Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

FernandoAlonso

Jaa, een beetje wel :P

Dus even O.T; Straks begint de eerste FP!
FA: "We Will Fight Untill The End."

Victor Monza 2008

Laatste berichten Sauber 2013: Guttierez & Hulkenberg, Fryns reseve. Geen spoor meer KK.

rafael25


Franky R.

Wow, de eerste elf binnen 1 seconde...That's close racing... :o

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 23 november 2012 - 15:30:51
Wow, de eerste elf binnen 1 seconde...That's close racing... :o
Ja, maar het is ook een relatief kort baantje.

Folkert

Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ga voor regen dans, net na dat Vettel zijn eerste banden stop heeft gemaakt. Of als Alonso zijn stop maakt. 8)
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

De kans dat het zondag regent, wordt echter op bijna honderd procent geschat.

rafael25


Victor Monza 2008

Citaat van: Folkert op 23 november 2012 - 17:08:05
Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ga voor regen dans, net na dat Vettel zijn eerste banden stop heeft gemaakt. Of als Alonso zijn stop maakt. 8)
Remember Abu Dhabi 2010, zelfs dan verknoeien ze het met een foute strategie, gelukkig voor Alonso moet hij maar op een piloot focussen.

Franky R.

Vraag mij af waar ze doen bij Red Bull...Het verschil met Hamilton is nu iets groter...Lewis is i.i.g. pijlsnel onderweg...Las ergens dat hij zich instelt op een jaar zonder overwinning in 2013...Dat kan kloppen, want vanaf zijn debuut in 2007 heeft HAM elk jaar minimaal 1 race gewonnen.

Victor Monza 2008

Vraag mij af hoe het gesteld is met de bedrijfszekerheid van de verschillende wagens, geen enkelteam kan nog beroep doen op een nieuwe motor. Bij Hamilton is het ca passe ou ca casse, dit risico kunnen de beide titelpretendenten niet nemen.

Gerard

De helm van Lewis voor dit weekend is wel gaaf... "Thank you McLaren"


Gerard

Citaat van: Victor Monza 2008 op 23 november 2012 - 19:28:31
Vraag mij af hoe het gesteld is met de bedrijfszekerheid van de verschillende wagens, geen enkel team kan nog beroep doen op een nieuwe motor. Bij Hamilton is het ca passe ou ca casse, dit risico kunnen de beide titelpretendenten niet nemen.
ik denk dat er een motor ingezet wordt die gebruikt is in bv Monaco en Hongarije....

robbert

voor een kans op de overwinning, staat hamilton er zeer goed voor. Voor de kans op de titel staat Vettel er zeer goed voor. Hij is alweer sneller dan alonso. Alonso zegt zelf ze nog veel werk hebben om kans te maken op de titel.

Victor Monza 2008

Citaat van: Gerard op 23 november 2012 - 21:25:02
Citaat van: Victor Monza 2008 op 23 november 2012 - 19:28:31
Vraag mij af hoe het gesteld is met de bedrijfszekerheid van de verschillende wagens, geen enkel team kan nog beroep doen op een nieuwe motor. Bij Hamilton is het ca passe ou ca casse, dit risico kunnen de beide titelpretendenten niet nemen.
ik denk dat er een motor ingezet wordt die gebruikt is in bv Monaco en Hongarije....
8 motoren voor 20 GP's, er zullen er waarschijnlijk bij zijn die hun 3° GP moeten draaien.In een bepaald jaar, kan me niet herinneren welk, heeft men de inzet van de verschillende motoren van enkele teams gepubliceerd, maar dit zal waarschijnlijk na het seizoen geweest zijn. Normaliter moet de FIA deze gegevens hebben, maar of die voor iedereen vrij ter inzage zijn betwijfel ik.