Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Kan me ergens wel voorstellen dat ze het in het conservatieve zuiden van de USA liever niet hebben dat dat soort dingen erop staan. Mensen gaan er toch anders mee om daar. Maar buiten dat is het grote onzin.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 18 november 2012 - 13:15:35
Uberdomme uitdrukking trouwens. Is die gozer 14 of zoiets?

Tsja ..... beetje 'n Michael Jackson syndroom hé?
Van kinds af aan geleefd door pappie Hamilton en McLaren, en pas nu op eigen beentjes staand.
En dan komt het pubertje, die eerder nog onderdrukt is, naar boven.

Gerard

Ik heb bet artikeltje gelezen Kootje.....dus ik wert dat het hpuntapuntmpunt is.... :P

0634

Citaat van: Kootje op 18 november 2012 - 13:33:40
Citaat van: Jeroen op 18 november 2012 - 13:15:35
Uberdomme uitdrukking trouwens. Is die gozer 14 of zoiets?

Tsja ..... beetje 'n Michael Jackson syndroom hé?
Van kinds af aan geleefd door pappie Hamilton en McLaren, en pas nu op eigen beentjes staand.
En dan komt het pubertje, die eerder nog onderdrukt is, naar boven.

Inderdaad, zo komt het een beetje over. Hard as a motherfucker... mijn hemel wat een onzin zeg.

0634

Citaat van: Sabai op 18 november 2012 - 13:16:39
En in het thais betekend het lul en zo kunnen we nog wel doorgaan grote onzin imho.
Dus in het Thais heet hij Lewis Lulilton.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 18 november 2012 - 13:40:25
Citaat van: Sabai op 18 november 2012 - 13:16:39
En in het thais betekend het lul en zo kunnen we nog wel doorgaan grote onzin imho.
Dus in het Thais heet hij Lewis Lulilton.

Lewis betekend in het Thais 'Klein'... ;)

Kootje

En staat ITON dan toevallig voor TJE ??

Kootje

Citaat van: Jeroen op 18 november 2012 - 13:39:14
Citaat van: Kootje op 18 november 2012 - 13:33:40
Citaat van: Jeroen op 18 november 2012 - 13:15:35
Uberdomme uitdrukking trouwens. Is die gozer 14 of zoiets?

Tsja ..... beetje 'n Michael Jackson syndroom hé?
Van kinds af aan geleefd door pappie Hamilton en McLaren, en pas nu op eigen beentjes staand.
En dan komt het pubertje, die eerder nog onderdrukt is, naar boven.

Inderdaad, zo komt het een beetje over. Hard as a motherfucker... mijn hemel wat een onzin zeg.

Tsja .... buiten de baan om straalt het hele gedrag van die jongen pubertje uit.
Kijk naar z'n look, lees z'n tweets, en dan nu dit weer.
Het is dat hij zo'n fantastische racer is, daarom ben ik fan, maar anders ....

::)

Sabai


SDG

Citaat van: Gerard op 18 november 2012 - 13:01:18
Wat een B.S. zeg!! Hypocriete hufters zijn het.. HAM staat voor.......  ik zeg toch ook niet dat "Vet" bovenaan de klassering mij doet denken aan mijn obese buurvrouw waardoor ik trauma's oploop... OMG  >:(

Om dan nog maar te zwijgen van Charles Pik, euh Pic...

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/circuit_austin_is_olieglad/
Ze verwachten een drama bij de start en alle even startplekken(vuile kant) gaan naar verwachten 2 tot 3 plaatsen verliezen door gebrek aan tractie.
Dus na de eerste bocht staan mogelijk Vettel, Webber en Schumacher 1, 2 en 3... ::)

gloudiesaurus

Wat een onzin iig die letters van Hamilton!

Een geen reclame boven je helm bij Vettel... volgens mij leeft de F1 van reclame  ;)

Wel een leuk circuit zeg, vooral dat stukje waar die motorhomes staan. Dat is echt Amerikaans... Zou dan echt gaan lukken een succesvolle Amerikaanse GP?
Een leuke race vanavond zou helpen  ;)
Al ben ik daar bang voor, Vettel domineert al het hele weekend.

Vettel uitvallen en Alonso winnen? Zou leuk zijn voor Brazilië  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Enzo op 18 november 2012 - 15:03:15
http://www.gppits.net/nieuws/circuit_austin_is_olieglad/
alle even startplekken(vuile kant) gaan naar verwachten 2 tot 3 plaatsen verliezen door gebrek aan tractie.

Oke ... :o ... gisteren werd nog gesteld dat je beter van P2 dan P1 kon vertrekken op deze baan. ???

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 18 november 2012 - 15:59:08
Vettel uitvallen en Alonso winnen? Zou leuk zijn voor Brazilië  ;)


Mwah ..... dan moet Vettel ineens 15 punten goedmaken.
Laat Vettel maar uitvallen en Alonso P3 pakken, dan is het verschil maar 5 punten.

KVDracer

Alonso zal dan toch langs de schone kant vertrekken, na een 5 startplaatsen straf voor Massa. Ze hebben bij Massa een zegel van zijn versnellingsbak verbroken, want er was een probleem met zijn versnellingsbak. Dit lijkt mij toch wel op mooi staaltje teamorders. nu zal Alonso geen startplekken verliezen en Massa, die moet de opoffering maar op zich nemen. Hij kon nu zo een mooie race rijden, na zijn goede kwali.