Coureur van het jaar 2012

Gestart door 0634, 26 november 2012 - 20:21:48

« vorige - volgende »

Wie vond je de beste?

Vettel
6 (15%)
Alonso
26 (65%)
Raikkonen
7 (17.5%)
Hamilton
1 (2.5%)
Button
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 06 december 2012 - 20:21:48

Folkert

Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 10:01:37
Citaat van: Kootje op 07 december 2012 - 09:48:27
Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 08:06:57
Kimi is net zo gefocust als de andere toppers, alleen zie je dat niet aan hem

De Kimi bij McLaren wel ja, én de Kimi van nu ook. Maar de Kimi die bij Ferrari WK geworden was niet meer. Heeft hij toendertijd zelf meermaals geroepen iig. Heb 't niet meer naar m'n zin, ben niet meer gemotiveerd en nog meer uitspraken van die strekking.
Vraag is dan ook in hoever Ferrari oorzaak was van dat motivatiegebrek bij Kimi, ze hebben zich over de jaren op dat punt wel een serieuze reputatie opgebouwd.
Persoonlijk denk ik niet dat Ferrari de oorzaak was, maar meer de combinatie van Kimi en Ferrari. Kimi is een schoftigere heer.Doet niet moeilijk, maar kan soms fel uit de hoek komen. Ferrari is wat dat betreft veel harder/gemener en directer.
Vettel, Alonso en Schumacher zijn eerder coureurs die bij Ferrari passen en coureurs als Lewis, Kimi en Button passen weer beter bij Mclaren of Lotus.
Trotse vader van Rosalie(L)

Victor Monza 2008

Inderdaad , Finnen en Comedia dell Arte is geen werkbare combinatie.

Franky R.

CitaatVettel, Alonso en Schumacher zijn eerder coureurs die bij Ferrari passen en coureurs als Lewis, Kimi en Button passen weer beter bij Mclaren of Lotus.


Klopt, maar ook een Schumacher of Lauda had soms zijn buik vol van de dramaqueens bij Ferrari...De sfeer bij Ferrari wordt omschreven als iets totaal anders, dan bij McLaren of Williams.


En Kimi en Lotus passen goed bij elkaar, omdat Bouillier Kimi de vrije hand geeft. Zo gaat Kimi weer racen met sneeuwscooters in de vakantie, terwijl hij een jaar geleden nog gewond raakte aan zijn hand... :o




Folkert

Citaat van: Franky R. op 07 december 2012 - 12:57:39
CitaatVettel, Alonso en Schumacher zijn eerder coureurs die bij Ferrari passen en coureurs als Lewis, Kimi en Button passen weer beter bij Mclaren of Lotus.


Klopt, maar ook een Schumacher of Lauda had soms zijn buik vol van de dramaqueens bij Ferrari...De sfeer bij Ferrari wordt omschreven als iets totaal anders, dan bij McLaren of Williams.


En Kimi en Lotus passen goed bij elkaar, omdat Bouillier Kimi de vrije hand geeft. Zo gaat Kimi weer racen met sneeuwscooters in de vakantie, terwijl hij een jaar geleden nog gewond raakte aan zijn hand... :o
Ja, ik hoop maar dat hij niets stoms doet. Maar Sneeuwscooters is gelukkig niet zo gevaarlijk als rally.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 07 december 2012 - 13:12:26
Ja, ik hoop maar dat hij niets stoms doet. Maar Sneeuwscooters is gelukkig niet zo gevaarlijk als rally.

Vertel dat aan die gast in dit filmpje:


Of aan die dudes in deze:

Folkert

Citaat van: Kootje op 07 december 2012 - 13:26:14
Citaat van: Folkert op 07 december 2012 - 13:12:26
Ja, ik hoop maar dat hij niets stoms doet. Maar Sneeuwscooters is gelukkig niet zo gevaarlijk als rally.

Vertel dat aan die gast in dit filmpje:


Of aan die dudes in deze:

Dat het niet gevaarlijk is, wil ik ook niet ontkennen. Maar vergeleken met rally is het stuk veiliger denk ik.

Wel gaaf muziekje trouwens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 07 december 2012 - 14:50:32
Citaat van: Kootje op 07 december 2012 - 13:26:14
Citaat van: Folkert op 07 december 2012 - 13:12:26
Ja, ik hoop maar dat hij niets stoms doet. Maar Sneeuwscooters is gelukkig niet zo gevaarlijk als rally.

Vertel dat aan die gast in dit filmpje:


Of aan die dudes in deze:

Dat het niet gevaarlijk is, wil ik ook niet ontkennen. Maar vergeleken met rally is het stuk veiliger denk ik.

Vraag 't me af.
Bij rally zit je in 'n auto met vijfpuntsgordel en rolkooi, op 'n snowmobile zit je net als op 'n motor gewoon vrij.

Folkert

Dat is ook weer zo. Nou ja, als hij zich maar beheerst en geen ongelukken gaat maken :P Wil graag hem of Lewis Wk hebben komende 6 jaar 8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 07 december 2012 - 16:11:24
Dat is ook weer zo. Nou ja, als hij zich maar beheerst en geen ongelukken gaat maken :P Wil graag hem of Lewis Wk hebben komende 6 jaar 8)
Lewis en Kimi WK in de komende zes jaar...Om en om...Lewis in 2013, Kimi in 2014 en dan Lewis weer in 2015 und soweiter... :P
;)

Victor Monza 2008

Fout, Vettel heeft binnen 6 jaar alle records van Schumacher van de tabellen gevaagd.

Franky R.

Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 19:17:33
Fout, Vettel heeft binnen 6 jaar alle records van Schumacher van de tabellen gevaagd.
Dus jij wil die "vinger" de komende drie jaar zien winnen? Echt? :o  En je vind dat niet eens saai?! Dan vind ik het voorstel van Folkert, Kimi en Lewis, veel aardiger... :P
;)

Sabai

Als het allemaal net zo spannend word als afgelopen seizoen dan heb ik er geen moeite mee. Al gun ik Kimi ook wel een WK.

Victor Monza 2008

Kan ik mij bij aansluiten en Jenson gun ik het ook.

Folkert

Citaat van: Franky R. op 07 december 2012 - 19:20:02
Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 19:17:33
Fout, Vettel heeft binnen 6 jaar alle records van Schumacher van de tabellen gevaagd.
Dus jij wil die "vinger" de komende drie jaar zien winnen? Echt? :o  En je vind dat niet eens saai?! Dan vind ik het voorstel van Folkert, Kimi en Lewis, veel aardiger... :P
;)
Zelfs al was het zo spannend als afgelopen seizoen, heeft Vettel wel even genoeg gewonnen. De arrogantie stijgt de heren daar beetje naar de kop. Vettel vergelijkt RBR nu al met Ferrari, Mclaren en Mercedes ??? ::) ::)
Op Newey en Webber na heb ik helemaal niks met dat team. Helemaal niks met die Marko. Laat Ze komende jaren maar weer lekker in de middenmoot rijden  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Victor Monza 2008

#179
Ja, je kan natuurlijk lastig rond de feiten heen, zie niet in wat dat met arrogantie te maken heeft. Als je drie jaar na elkaar de twee titels wint, heb je recht van spreken. Aan de anderen om beter te doen.
Overigens  de Scuderia kwam ook pas terug boven water toen ze de hele Benettonpackage opkochten.