HRT te koop?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2012 - 23:08:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 november 2012 - 18:03:29

Minardi. Heb wel een petje van Christijan Albers toen hij bij Minardi reed...
Welke heb jij? Ik had die met Dynabyte op de voorkant. Er waren ook versie's met Trust en Autototaal...

Fabian

Ik heb er twee. Eentje met Autotaalglas en eentje met Trust. Die met Trust erop is ook gesigneerd door Albers. Collectorsitem!

Franky R.

Volgens de laatste geruchten is er Chinese interesse voor HRT...Qatar haakte af?

Matthijs


Franky R.

Citaat van: Matthijs op 20 november 2012 - 13:29:40
Wordt het CRT...
Klinkt niet slecht...en dan meteen 1000 ingenieurs erboven op, want tja...een Chinese ingenieur kost maar 4500 euro per jaar...Die cijfers zag ik ooit in Forbes-e magazine, een artikel over het waarom van outsourcing...

SDG

Citaat van: Matthijs op 20 november 2012 - 13:29:40
Wordt het CRT...

CRT, zoals de Claiming Rule Teams in de MotoGP. Inderdaad, een goede keuze qua naam, want ook dat zijn niet meer dan meelopertjes.

Franky R.

Citaat van: SDG op 20 november 2012 - 13:39:44
Citaat van: Matthijs op 20 november 2012 - 13:29:40
Wordt het CRT...

CRT, zoals de Claiming Rule Teams in de MotoGP. Inderdaad, een goede keuze qua naam, want ook dat zijn niet meer dan meelopertjes.
Onderschat die Chinezen nou niet! Straks domineren ze de F1! :P
[mochten ze willen... ;D ]
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 20 november 2012 - 14:18:25
Citaat van: SDG op 20 november 2012 - 13:39:44
Citaat van: Matthijs op 20 november 2012 - 13:29:40
Wordt het CRT...

CRT, zoals de Claiming Rule Teams in de MotoGP. Inderdaad, een goede keuze qua naam, want ook dat zijn niet meer dan meelopertjes.
Onderschat die Chinezen nou niet! Straks domineren ze de F1! :P
[mochten ze willen... ;D ]
;)
Tja. China heeft een topcoureur in huis. Ma Qinghua heet ie volgens mij. Die wordt over een paar jaar geheid wereldkampioen.

Fabian

Ik heb mijn HRT polo al aangetrokken. Hoop niet dat dit de laatste race van het team is!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 25 november 2012 - 14:44:41
Ik heb mijn HRT polo al aangetrokken. Hoop niet dat dit de laatste race van het team is!
Ik hoop met je mee...Ik vind het startveld nu al vrij magertjes. Ben nu eenmaal 'opgegroeid' in de chaotische jaren negentig met soms maar liefst 35 rijders!


Van mij mogen er nog wel een paar teams bij hoor...maar 22 auto's is wel heel krap!

Jehoentelaar

Daarbij komt dat zes auto's die achterin met elkaar in de clinch liggen wel leuk is. Vier is ook daar weer te karig voor. Nog een paar dagen voor een koper, hoop op een wondertje.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 19:27:21
Daarbij komt dat zes auto's die achterin met elkaar in de clinch liggen wel leuk is. Vier is ook daar weer te karig voor. Nog een paar dagen voor een koper, hoop op een wondertje.
Ik blijf hopen op een investeerder uit Qatar of China...Maar er moet wel veel gebeuren in een kort termijn plus dat HRT nu is veranderd in een lege huls.


Want wat krijg je voor maar liefst 40 miljoen euro? Twee uitgebluste auto's, een vrachtwagenlading versleten onderdelen en niet eens perspectief voor 2013, want de ontwikkeling voor volgend jaar was al stopgezet.

Fabian

Zou vandaag wel eens de laatste race van HRT kunnen zijn geweest. Ik hoop ook op een koper als is het maar omdat ook ik 22 auto's te weinig vind.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 19:50:55
Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 19:27:21
Daarbij komt dat zes auto's die achterin met elkaar in de clinch liggen wel leuk is. Vier is ook daar weer te karig voor. Nog een paar dagen voor een koper, hoop op een wondertje.
Ik blijf hopen op een investeerder uit Qatar of China...Maar er moet wel veel gebeuren in een kort termijn plus dat HRT nu is veranderd in een lege huls.


Want wat krijg je voor maar liefst 40 miljoen euro? Twee uitgebluste auto's, een vrachtwagenlading versleten onderdelen en niet eens perspectief voor 2013, want de ontwikkeling voor volgend jaar was al stopgezet.
Ik hoop erop dat die Chinezen niet zo'n verstand hebben van het spelletje en graag Ma-Qing Hua in die auto willen zetten. Dat ze vervolgens wederom weer vijf seconden inleveren per ronde komen ze vanzelf wel achter, maar dan zijn we in ieder geval weer een jaar verder.

Edwin90

Van mij mogen ze vertrekken (en Marussia daarbij). Dan heb ik liever competitieve teams die 3 wagens in zetten. Wat een prutsers zeg.