Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Franky RVraag mij af waar ze doen bij Red Bull...Het verschil met Hamilton is nu iets groter...Lewis is i.i.g. pijlsnel onderweg
Zouden ze Seb niet gewoon op een regenafstelling wegsturen Franky  ;)

Fabian

Citaat van: Gerard op 24 november 2012 - 00:19:06
Citaat van: Franky RVraag mij af waar ze doen bij Red Bull...Het verschil met Hamilton is nu iets groter...Lewis is i.i.g. pijlsnel onderweg
Zouden ze Seb niet gewoon op een regenafstelling wegsturen Franky  ;)
Dat mogen ze doen. Dan hoop ik dat er zondag geen druppeltje water valt in Brazil!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 00:24:48
Citaat van: Gerard op 24 november 2012 - 00:19:06
Citaat van: Franky RVraag mij af waar ze doen bij Red Bull...Het verschil met Hamilton is nu iets groter...Lewis is i.i.g. pijlsnel onderweg
Zouden ze Seb niet gewoon op een regenafstelling wegsturen Franky  ;)
Dat mogen ze doen. Dan hoop ik dat er zondag geen druppeltje water valt in Brazil!
;D ;D ;D

Victor Monza 2008

Zaterdag.:   21-28 °.   Zon : 35%.   Neerslag: 60%
Zondag:       19-21°.    Zon :  5%.   Neerslag: 80%

It's a hard rain gonna fall!
Kansen van Schumacher om zijn laatste GP ook nog te winnen stijgen, het weze hem gegund.

Niels_


0634


SanderD

Ferrari heeft bewezen een goede auto in de regen te hebben.

0634


Kootje

Maar het vergroot wel z'n kansen, al is dat minimaal.
In de regen is 'n foutje nu eenmaal sneller gemaakt, en belangrijker nog, het heft het verschil in basissnelheid op.

0634

Maar het grootste voordeel is dat de race dan nog leuker wordt voor ons :)

Kootje

Dat sowieso.
En om eerlijk te zijn is het mij om het even wie er de titel pakt, als Hammi maar wint en er 'n Williams op het podium staat ben ik 'n zéér tevreden mens.

0634

Ik heb wel een voorkeur voor Alonso, maar niet vanwege Alonso of vanwege Vettel, maar meer omdat ik niet drie keer op rij de titel naar dezelfde rijder wil zien gaan. That's all. Beiden verdienen de titel wat mij betreft.

Kootje

Idd .... beide verdienen hem.
Beide hebben hun portie geluk gehad, beide hun dosis pech, streep je dat tegen elkaar weg dan is uiteindelijk niets ze kado gedaan.
Allebei hebben ze briljante dingen laten zien en volop strijd geleverd, en daarom is er voor mij niet ééntje die het meer verdiend dan de ander.
En aangezien ik van geen van beide fan ben, zal het mij 'n zorg zijn wie zich tot WK laat kronen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 24 november 2012 - 08:48:01
Maar daarmee valt Vettel niet uit. ;)

inderdaad, het mag nog regenen, en alonso kan daarmee de race winnen. Dan kan Vettel nog 2de of 3de zijn. Wie weet kan hij de strijd aangaan met alonso. Hij heeft de snelste wagen é.
Volgens mij begint alonso ook al te beseffen dat zijn kansen, om de titel te winnen, niet echt groot zijn. Dat kon je lezen in zijn interviews

Jehoentelaar

Het enige dat de regen kan doen is dat de psychologische oorlogsvoering van Alonso en Ferrari meer effect kan hebben, juist omdat een foutje snel is gemaakt. Al vergroot dat de kansen voor Alonso in de praktijk eigenlijk nauwelijks, en hij moet zelf ook dat ding maar op de baan zien te houden. In een mogelijk (knots)gekke race zien sommige coureurs kansen die er niet zijn, en hangen er zomaar nog een paar auto's in de muur.