Schumacher, daar ga je!

Gestart door Breaktest, 19 november 2012 - 01:10:44

« vorige - volgende »

Figge

#60
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 20:30:16
Een indrukwekkende samenvatting van zijn carriere.



Net ff zitten kijken...
En ik heb jullie mooie lachstuipen bezorgd, toen ik mijn compleet afwijkende mening over Schumacher gaf. Ik zal hem denk ik net zo weinig missen als na 2006.
Maar deze beelden zijn toch echt super gaaf gemonteerd. En dat met name de 1e helft jaren 90!! Wat waren de wagens toen gaaf.
Die vonkenregens... Fanastisch.

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 20:35:37
Citaat van: Franky R. op 28 november 2012 - 20:31:03
"Gelukkig" heeft hij daar iets van 'goedgemaakt' toen hij Vettel zonder slag of stoot voorbij liet in Brazilië... :P


Nou ..... zat hem weer ouderwets z'n huid vol te kafferen, en dat terwijl ik 'm nog wel zo'n mooi afscheid gunde.  ::)

Aaah ja. Nostalgie waarin ik me volledig herken. :D

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Enzo


Fabian


Jehoentelaar

Toeval is het gevolg van oorzaken die we niet zien. 8)

Franky R.

Ik geef geen oordeel over toeval of niet...Zie ook dat gedoe met nummer 7 in de carrière van Schumi. Maar zoveel overeenkomsten vind je niet A'Carte...


Het lijkt wel alsof alles precies is uitgestippeld... :P  ...Hoewel, Massa op het podium in Brazilië ..dat is geen toeval, Felipe doet het vrijwel altijd goed in zijn thuisGP... ;)


Edwin90

Brazilië heeft wel vaker zulke gekkigheidjes gehad. Hamilton en Button pakten beiden op Interlagos hun titel, in wagen nummer 22, met een Mercedes motor, met een vijfde plek en ze zijn beide Britse rijders. Volgens mij waren er nog meer vergelijkingen te vinden.

Maar toch vreemd dat zoiets kan  :)

Kootje

Als je goed zoekt zijn er altijd wel vergelijkingen te vinden.
Maakt het overigens niet minder leuk om te lezen. ;)

Folkert

#69
Citaat van: Kootje op 30 november 2012 - 06:40:29
Als je goed zoekt zijn er altijd wel vergelijkingen te vinden.
Maakt het overigens niet minder leuk om te lezen. ;)
Wat nou het leuke is, er is altijd overal wel een "Feitje" of grappig detail van te maken. :D
Zo ben ik 10 april jarig
Ramona 11 mei
Rosalie 12 september

Verjaardagen dus opvolgend, en geboorte maand van Rosalie is dus mijn maand  + Ramona de maand.

;D Maakt het natuurlijk niet minder leuk om te zien.

(oja voor de gene die mij nog niet kennen: Ramona is mijn vriendin en Rosalie mijn dochter :P )
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Mijn zusje is jarig op 28 juni, ikzelf word op 29 juni een jaar ouder. When talkin' 'bout family planning. :D

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 30 november 2012 - 09:28:18
Mijn zusje is jarig op 28 juni, ikzelf word op 29 juni een jaar ouder. When talkin' 'bout family planning. :D
Ik ben de oudste van drie jongens...Er zit ca. vier jaar tussen ons in. Dwz mijn jongste broertje is 8 jaar jonger, en de middelste vier jaar... ;D

Enzo

Schumacher is weer druk in de weer met zijn tweede liefde, op een Ducati met Mercedes livery.... ;D




Folkert

Duiken overal weer berichten op dat Schumacher over aantal jaar toch weer een terug keer maakt in de autosport.  ;D

Vraag me af, hoe oud is eigenlijk de oudste, succesvolle, auto coureur?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 14 december 2012 - 12:42:57
Duiken overal weer berichten op dat Schumacher over aantal jaar toch weer een terug keer maakt in de autosport.  ;D

Vraag me af, hoe oud is eigenlijk de oudste, succesvolle, auto coureur?

Wat is jouw defenitie van succesvol?