HRT te koop?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2012 - 23:08:17

« vorige - volgende »

Fabian

Als ze die 'prutsers' nou eens klantenauto's geven dan kunnen ze stukje bij beetje vooruit...

Edwin90

Citaat van: Fabian op 25 november 2012 - 20:01:57
Als ze die 'prutsers' nou eens klantenauto's geven dan kunnen ze stukje bij beetje vooruit...

Daar kan ik ook mee leven  ;)

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2012 - 20:02:57
Citaat van: Fabian op 25 november 2012 - 20:01:57
Als ze die 'prutsers' nou eens klantenauto's geven dan kunnen ze stukje bij beetje vooruit...

Daar kan ik ook mee leven  ;)
Ik denk persoonlijk dat daar een oplossing in zit. Deze drie teams zijn door de FIA voor de gek gehouden, maar een klantenauto zou bijvoorbeeld Marussia of HRT veel kunnen leren.

Jehoentelaar

Ik weet niet hoe vaak het herhaald moet worden dat de schuld dat deze zes auto's zo langzaam zijn grotendeels bij de FIA ligt, maar blijkbaar is het nog steeds nodig.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 20:09:42
Ik weet niet hoe vaak het herhaald moet worden dat de schuld dat deze zes auto's zo langzaam zijn grotendeels bij de FIA ligt, maar blijkbaar is het nog steeds nodig.
Nee hoor. Ik geef het net ook nog aan!  ;)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2012 - 20:00:23
Van mij mogen ze vertrekken (en Marussia daarbij). Dan heb ik liever competitieve teams die 3 wagens in zetten. Wat een prutsers zeg.
Prutsers? Ook een Frank Williams was ooit een prutser...Maar het wordt men tegenwoordig niet makkelijk gemaakt om te ontwikkelen.


De teambazen kijken alleen maar naar hun eigen belang, wat ook te begrijpen is. Maar iemand moet kunnen ingrijpen en dingen ten goede kunnen veranderen, want zo gaat het niet goed...

Jehoentelaar

De budgetcap komt er, daar ben ik van overtuigd. De vraag is hoeveel teams en gevulde startplekken er geofferd moeten worden om iedereen zo ver te krijgen.

gloudiesaurus

Interlagos 2012 was de laatste race van HRT?

http://www.gppits.net/nieuws/hrt_niet_op_inschrijflijst/

Jammer, toch 2 auto's minder! Auto's die er niet snel weer bij zullen komen...

En wat een kapitaalvernietiging van Thesan Capital. Het team naar Spanje halen om het dan te liquideren... Daar moet iemand aan het roer staan die er niets van snapt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Tja. HRT weg. Karthikeyan weg. Einde voor de la Rosa? Hmm. Volgend jaar maar 22 auto's. Pff.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 20:22:01
De budgetcap komt er, daar ben ik van overtuigd. De vraag is hoeveel teams en gevulde startplekken er geofferd moeten worden om iedereen zo ver te krijgen.
De budgetcap móet er ook komen. Sterker, had er eigenlijk al moeten zijn.

0634

Citaat van: Fabian op 02 december 2012 - 02:21:34
Tja. HRT weg. Karthikeyan weg. Einde voor de la Rosa? Hmm. Volgend jaar maar 22 auto's. Pff.
Ach, 22 of 24 maakt ook niet veel uit. HRT is altijd een vrij kansloze onderneming geweest. Positief aan ze is dat de wagens er erg mooi uitzagen qua layout.

Victor Monza 2008

Citaat van: Jeroen op 02 december 2012 - 08:20:52
Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 20:22:01
De budgetcap komt er, daar ben ik van overtuigd. De vraag is hoeveel teams en gevulde startplekken er geofferd moeten worden om iedereen zo ver te krijgen.
De budgetcap móet er ook komen. Sterker, had er eigenlijk al moeten zijn.
Met de nieuwe reglementen in 2014 wordt het allemaal nog technologischer, Marussia ligt er dan sowieso uit want die hebben nu nog geen KERS want te duur. Ze kunnen dan misschien een team Russen meebrengen om de wagen door de pitlane te duwen tijdens de pitstops.

Jehoentelaar

Volgens mij heeft Marussia bevestigd dat ze volgend jaar met KERS gaan rijden. Dan moet Caterham in ieder geval hard aan de bak om niet laatste te worden.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 02 december 2012 - 14:41:15
Volgens mij heeft Marussia bevestigd dat ze volgend jaar met KERS gaan rijden. Dan moet Caterham in ieder geval hard aan de bak om niet laatste te worden.
Dat klopt. Marussia rijdt volgend jaar met KERS.

http://www.gppits.net/nieuws/kers_voor_marussia_in_2013/

T.Nuvolari

Vrijgekomen plaats is in 2015 misschien voor VW. Sinds de zomer bestaat het nieuws dat ze overwegen de F1 te betreden vanaf dat jaar. Nieuws over gesprekken zou trouwens door de FIA bevestigd zijn. Zou niet slecht zijn, maar onder welke naam natuurlijk? Bugatti, Porsche, Volkswagen, Seat, Audi, Lamborghini, Skoda, Bentley of ... ;D Scania.