Vettel over 'smerige trucjes'

Gestart door FernandoAlonso, 27 november 2012 - 13:08:53

« vorige - volgende »

FernandoAlonso

Oké, dit las ik dus gisteren:
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/vettel-er-zijn-smerige-trucjes-uitgehaald/

Nou het spijt me zeer hoor, maar als er iemand ook smerige trucjes heeft uitgehaald is het RBR.
Laat ik het nu alleen nog maar even houden over Brazilië..
Eerste ronde; Vettel knalt in op Senna (Senna zat op de ideale lijn), hiermee maakt hij bijna zijn eigen kampioenschap stuk maar waarom geen straf? Dit is toch gewoon een geval van 'causing a collision', stel je voor dat iemand die achter hem reed vol op zijn auto zal knallen?!
Dan ga ik naar het tweede incident, Vettel gaat Kobayashi inhalen, ze rijden naast elkaar en Vettel duwt gewoon Kobayashi van de baan (hij stuurt duidelijk naar rechts en Kobayashi rijdt hierna helemaal van de baan af)
En dan hebben we natuurlijk het geval; 'Inhalen bij geel'

Als ik mijn oordeel mag geven vind ik dat Vettel er erg makkelijk onderuit is gekomen, en dan heb ik het nog niet eens over eventuele vorige incidenten die zijn voorgekomen
FA: "We Will Fight Untill The End."

Franky R.

Ik had het ook gelezen, maar het bleek een eerdere uitspraak van Vettel te zijn? Ik heb het daarom niet op de website geplaatst. Maar als hij het inderdaad zo gezegd heeft...dat is Vettel een zeer slechte winnaar; Hij heeft gewonnen, dus om nu te gaan huilen dat men "gemeen" was tegenover hem...


Tja, zo komt hij nooit van het predikaat "huilbaby" af... ::)


Niet voor niet zei Ecclestone dat Vettel nu wel 3-voudig WK is, maar dat hij de nodige charisma mist...

Edwin90

Ik denk dat je als Red Bull coureur een beetje moet oppassen om iets smerige truckjes te noemen. De heren zoeken zelf namelijk aan alle kanten de mazen van de wet op, en zo niet er overheen. Niet dat daar iets mis mee is, want als het kan kan het, en dan is misschien juist het leuke aan de sport.. Maar in dat geval zou ik denk ik iets behoudender zijn met zulke gevleugelde uitspraken.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 27 november 2012 - 15:16:59
Ik denk dat je als Red Bull coureur een beetje moet oppassen om iets smerige truckjes te noemen. De heren zoeken zelf namelijk aan alle kanten de mazen van de wet op, en zo niet er overheen. Niet dat daar iets mis mee is, want als het kan kan het, en dan is misschien juist het leuke aan de sport.. Maar in dat geval zou ik denk ik iets behoudender zijn met zulke gevleugelde uitspraken.
Vettel gaat gewoon te vaak met Helmut Marko om...Iets met pek en besmeurd raken... :P

Sabai

Ik denk dat hij de race in austin bedoelde. Waar Ferrari een smerig en respectloos trucje deed.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 27 november 2012 - 16:43:57
Ik denk dat hij de race in austin bedoelde. Waar Ferrari een smerig en respectloos trucje deed.
Mss., maar Vettel durft niet te zeggen wat hij nu precies bedoelde...Dus moeten we wachten op een journalist met een overdosis lef of hem te vragen, naar wie Vettel verwijst.


Ik was graag die betreffende journalist geweest... 8)

Sabai

#6
Citaat van: Franky R. op 27 november 2012 - 16:49:47
Citaat van: Sabai op 27 november 2012 - 16:43:57
Ik denk dat hij de race in austin bedoelde. Waar Ferrari een smerig en respectloos trucje deed.
Mss., maar Vettel durft niet te zeggen wat hij nu precies bedoelde...Dus moeten we wachten op een journalist met een overdosis lef of hem te vragen, naar wie Vettel verwijst.


Ik was graag die betreffende journalist geweest... 8)

Ik heb desbetreffende interview gezien en er moet niet te zwaar aan getild worden aan deze uitspraak vind ik. De vraag ging namelijk over het seizoens verloop en Vettel antwoordde daarop dat het gevecht tot op het scherpst van de snede ging en dat sommige het zelf op een '' nasty way'' probeerden om te bereiken wat ze wilden. Maar dat hij altijd in zichzelf was blijven geloven etc ect ...... blablabla

Jehoentelaar

Ach, zo is Vettel. Dat vingertje gebruikt hij niet alleen om te laten zien dat hij de beste is, maar ook om naar anderen te wijzen. Geeft niet, niemand is perfect.

0634

Beetje gelul van Vettel. RBR is zelf ook een jankteam eerste klas, als een ander team iets slims heeft gevonden.

Wings

Ah kom op mensen! Dit soort topics vind ik jammer. Lijkt op natrappen en is onnodig. Ook ik ben Alons-fan en ontzettend teleurgesteld maar om vervolgens krampachtig te gaan zoeken naar argumenten om te ondermijnen vind ik persoonlijk jammer. Vettel is kampioen na een masterrit: Deal with it!

robbert

Citaat van: Wings op 27 november 2012 - 21:18:39
Ah kom op mensen! Dit soort topics vind ik jammer. Lijkt op natrappen en is onnodig. Ook ik ben Alons-fan en ontzettend teleurgesteld maar om vervolgens krampachtig te gaan zoeken naar argumenten om te ondermijnen vind ik persoonlijk jammer. Vettel is kampioen na een masterrit: Deal with it!

en verdiend werelkampioen

Wings


0634

Citaat van: Wings op 27 november 2012 - 21:18:39
Ah kom op mensen! Dit soort topics vind ik jammer. Lijkt op natrappen en is onnodig. Ook ik ben Alons-fan en ontzettend teleurgesteld maar om vervolgens krampachtig te gaan zoeken naar argumenten om te ondermijnen vind ik persoonlijk jammer. Vettel is kampioen na een masterrit: Deal with it!

Niemand betwist dat. Maar Vettel is degene die begint over smerige trucjes van anderen, zonder man en paard te nomen. Dat noem ik onnodig natrappen ;).

Iceman2012

Het lijkt mij dat ie dat klagen van Alonso over de teamradio bedoeld om Vettel een penalty aan te smeren, zoals in Monza en Abu Dhabi. k snap dat Vettel met zn opmerking wat vraagtekens oproept, maar om dit nu weer te gaan uitvergroten Voor niet fans van een specifieke coureur valt er zo altijd wel wat te klagen.

0634

Ach dat roepen om straffen heb ik Button, Lewis en Vettel zelf ook horen doen.

En welkom hier :)!