Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: SDG op 17 november 2012 - 16:21:07
Weer een bedenkelijk actie van Perez zonet. Wat bezielt die kerel de laatste paar races toch?

Ze hebben het erover op SKy. Ik ben aan het volgen via de livestream. Het is wel met schokken, maar alles beter dan niets.

Franky R.

Citaat van: SDG op 17 november 2012 - 16:21:07
Weer een bedenkelijk actie van Perez zonet. Wat bezielt die kerel de laatste paar races toch?
En ik dacht dat de oorwassing van Kaltenborn hem wel zou kalmeren...Daar gaat mijn goede positie in Teamboss... :'(


Dank je wel, Perez...NOT.... >:(

robbert

Citaat van: SDG op 17 november 2012 - 16:21:07
Weer een bedenkelijk actie van Perez zonet. Wat bezielt die kerel de laatste paar races toch?
en die gaat dan bij mclaren rijden volgend seizoen. Straks hadden ze nog gelijk bij ferrari om hem niet te halen bij sauber

robbert

Citaat van: Jeroen op 17 november 2012 - 17:36:03
Vettel pakt straks pole met twee vingers in de neus...

inderdaad, redbull is terug de snelste. Zeer goed voor Vettel zijn titelkansen, aangezien je moeilijk zal kunnen inhalen in USA volgens Button.

KVDracer

De Caterhams achter de Marussia's. Dit zal Fernandes niet graag zien. Ik had gedacht dat dit team het enige team ging zijn van de nieuwkomers dat zicht ging kunnen mengen in de strijd met STR, Williams,... maar ze glijden ook alleen maar de dieperik in.

SDG

Button eruit in Q2 en ook Rosberg, allerlaatste zelfs.

KVDracer

Citaat van: SDG op 17 november 2012 - 19:45:35
Button eruit in Q2 en ook Rosberg, allerlaatste zelfs.

Button had een probleem met de gaspedaal of hj kreeg toch geen acceleratie in zijn wagen. MAar Rosberg, die wagen was echt nergens, die leek meer te schaaten dan te rijden.

SDG

Pole voor Vettel, maar Hamilton op slechts één tiende. En Alonso vrij teleurstellend toch.

robbert

voila gebeurd. Vettel, zoals verwacht op pole. Morgen wint hij met 2 vingers in de neus. Het lijkt erop, dat de updates van ferrari, de wagen nog vertragen. Zal moeilijk worden om een podium te halen, op een circuit waar inhalen moeilijk zal worden.

Kootje

Hoezo?
Massa rijdt ermee naar P7, en aangezien Alonso doorgaans sneller is valt juist hij tegen vandaag, niet Ferrari.

robbert

Citaat van: Kootje op 17 november 2012 - 20:28:39
Hoezo?
Massa rijdt ermee naar P7, en aangezien Alonso doorgaans sneller is valt juist hij tegen vandaag, niet Ferrari.

dan moet het zijn dat massa dit keer beter kan omgaan met de nieuwe updates dan alonso. Vettel maakt eigenlijk al een grote kans om morgen de titel te pakken.

Kootje

#101
dat laatste sowieso, dat eerste zou kunnen
denk echter niet dat dat 't is, aangezien Fernando gedurende Q1 en 2 nog wel de snellere Ferrari rijder was

Enzo

Het was ook wel lastig vandaag. Ze moesten wel 5 of 6 rondjes rijden voordat ze de banden op temperatuur hadden...
Aangenaam verrast door Schumacher, morgen starten vanaf een vijfde plek is niet verkeerd.

robbert

webber is in onderzoek na de kwalificatie. Iets met de benzine. Heb ik net gelezen op twitter. Zal wellicht gewoon een waarschuwing krijgen aangezien hij in de pits is geraakt

Jehoentelaar

En wég was de spanning. Titelstrijd over, en voor een quasi-spannende strijd om P2 doe ik het niet. Moet een heel leuk begin worden wil ik niet overschakelen naar de NFL...