Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2012 - 20:12:48
Ik weet niet of het met opzet was dat Petrov er voorbij ging. Zo ja, dan nog heeft Pic groot gelijk. Die extra miljoenen kunnen ze mooi 'zijn' auto voor ontwikkelen.  ;D
En wellicht wil hij GvdG niet als teamgenoot... :P
;)

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 25 november 2012 - 20:37:45
Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 20:33:17
Iets wat velen hebben gemist... Vettel haalde in onder geel... Gaat hem dit een straf(en de titel) kosten??
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348

Het licht is knettergeel, dus zou hij bestraft moeten worden. Maar moet je dat wel willen als FIA en FA zijnde?
FA mss. niet...Ferrari daartegen... :-X

Gerard

Zou wel weer zuur zijn als er nu nog een straf uitgedeeld zou worden.. het gebeurde niet in de laatste ronde dus die straf hadden ze makkelijk tijdens de race kunnen geven... Vaag hoor...

Fabian

Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 20:45:08
Zou wel weer zuur zijn als er nu nog een straf uitgedeeld zou worden.. het gebeurde niet in de laatste ronde dus die straf hadden ze makkelijk tijdens de race kunnen geven... Vaag hoor...
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_in_de_problemen/

Ik zou er nogmaals geen straf voor geven. Hij ziet het niet. Hij kijkt de andere kant op, maar als je strict de regels volgt........

FernandoAlonso

Citaat van: Fabian op 25 november 2012 - 20:38:20
Tja. Hij kijkt de andere kant op dus heeft het waarschijnlijk niet gezien. Ik zou er niks aan doen...

Ja, maar als je de keren ervoor het geel zag, ga je toch niet even de andere kant op kijken?
Dan lijkt het mij dat je meer op het geel gaat letten, vooral als je net iemand kan gaan inhalen.
FA: "We Will Fight Untill The End."

Jehoentelaar

Het is logisch dat het licht geel is, want die geeft geen twee kleuren. Het gaat om de combinatie van licht en vlag (althans, dat maak ik ervan op basis van wat Brundle e.a. zeggen).

Fabian

Licht en vlag waren beiden geel volgens mij.

Victor Monza 2008

Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 20:33:17
Iets wat velen hebben gemist... Vettel haalde in onder geel... Gaat hem dit een straf(en de titel) kosten??
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348
Video gezien, inhaalbeweging begon onder groen. Maar ook gezien dat Webber toch niet de fijnste ploegmaat is , waarom snijdt hij bij de start naar binnen wetende dat de ferrari's buitenom komen?

Kootje

Dat de beweging onder groen begint maakt niets uit.
Onder geel is hij er nog niet voorbij en had hij dus moeten liften en achter aan sluiten.
Een 25sec. penalty is dan ook eigenlijk vereist, al zou dat pas echt 'n anti-climax voor zo'n mooi seizoensslot zijn.
Het zou hem iig terugwerpen naar P10 en daarmee is de titel voor Fernando.
Ben benieuwd of de FIA het aandurft.





Fabian

Citaat van: Kootje op 25 november 2012 - 20:57:10
Ben benieuwd of de FIA het aandurft.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zou wel een raar seizoenseinde zijn, maar als ze de regels volgen...............
Al vind ik het wel raar dat ze dit niet tijdens de race hebben geconstateerd.

SanderD

Misschien heeft de FIA het wel helemaal niet geconstateert.

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 25 november 2012 - 21:01:24
Misschien heeft de FIA het wel helemaal niet geconstateert.
Dat denk ik dus ook. Dit hadden ze zelf toch moeten constateren? Zou zuur zijn voor Vettel?

Kootje

Wie weet vond de FIA het wel best zo, en wouden ze niet de angel uit de race halen.
Maar nu deze beelden op straat liggen gaat Ferrari op zeker 'n protest indienen, en dan moeten ze het wel onderzoeken.
En ja .... dan is imo Seb toch echt z'n titel kwijt.

SanderD

Ik weet dat het misschien onsportief is, maar ik begin nu toch hoop te krijgen :-[ :-[

Gerard

#314
Het blijft zoals het is... Geen straf..
http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/8282398/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
... Waren die lichten wel voor het rood/geel (olievlag)??? Hing er niet echt geel?