Schumacher, daar ga je!

Gestart door Breaktest, 19 november 2012 - 01:10:44

« vorige - volgende »

Victor Monza 2008


Folkert

Citaat van: M@rc op 27 november 2012 - 12:31:01
en puur toeval of is het de nieuwe Jezus?  ;)

Nee, ik wist het gewoon. Zijn carriere is gewoon gemaakt en van te voren uitgestippeld door de FIA >:( ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Hij is de nieuwe Jezus. Zonder twijfel!  :P

0634

Zo noemde ik hem wel vaak. 'Jezus, wint ie verdomme weer.'

Fabian


0634

Dit zegt Schumacher over de inhaalactie van Vettel op hem.
CitaatHe was a lot quicker and there was no point getting engaged with him," said Schumacher. "I didn't see the point so that's why I moved over and let him through.
Beetje raar... Button was een week eerder ook veel sneller maar werd bijna op het gras geduwd. Zeg dan gewoon dat je je landgenoot de titel meer gunt dan je voormalig werkgever.

Kootje

Was wel zo eerlijk geweest ja. ;D

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 november 2012 - 20:53:56
Dit zegt Schumacher over de inhaalactie van Vettel op hem.
CitaatHe was a lot quicker and there was no point getting engaged with him," said Schumacher. "I didn't see the point so that's why I moved over and let him through.
Beetje raar... Button was een week eerder ook veel sneller maar werd bijna op het gras geduwd. Zeg dan gewoon dat je je landgenoot de titel meer gunt dan je voormalig werkgever.
Speciaal voor jou Jeroen de Nederlandse versie!

http://www.gppits.net/nieuws/red_bull_dankt_schumacher/

0634

Ha, dank je Fab.

Wat heeft Schumacher daar aan zijn arm? Lijkt wel een marionet ;).

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 november 2012 - 21:06:00
Ha, dank je Fab.

Wat heeft Schumacher daar aan zijn arm? Lijkt wel een marionet ;).
Graag gedaan.

Hij heeft inderdaad een rare houding. Lijkt inderdaad net een marionet. Ik was al op zoek naar het touwtje!  ;)

Fabian

Het is wachten op een prachtige documentaire over Schumacher zijn loopbaan op DVD.

rafael25

we zullen hem hard missen. bedankt michael voor de veel mooie 3 jaren het was een plezier

T.Nuvolari

Bwa plezier... Ik heb als fan qua kijken betere, leukere en spannender tijden meegemaakt dan die in het eerste Schumacher tijdperk.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 11:08:41
Bwa plezier... Ik heb als fan qua kijken betere, leukere en spannender tijden meegemaakt dan die in het eerste Schumacher tijdperk.
Ha!
Net of alle pech en 'shit', waar het hem ontbrak in zijn eerdere tijdperk, nu over hem werd gestort...Dat een voormalige 'anti-Schumi' als ik ooit medelijden had met hem na zoveel pech, dat zegt genoeg...


"Gelukkig" heeft hij daar iets van 'goedgemaakt' toen hij Vettel zonder slag of stoot voorbij liet in Braziliƫ... :P


;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 28 november 2012 - 20:31:03
"Gelukkig" heeft hij daar iets van 'goedgemaakt' toen hij Vettel zonder slag of stoot voorbij liet in Braziliƫ... :P


Nou ..... zat hem weer ouderwets z'n huid vol te kafferen, en dat terwijl ik 'm nog wel zo'n mooi afscheid gunde.  ::)