Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Jeroen op 25 november 2012 - 19:22:17
Citaat van: Sabai op 25 november 2012 - 19:20:02
Wat een seizoenseinde !!! Spannendste WK beslissing sinds jaren .

Naah, 2008 was ook wel aardig hoor ;).

Dat is al weer jaren geleden toch  ;) :)

Maar wel net zo spannend als destijds.

Victor Monza 2008

Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 19:18:27
Whahahaha dat einde van de show op de beeb... Wie vervangt Jake???? Bernie hahaha ;D
Zal er sowieso nog F1 zijn op BBC?

Jehoentelaar


Edwin90

Gave race! Vettel terecht kampioen. Moet je eens kijken hoe snel hij na die spin weer in de Top 10 zat. Heldendaad!

Wel jammer dat de laatste rond de angel er al uit was door de SC.

Fabian

Wat een geweldige race. Heb er van genoten.

KVDracer

Toch ook een mooi gebaar van Pic, om Caterham de 10e plaats te geven, die zal nu al niet meer welkom zijn bij Marussia.

Edwin90

Ik weet niet of het met opzet was dat Petrov er voorbij ging. Zo ja, dan nog heeft Pic groot gelijk. Die extra miljoenen kunnen ze mooi 'zijn' auto voor ontwikkelen.  ;D

Fabian

Lees net dat Vettel geluk heeft gehad. Hij schijnt Koba te hebben ingehaald onder geel.

Jehoentelaar

Ja, dat zegt Sky. Brundle (en anderen) beweren echter dat het rood/geel was, de bekende gladheidsvlag dus. Dan mag er gewoon ingehaald worden.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 20:15:31
Ja, dat zegt Sky. Brundle (en anderen) beweren echter dat het rood/geel was, de bekende gladheidsvlag dus. Dan mag er gewoon ingehaald worden.
Ooo dat kan ook zijn. Kan me geen gele vlag herinneren bij dat moment, maar goed. Dat zal geen verschil maken

Victor Monza 2008

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2012 - 19:57:40
Gave race! Vettel terecht kampioen. Moet je eens kijken hoe snel hij na die spin weer in de Top 10 zat. Heldendaad!

Wel jammer dat de laatste rond de angel er al uit was door de SC.
Reactie van Coulthard: fenomenaal hoe hij zijn wagen onder controle houdt na de spin, achterstevoren bijsturen.

Gerard

Iets wat velen hebben gemist... Vettel haalde in onder geel... Gaat hem dit een straf(en de titel) kosten??
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348

FernandoAlonso

Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 20:33:17
Iets wat velen hebben gemist... Vettel haalde in onder geel... Gaat hem dit een straf(en de titel) kosten??
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348

Ik zag het ook net op Feestboek! Ben benieuwd of ze hier nog wat aan gaan doen!
Ahh, vind het zo klote dat Alonso de titel niet heeft kunnen pakken, het ging echt super.. Maar wat een toffe race was het!
Maar het einde viel zwaar,, en Massa, zo lief dat die moest huilen.. Ik moest daardoor ook huilen, en ook omdat Alonso niet had gewonnen  ::)
FA: "We Will Fight Untill The End."

SanderD

Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 20:33:17
Iets wat velen hebben gemist... Vettel haalde in onder geel... Gaat hem dit een straf(en de titel) kosten??
http://www1.skysports.com/formula1/video/12870/8282348

Het licht is knettergeel, dus zou hij bestraft moeten worden. Maar moet je dat wel willen als FIA en FA zijnde?

Fabian

Tja. Hij kijkt de andere kant op dus heeft het waarschijnlijk niet gezien. Ik zou er niks aan doen...