Gat in de kalender

Gestart door Fabian, 02 december 2012 - 20:08:36

« vorige - volgende »

Welk circuit moet de plaats van New Jersey innemen op de kalender?

Paul Ricard
1 (4.5%)
Magny Cours
1 (4.5%)
Istanbul Park
4 (18.2%)
Imola
4 (18.2%)
Hockenheimring
1 (4.5%)
Red Bull Ring
5 (22.7%)
Laguna Seca
6 (27.3%)
anders circuit
0 (0%)
er hoeft van mij geen vervanging voor New Jersey te komen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Fabian

Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 19:09:26
8 september Monza, nu nog een reden vinden om dan toevallig in Milaan te moeten zijn.
Hier hetzelfde. Gelukkig hoef ik aan niemand uitleg te geven!

Jehoentelaar

Die prijzen zijn zo bizar dat ik voor dat geld lekker MotoGP - Masters F3 - DTM ga doen. En wellicht nog WSR en/of WEC in het voorjaar. Lang leve het B-segment. 8)

Victor Monza 2008

Citaat van: Fabian op 05 december 2012 - 19:24:58
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 19:09:26
8 september Monza, nu nog een reden vinden om dan toevallig in Milaan te moeten zijn.
Hier hetzelfde. Gelukkig hoef ik aan niemand uitleg te geven!
Bij wijze van spreken natuurlijk.

Fabian

Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 20:46:36
Citaat van: Fabian op 05 december 2012 - 19:24:58
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 19:09:26
8 september Monza, nu nog een reden vinden om dan toevallig in Milaan te moeten zijn.
Hier hetzelfde. Gelukkig hoef ik aan niemand uitleg te geven!
Bij wijze van spreken natuurlijk.
Waar wacht je dan op? Gewoon boeken!  ;) :P :P :P

Jehoentelaar

Overigens wil de organisatie van de GP van Austin ook een alternatieve datum, nu de race op hetzelfde moment valt met de college football game tussen University of Texas en Oklahoma State University. College football is, als soort jeugddivisie van de National Football League, een enorm populaire competitie in de VS, en de organisatie vreest dat de veelal Texaanse bezoekers die wedstrijd prefereren boven Formule 1.

Victor Monza 2008

Citaat van: Fabian op 05 december 2012 - 23:16:35
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 20:46:36
Citaat van: Fabian op 05 december 2012 - 19:24:58
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 19:09:26
8 september Monza, nu nog een reden vinden om dan toevallig in Milaan te moeten zijn.
Hier hetzelfde. Gelukkig hoef ik aan niemand uitleg te geven!
Bij wijze van spreken natuurlijk.
Waar wacht je dan op? Gewoon boeken!  ;) :P :P :P
Eerst verblijf boeken, ga in september een week naar Italië, periode hing dus af van Monza.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 05 december 2012 - 19:34:38
Die prijzen zijn zo bizar dat ik voor dat geld lekker MotoGP - Masters F3 - DTM ga doen. En wellicht nog WSR en/of WEC in het voorjaar. Lang leve het B-segment. 8)

Voor mij wordt het net als dit jaar wellicht ook weer MotoGP en DTM in 2013. Dus op 16 juni naar Barcelona en 21 juli naar Zandvoort.  8)

Matthijs

Niks mis met het B-segment. Het A-segment wil ik gewoon niet meer betalen.

Victor Monza 2008

Ga normaal enkel naar historic races, maar samen met  de 24 h van Le Mans en Nurnburgring zis de GP van Monza een van die monumenten die je 1 maal moet live meemaken. De rest van de week zijn er nog schitterende musea in de buurt om te bezoeken, zoals het nieuwe Enzo Ferrari museum in Modena.

Jehoentelaar

'In de buurt' is dus wel een beetje relatief. ;)

Victor Monza 2008

Milaan - Bologna  216 km, daartussen vindt je alle iconen van de Italiaanse motorsport.

Jehoentelaar

Dan nog noem ik het niet 'in de buurt'. Je bent zo anderhalf uur onderweg. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

maartenf1

Turkije wordt ´m dus niet meer:
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/288359/turkse-overheid-wil-niet-meebetalen-aan-race/

De FIA wil wel echt graag een race zoeken, heb alleen echt geen idee welke banen nog serieus in gesprek zijn met Eikelstone.

Hopelijk wordt het Imola of de Red Bull Ring, zal geweldig zijn vanwege de historische waarde van deze banen

Victor Monza 2008

Kan die Turkse minister geen ongelijk geven, 13,5 miljoen dollar zonder return. Het zal misschien de bewindvoerders in andere exotische bestemmingen doen nadenken voor ze zich in het avontuur gooien. Er zijn in Europa genoeg circuits die ze nog kunnen aandoen, ik ben absoluut tegen Bernie's mondializering.

Kootje

Ik ben vóór Bernie's mondialisering, maar dan wel met behoud van de klassiekers.
Dat Turkije nu niet doorgaat vind ik op zich wel jammer, maar voorlopig ook niet meer dan dat.
Vraag is alleen welke baan we er nu bij gaan krijgen.

Persoonlijk zie ik het liefste de Red Bull Ring terugkeren, maar 'n vervroegde rentree van Mexico acht ik aannemelijker.
Ze zitten al op dat continent, er rijden 2 Mexicanen mee, en er zit 'n flinke berg geld van Carlos Slim, Sauber's Mexicaanse sponser in de F1.
Vraag daarbij is echter of het Circuito Hermano Rodriguez nog wel voldoet.