HRT te koop?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2012 - 23:08:17

« vorige - volgende »

Sabai

Lamborghini of Bugatti. Een van de twee zou ik wel mooi vinden. 8)

Kootje

Zouden idd mooi zijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar Porsche.  ::)

Jehoentelaar

Bugatti zou historisch gezien wel leuk zijn, beetje à la de terugkomst van Mercedes. Zie zelf ook het liefste de naam Porsche, omdat dat écht een merk van de bovenste plank is op auto(sport)gebied.

Fabian

Lamborghini. Dan wil ik wel zo'n gifgroene F1 bolide op de grid zien staan. Oranje mag trouwens ook!  ;)

Jehoentelaar

Dan gaat de media weer morren dat de kleuren niet goed overkomen op beeldschermen. Spyker moest daarom hun feloranje outfit aanpassen in 2007.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 03 december 2012 - 18:49:51
Dan gaat de media weer morren dat de kleuren niet goed overkomen op beeldschermen. Spyker moest daarom hun feloranje outfit aanpassen in 2007.
Ze moeten niet zo zeiken. Gewoon een gifgroene F1 bolide!

Victor Monza 2008

Audi is meer waarschijnlijk, marketingtechnisch heeft dit het meeste impact heeft op verkoopsvolumes. Bugatti, Lambo en andere Porsches hebben hun beperkt gefortuneerd klienteel. Audi steekt op dit moment Mercedes en BMW naar de kroon in het premiumsegment en Volkswagen heeft een ander klienteel. En niet te vergeten Piech is ondanks zijn familiebanden een Audi man.

Wings

Ik snap niet dat de VW-groep zich niet bemoeid met de Formule 1. Zeker als je de motoren van de toekomst bekijkt. Dat ligt toch wel in hun straatje.

Fabian

Audi zou ik ook niet verkeerd vinden, maar in ieder geval gaan we HRT met zijn mooie bolide niet meer terug zien. http://www.gppits.net/nieuws/einde_verhaal_voor_hrt/

Fabian

Citaat van: Wings op 03 december 2012 - 19:01:00
Ik snap niet dat de VW-groep zich niet bemoeid met de Formule 1. Zeker als je de motoren van de toekomst bekijkt. Dat ligt toch wel in hun straatje.
Ze werden nog niet zo lang geleden gelinkt aan Sauber...'
http://www.gppits.net/nieuws/sauber_volkswagen/

Kootje

Citaat van: Wings op 03 december 2012 - 19:01:00
Ik snap niet dat de VW-groep zich niet bemoeid met de Formule 1. Zeker als je de motoren van de toekomst bekijkt. Dat ligt toch wel in hun straatje.

Maar dat is 't 'm nu net.
Volgens de huidige formule is F1 niet interressant, maar straks dus wel.
Vandaar dat continu de geruchten de ronde doen dat ze vanaf 2014 in zullen stappen.

0634

Citaat van: Fabian op 03 december 2012 - 19:01:13
Audi zou ik ook niet verkeerd vinden, maar in ieder geval gaan we HRT met zijn mooie bolide niet meer terug zien. http://www.gppits.net/nieuws/einde_verhaal_voor_hrt/

Ik zal niet missen, ondanks een mooie livery.

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 03 december 2012 - 19:27:55
Citaat van: Wings op 03 december 2012 - 19:01:00
Ik snap niet dat de VW-groep zich niet bemoeid met de Formule 1. Zeker als je de motoren van de toekomst bekijkt. Dat ligt toch wel in hun straatje.

Maar dat is 't 'm nu net.
Volgens de huidige formule is F1 niet interressant, maar straks dus wel.
Vandaar dat continu de geruchten de ronde doen dat ze vanaf 2014 in zullen stappen.
Kan ik mij bij aansluiten, het heeft geen zin een motor te ontwikkelen die hoogstens een seizoen meedraait. Bijkomend moeten alle motorenbouwers met een wit blad beginnen en niet te vergeten er zal steeds meer de nadruk gelegd worden op het hybride karakter en energierecuperatie.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 03 december 2012 - 21:38:41
Citaat van: Fabian op 03 december 2012 - 19:01:13
Audi zou ik ook niet verkeerd vinden, maar in ieder geval gaan we HRT met zijn mooie bolide niet meer terug zien. http://www.gppits.net/nieuws/einde_verhaal_voor_hrt/

Ik zal niet missen, ondanks een mooie livery.
Ja de prijs voor de mooiste livery gaat zonder twijfel naar HRT. Maar ja je moet wat he als dat ding niet vooruit te branden is.

Tim.Els

snap echt niet dat Audi in stapt in de Formule 1.
want is toch een mooi merk zou niet voor ze zijn maar een fabrieks team er bij is altijd goed voor de sport