... 57 Euro. De keuze is dan snel gemaakt, lijkt me.
Zelfde keuze als eenmaal 3 sterren gaan eten of tienmaal frietjes met een bal gehakt.

MotoGP zou ik nu echt niet bepaald vergelijken met een portie frietjes met een bal gehakt.  ::)

Victor Monza 2008

Citaat van: SDG op 07 december 2012 - 19:44:34
Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 19:23:55
Citaat van: SDG op 07 december 2012 - 13:18:44
Citaat van: Victor Monza 2008 op 06 december 2012 - 19:20:42
Ga normaal enkel naar historic races, maar samen met  de 24 h van Le Mans en Nurnburgring zis de GP van Monza een van die monumenten die je 1 maal moet live meemaken. De rest van de week zijn er nog schitterende musea in de buurt om te bezoeken, zoals het nieuwe Enzo Ferrari museum in Modena.

De tickets voor Barcelona voor zowel Formule 1 als MotoGP zijn nu al te koop. Voor een weekendticket in de hoofdtribune betaal je bij de F1 tussen de 400 en 450 Euro, bij de MotoGP kost dit momenteel... 57 Euro. De keuze is dan snel gemaakt, lijkt me.
Zelfde keuze als eenmaal 3 sterren gaan eten of tienmaal frietjes met een bal gehakt.

MotoGP zou ik nu echt niet bepaald vergelijken met een portie frietjes met een bal gehakt.  ::)
de gustibus et coloribus non est disputandum

Kootje

Kwestie van smaak?  :o

Als jij de MotoGp, het hoogst haalbare in de motorsport, wilt vergelijken met het simpelste van het simpelste op culinair gebied. ???
Prima hoor, maar daar is voor mij geen discussioe over mogelijk.  :-X

Jehoentelaar

Wie MotoGP laagwaardiger inschat dan Formule 1 heeft er simpelweg geen verstand van. Formule 1 maakt er zelf zo'n glamourverhaal van, maar dat maakt z'n plek in de autosport niet opeens groter.

Afgelopen jaar dertien autosportdagen meegemaakt voor hetzelfde bedrag (toegang+reiskosten) als één zondagkaartje hoofdtribune voor de Formule 1 in Spa. Volgend jaar voor het eerst naar de MotoGP. Als het dan allemaal zo negatief gewaardeerd moet worden: liever dertien puntzakken friet met een kwak satésaus dan één gekookte exotische vogel. 8)

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 08 december 2012 - 11:20:54
Kwestie van smaak?  :o

Als jij de MotoGp, het hoogst haalbare in de motorsport, wilt vergelijken met het simpelste van het simpelste op culinair gebied. ???
Prima hoor, maar daar is voor mij geen discussioe over mogelijk.  :-X
Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, de vergelijking had geen betrekking op de waarde van het spektakel. Volg in de mate van het mogelijke ook MotoGP op de buis, maar de betrokkenheid is niet van hetzelfde niveau vandaar. Voor de prijs van een Ferrari 250 GTO  koop je misschien tien hedendaagse supercars of meer, geef mij maar de GTO. Mijn punt was, ik heb enkele evenementen op een to-do lijstje staan waaronder  eenmaal de GP van Monza, niet alleen voor de race maar voor het ganse plaatje " F1 in tifosicountry " . wegens tijdsgebrek zit het er niet in alle mogelijke races af te struinen. Als Usain Bold een wereldrecord loopt weet ik ook dat hij fenomenaal bezig is, maar ik ga geen fractie van de prijs van een F1 ticket betalen om dat bij te wonen.

Iceman2012

Citaat van: SDG op 07 december 2012 - 13:18:44
Citaat van: Victor Monza 2008 op 06 december 2012 - 19:20:42
Ga normaal enkel naar historic races, maar samen met  de 24 h van Le Mans en Nurnburgring zis de GP van Monza een van die monumenten die je 1 maal moet live meemaken. De rest van de week zijn er nog schitterende musea in de buurt om te bezoeken, zoals het nieuwe Enzo Ferrari museum in Modena.

De tickets voor Barcelona voor zowel Formule 1 als MotoGP zijn nu al te koop. Voor een weekendticket in de hoofdtribune betaal je bij de F1 tussen de 400 en 450 Euro, bij de MotoGP kost dit momenteel... 57 Euro. De keuze is dan snel gemaakt, lijkt me.
tja, als je persé op de hoofdtribune wilt zitten. Weekendje F1 in monza heb je al vanaf 99 euro. Ga je op een camping in de buurt zitten kost het allemaal geen drol. Maar goed, als beide sporten je om het even zijn, dan kan ik me voorstellen dat je t zo doet. Ik zelf veel meer met autosport dan met motorsport al volg ik de moto gp ook wel.

Fabian

Ben benieuwd welk circuit het gaat worden. Ik ga toch wel een beetje uit van de Red Bull Ring....

robbert

Citaat van: Fabian op 11 december 2012 - 15:35:11
Ben benieuwd welk circuit het gaat worden. Ik ga toch wel een beetje uit van de Red Bull Ring....

ik denk het ook, en alleen om redbull een groot plezier te doen

Kootje

Kan er alleen maar op hopen. :)