Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Kootje

Hij staat ook al in m'n voorbeschouwing, maar regen en Brazilië .....

http://www.youtube.com/watch?v=IwVV1Mr-_uc&feature=player_embedded

..... 'n heerlijke combi. ;D

Enzo

#91
Heb er zin in, hoop op een geweldige slotrace met spektakel en spanning.
Mijn ideale podium:

Vettel
Alonso
Schumacher (never gonna happen, I know...)


Victor Monza 2008

#92
Complimenten voor het plaatje.
Schumacher en regen, je weet maar nooit. De man heeft dit jaar anders wel meer dan zijn deel aan pech gehad en het zou een mooi orgelpunt zijn voor zijn carriere.

Enzo

Citaat van: Victor Monza 2008 op 24 november 2012 - 15:02:22
Complimenten voor het plaatje.
Schumacher en regen, je weet maar nooit. De man heeft dit jaar anders wel meer dan zijn deel aan pech gehad en het zou een mooi orgelpunt zijn voor zijn carriere.

Zeker zou het mooi zijn, maar ook totaal onrealistisch.
De Merc haalt met geluk Q3 om in de race terug te vallen tot p14 oid.

Hoe dan ook, tijd om nog één keer lekker te genieten van deze legende. Wat een ongeevenaarde imposante carriere hebben wij mogen aanschouwen, wat een held, ik zal hem ontzettend missen...

Fabian


robbert

nee het regent niet. En ik blijf erbij, morgen zal het ook niet regenen. Maar ja, eerst moeten we dat zien. in de trainingen is ferrari terug trager dan de top. Dus ziet er zeer goed uit voor vettel. Hij is wereldkampioen :D :)

Victor Monza 2008

Hopelijk, maar verkoop het vel toch maar niet voor het paard geschoten is.

robbert

nee als het niet regent, dan moet vettel niet winnen. Hij moet kijken om voor alonso te finishen en het is geklonken. Vettel weet ook dat redbull sneller is dan ferrari, zoals het hele seizoen al. Maar als het regent kan het inderdaad nog spannend worden, maar dan nog moet vettel buiten de top 4 eindigen. En dat zie ik niet gebeuren, vettel is ook een goeie regenrijder. Zie monza 2008. De kwalificatie zal aantonen wie wereldkampioen word. En dat ziet er goed uit voor vettel

Kootje

Vooralsnog is Alonso 'n pak sneller dan Vettel, dus ....

Maar goed ..... dit was pas Q1, wat telt is Q3 natuurlijk.
En zelfs als Alonso dan eens voor Vettel kwalificeert, dan nog hoeft Vettel alleen maar te volgen in de race.
De kans op 'n 3e titel voor Fernando is dan ook uiterst klein, maar is er nog wel.
Dus, net als VictorMonza2008 in het Vlaams zegt, zou ik de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is.

robbert

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 17:29:04
Vooralsnog is Alonso 'n pak sneller dan Vettel, dus ....

Maar goed ..... dit was pas Q1, wat telt is Q3 natuurlijk.
En zelfs als Alonso dan eens voor Vettel kwalificeert, dan nog hoeft Vettel alleen maar te volgen in de race.
De kans op 'n 3e titel voor Fernando is dan ook uiterst klein, maar is er nog wel.
Dus, net als VictorMonza2008 in het Vlaams zegt, zou ik de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is.
alonso zal niet voor vettel kwalificeren. Daarvoor is die ferrari te traag. Ik zie hem weer een 7-8ste positie kwalificeren. Vettel zal gelukkig zijn. Mag alvast al beginnen vieren, wordt voor hem een ontspannende race

Kootje

waarschijnlijk wel, maar dan nog ...... de wonderen zijn de wereld nog niet uit
ik zou als Ferrari/Fernando fan de handdoek iig nog niet in de ring gooien
maar ja ..... dat had jij na race 1 al gedaan, dus ....  :P ;) :D ;D

robbert

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 17:50:21
waarschijnlijk wel, maar dan nog ...... de wonderen zijn de wereld nog niet uit
ik zou als Ferrari/Fernando fan de handdoek iig nog niet in de ring gooien
maar ja ..... dat had jij na race 1 al gedaan, dus ....  :P ;) :D ;D

ja ik had inderdaad gezegd dat het moeilijk word voor alonso om de titel te halen met zo'n ferrari, en daar zal ik gelijk in krijgen, nu terug na de kwalificatie.
Vettel moet gewoon voor alonso weten te finishen en hij is wereldkampioen. Ziet er dus na de kwalificatie heel goed uit voor vettel

SanderD

Volgens mij had jij gezegd dat Fernando totaal geen kans had, dus ga nu niet beweren dat jij weer eens gelijk hebt en altijd realistisch bent

Kootje

#103
Citaatja ik had inderdaad gezegd dat het moeilijk word voor alonso om de titel te halen met zo'n ferrari, en daar zal ik gelijk in krijgen,

Zeg dat niet te hard hé !!!
Ik bedoel .... 2007 vergeten ofzo?

Räikkönen mocht toen de laatste race winnen en moest maar hopen, terwijl Hamilton dan aan P6 en Alonso aan P2 nog steeds genoeg had.
Laatstgenoemde werd toen 7e en liep op één puntje na de titel mis, zelfde gold voor Alonso op P3.

Nu moet Alonso winnen en hopen dat Vettel niet verder dan P5 komt.
In beide gevallen is/was de Ferrari de mindere auto, maar in het eerste geval pakten ze wel de titel.
Zou nu dus nog steeds kunnen, want hoewel de kans klein is, is de kans nog steeds groter dan in 2007 het geval was.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 09:46:32
Dat sowieso.
En om eerlijk te zijn is het mij om het even wie er de titel pakt, als Hammi maar wint en er 'n Williams op het podium staat ben ik 'n zéér tevreden mens.
Daar teken ik ook voor...HAM als winnaar bedoel ik...En dan Button op P2 en Massa of Kimi op P3... :P