Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Folkert op 17 november 2012 - 15:02:08
Ik las ergens op een site dat de auto van Vettel niet legaal was op dit moment. Ze waren onderdelen aan het testen en dat die onderdelen er vandaag weer af gaan. Maar weet niet meer waar ik dat las.
Beetje vergeetachtig aan het worden he Folkert!  ;) ;D
Ben benieuwd hoeveel invloed die onderdelen hebben gehad en wat het verschil gaat zijn...

Folkert

Citaat van: Fabian op 17 november 2012 - 15:08:20
Citaat van: Folkert op 17 november 2012 - 15:02:08
Ik las ergens op een site dat de auto van Vettel niet legaal was op dit moment. Ze waren onderdelen aan het testen en dat die onderdelen er vandaag weer af gaan. Maar weet niet meer waar ik dat las.
Beetje vergeetachtig aan het worden he Folkert!  ;) ;D
Ben benieuwd hoeveel invloed die onderdelen hebben gehad en wat het verschil gaat zijn...
hahah, ja. Maar ik weet dus niet of het waar is of niet. Maar baseer je het nu op wat ik zeg of heb jij het ook gelezen?
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 17 november 2012 - 15:41:25
Citaat van: Fabian op 17 november 2012 - 15:08:20
Citaat van: Folkert op 17 november 2012 - 15:02:08
Ik las ergens op een site dat de auto van Vettel niet legaal was op dit moment. Ze waren onderdelen aan het testen en dat die onderdelen er vandaag weer af gaan. Maar weet niet meer waar ik dat las.
Beetje vergeetachtig aan het worden he Folkert!  ;) ;D
Ben benieuwd hoeveel invloed die onderdelen hebben gehad en wat het verschil gaat zijn...
hahah, ja. Maar ik weet dus niet of het waar is of niet. Maar baseer je het nu op wat ik zeg of heb jij het ook gelezen?
Ik baseer me nu op jouw berichtgeving!  ;) :)
Heb het zelf niet gelezen, maar zal eens wat gaan zoeken...

Fabian


Gerard

Lewis heeft een mooie livery voor dit weekend op z'n helm....

Fabian


SDG

VT3 is net begonnen, mensen. Toch wel comfortabel met dat tijdsverschil met Amerika, zo in de avonduren in alle gemak F1 kunnen kijken in plaats van de ontbijttelevisie bij de Aziatische races.

SDG

Weer een bedenkelijk actie van Perez zonet. Wat bezielt die kerel de laatste paar races toch?

Fabian

Citaat van: SDG op 17 november 2012 - 16:21:07
Weer een bedenkelijk actie van Perez zonet. Wat bezielt die kerel de laatste paar races toch?
Wat doet ie nou weer?

SDG

Pic kost wat kost willen passeren in een bocht waar er helemaal geen ruimte meer was om in te halen, met een aanrijding tot gevolg.

Fabian

Citaat van: SDG op 17 november 2012 - 16:26:00
Pic kost wat kost willen passeren in een bocht waar er helemaal geen ruimte meer was om in te halen, met een aanrijding tot gevolg.
Oo. Das inderdaad weer een achterlijke actie.

Enzo

Ik las het ook net. Ik ben erg benieuwd naar Perez in de McLaren volgend jaar... ::)

Fabian

Citaat van: Enzo op 17 november 2012 - 16:30:38
Ik las het ook net. Ik ben erg benieuwd naar Perez in de McLaren volgend jaar... ::)
Hij wil meteen voor de titel gaan, maar als ie dit soort dingen gaat doen zal dat niet lukken.

SDG

#88
Vettel met nog twee minuten te gaan ineens een seconde sneller dan Hamilton. Belooft voor straks in de kwalificatie.

Edit: Hamilton komt op de finishlijn nog terug tot 0,25 seconde, dus de schade is al bij al toch nog beperkt.

0634

Vettel pakt straks pole met twee vingers in de neus...