Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

SanderD

Ik denk dat het een onvoorspelbaar einde gaat worden.

Jehoentelaar

Het wordt moeilijk, maar ik blijf erin geloven voor Alonso. Pas als Vettel op een veilige plek is gefinishd/gefinisht/gefinished/whatever is het over.

0634

Gefinished ;).

Maar ik geloof er niet in voor Alonso. Vettel pakt gewoon een podium.

Makke

Citaat van: FernandoAlonso op 24 november 2012 - 22:23:21
Top!  8)

Niet voor Maldonado dan..

Ik denk dat Vettel er ook niet echt rouwig om is. Maldonado heb je volgens mij niet graag achter je. Zéker niet in deze fase van het kampioenschap.

Fabian

Citaat van: Makke op 25 november 2012 - 00:37:47
Citaat van: FernandoAlonso op 24 november 2012 - 22:23:21
Top!  8)

Niet voor Maldonado dan..

Ik denk dat Vettel er ook niet echt rouwig om is. Maldonado heb je volgens mij niet graag achter je. Zéker niet in deze fase van het kampioenschap.
Massa ook niet die zijn teamgenoot aan de titel kan helpen!  ;) ;) ;) ;)
Welkom op het forum Makke!

robbert

dat is weer goed nieuws voor alonso. Dit keer heeft hij wel geluk nodig om de titel binnen te halen. Ik denk ook dat vettel gewoon op het podium voor alonso eindigd. Maar heb toch ergens een gevoel dat we wel een speciale race krijgen.
Enne, welkom makke. Maar kan het zijn dat je hier niet al eens lid geweest ben, of heb ik het mis? Kan ook van een andere forum zijn, maar de naam makke doet mij niet vreemd ;)

Kootje

CitaatEnne, welkom makke. Maar kan het zijn dat je hier niet al eens lid geweest ben, of heb ik het mis? Kan ook van een andere forum zijn, maar de naam makke doet mij niet vreemd

Idd 'n bekende naam die we hier al zeker vaker gezien hebben.
Oude Makke weg, nieuwe erin? ..... of is er wat misgegaan met je account waardoor je deze moest vernieuwen?
Desalniettemin welkom (terug) !!!


Makke

Ik was hier inderdaad enkele maanden geleden nog actief. Blijkbaar heb ik toen geen onuitwisbare indruk nagelaten bij Fabian.  8)

Fabian

Citaat van: Makke op 25 november 2012 - 11:50:26
Ik was hier inderdaad enkele maanden geleden nog actief. Blijkbaar heb ik toen geen onuitwisbare indruk nagelaten bij Fabian.  8)
Jawel. Ik had je naam al eerder zien staan, en vroeg me ook al af wat er aan de hand was. Welkom terug!  :)

Victor Monza 2008

Te zien aan de weersvooruitzichten zit er misschien een Canada 2011scenario in.

Jehoentelaar

Laat dat net de enige zijn van dat jaar die ik heb gemist. Wat was er toen loos?

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 12:07:54
Laat dat net de enige zijn van dat jaar die ik heb gemist. Wat was er toen loos?
Veel

Jehoentelaar