Romain Grosjean moet blijven!

Gestart door 0634, 01 december 2012 - 11:51:52

« vorige - volgende »

Eens of oneens?

Tuurlijk moet ie blijven!
12 (54.5%)
Gelul. Kamui Kobayashi moet instappen.
7 (31.8%)
Onzin. Heikki Kovalainen is de man die ik wil zien
1 (4.5%)
Kova? Koba? Grosjean? Ik heb liever iemand anders, nl...
2 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Fabian

Citaat van: Sabai op 08 december 2012 - 17:22:03
Ik vind het trouwens wel erg lang duren die bevestiging. Een beetje te lang.
Duurt inderdaad wel een een beetje lang. Denk dat het toch wel goed komt.

Victor Monza 2008

Of Grosjean nu mee zal rijden of niet, heb ik koud nog warm van, ik betaal tenslotte het zitje niet van de man. Als hij er voor gaat is het of een schitterende uislag of een ramp, als hij dan weer met beide voeten op de grond staat is het ook maar een kleurloze race. Ze hebben er met betere papieren afgevoerd, of niet, Damon?

0634

Er zijn in de loop der jaren tientallen grote talenten afgevoerd helaas. Dat klopt. Dat kan Grosjean ook gebeuren, ik zou het doodzonde vinden, maar hij zal niet de laatste zijn.

Kootje

Doodzonde?  Nee .... dat nu ook weer niet. Net als ViktorMonza2008 zal ik er niet van wakker liggen als hij z'n zitjhe verliest. Maar puur op basis van wat hij de eerste seizoenshelft heeft laten zien heeft hij z'n plekkie wel verdiend. Ik denk dat hij in de basis meer potentie heeft dan 'n Kobayashi en Kovalaïnen die imo op de top van hun kunnen zitten, dus in die zin zeg ik ook dat hij moet blijven. Toch heb ik ook nog steeds zoiets van: Geef dat stoeltjhe aub aan Koba. Want ook al denk ik niet dat hij, in tegenstelling tot Romain, tot grootse dingen in staat zal zijn, qua rijstijl is dat toch meer het type dat me aanspreekt.  :-\


Gerard

Denk dat Lotus volgend jaar een sterk team heeft!!

Iceman2012

ok, bij gebrek aan beter kan ik hier wel mee leven. Had graag Sutil daar gezien, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren bij Lotus. Maar goed, wat mogen we nu van Grosjean verwachten??

0634

Dat is Kimi het vuur na aan de schenen legt, zoals eerste seizoenshelft verleden jaar en verder laat zien van zijn fouten te hebben geleerd. Dat móet hij nu ook laten zien.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 17 december 2012 - 22:18:27
Dat is Kimi het vuur na aan de schenen legt, zoals eerste seizoenshelft verleden jaar en verder laat zien van zijn fouten te hebben geleerd. Dat móet hij nu ook laten zien.
in kwalificatie deed ie dat, maar in racepace had Kimi toch wel de overhand, ook de 1e helft van het seizoen. Ik zelf zie Kimi niet meer als de echte top (Hamilton, Vettel, Alonso), maar wel vlak daar achter. Grosjean moet dus idd wel Kimi het vuur aan de schenen gaan leggen en niet met 45% van Kimi's puntenaantal thuiskomen.


0634

Toch een goede lineup. Jammer voor Koba, dat wel. Benieuwd ook hoe het met Kovalainen verder gaat.

Kootje

Die maakt nog steeds kans op het Caterham zitje.
En wie weet ..... Force India heeft ook nog plek.

Folkert

Citaat van: Kootje op 18 december 2012 - 06:50:07
Die maakt nog steeds kans op het Caterham zitje.
En wie weet ..... Force India heeft ook nog plek.
Valcheci zou daar geloof ik gaan rijden.

Ene kant leuk voor Romain, maar had zelf liever Kobayashi gezien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Kovalainen gaat het ook lastig krijgen denk ik...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 18 december 2012 - 11:54:59
Kovalainen gaat het ook lastig krijgen denk ik...
Eigenlijk heeft Heikki het ook opgegeven. Dat zei hij al tegen de Beeb in Brazilië. Hij verwachtte niet van de partij te zijn in 2013. Natuurlijk was dat voordat Petrov zijn goede resultaat boekte, maar iets zegt mij dat Heikki wist dat hij hoe dan ook zou worden 'gedumpt'...