Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Gerard op 16 november 2012 - 22:49:37
Precies Fabian!
Jajaaa. SPECO Sport en Media student he. Ik heb goed opgelet bij Sportcommunicatie!  ;) ;D

SDG

Ja, maar is Vodafone onder deze naam ook actief in de VS, of voert het daar al zijn activiteiten onder de naam Verizon? Het heeft in dat geval immers weinig nut om daar publiciteit te maken voor Vodafone. In België bv. is Vodafone officieel ook niet actief, geloof ik.


Jehoentelaar

Citaat van: SDG op 16 november 2012 - 23:12:04
Ja, maar is Vodafone onder deze naam ook actief in de VS, of voert het daar al zijn activiteiten onder de naam Verizon? Het heeft in dat geval immers weinig nut om daar publiciteit te maken voor Vodafone. In België bv. is Vodafone officieel ook niet actief, geloof ik.
Zover ik weet is Verizon een grote speler op de Amerikaanse markt, en ik ben er zelf niets tegen gekomen wat Vodafone betreft.

Red Bull gaat wel als een raket in de trainingen. Alonso kan aardig mee als 'best of the rest', dus ik verwacht dat de titel mathematisch nog niet binnen is voor Vettel dit weekend. Het gat tussen Vettel en Webber vind ik wel enigszins schrikbarend.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 17 november 2012 - 10:21:21
Citaat van: SDG op 16 november 2012 - 23:12:04
Ja, maar is Vodafone onder deze naam ook actief in de VS, of voert het daar al zijn activiteiten onder de naam Verizon? Het heeft in dat geval immers weinig nut om daar publiciteit te maken voor Vodafone. In België bv. is Vodafone officieel ook niet actief, geloof ik.
Zover ik weet is Verizon een grote speler op de Amerikaanse markt, en ik ben er zelf niets tegen gekomen wat Vodafone betreft.

Red Bull gaat wel als een raket in de trainingen. Alonso kan aardig mee als 'best of the rest', dus ik verwacht dat de titel mathematisch nog niet binnen is voor Vettel dit weekend. Het gat tussen Vettel en Webber vind ik wel enigszins schrikbarend.

nee ik denk het ook niet. Vettel heeft weer de beste papieren in handen, en zal dus al zeker en vast in brazilie wk worden

Gerard

Mmmmm volgende week zondagavond zit ik in het theater....  Van mij mag de beslissing (geheel tegen mijn principes in) al wel vallen....

Jehoentelaar

Het zou de US GP wel een enorme boost geven om Vettel daar tot kampioen te kronen. Wellicht dat de fans dan niet na een paar jaar al massaal afhaken. Maar dan is Interlagos weer zo'n mosterd na de maaltijd. :-\

0634

Wat kan mij die Amerikaanse fans schelen? Gewoon to the wire!

jende

http://www.f1.nl/news/12488/alonso-neemt-genoegen-met-minder/

Alonso hoopt p3 te kwalificeren...
Ik denk niet dat het kampioenschap zondag beslist word Alonso leek in de trainingen een goeie pace te hebben die zal waarschijnlijk wel weer opt podium eindigen.
En het is ook hopen dat er geen gekke dingen met die redbull gebeuren dit is geloof ik de 3de keer dat ze een probleem hadden met een water lek.

robbert

Citaat van: jende op 17 november 2012 - 11:45:40
http://www.f1.nl/news/12488/alonso-neemt-genoegen-met-minder/

Alonso hoopt p3 te kwalificeren...
Ik denk niet dat het kampioenschap zondag beslist word Alonso leek in de trainingen een goeie pace te hebben die zal waarschijnlijk wel weer opt podium eindigen.
En het is ook hopen dat er geen gekke dingen met die redbull gebeuren dit is geloof ik de 3de keer dat ze een probleem hadden met een water lek.

die problemen zullen wel opgelost zijn. Ik denk ook niet dat vettel de titel dit weekend kan winne, maar ik denk wel dat hij de race zal winnen. De titel zal hij zeker in brazilie krijgen. Ferrari zal mogen hopen op een 3de startplaats, maar zal het toch terug moeilijk krijgen. Volgens mij gooit mclaren zand in de ogen.

Matthijs

"I think we need to find a mid-speed corner onto a long straight, not such slow speed corners, as it's very tricky to stay with the car in front."
Aldus 1 van de coureurs over inhalen op Austin. Waarom kan Tilke en co dat niet zelf bedenken? Zelfde met Abu Dhabi waar inhalen zonder drs niet mogelijk is.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 17 november 2012 - 11:07:52
Wat kan mij die Amerikaanse fans schelen? Gewoon to the wire!
Tuurlijk, dat willen we allemaal. Maar als een US GP echt een succes wil worden moet er echt iets bijzonders gebeuren tijdens de race c.q. het weekend. Anders lopen de toeschouwersaantallen snel terug zodra 'het nieuwe' er vanaf is. Een paar saaie US GP's achter elkaar is, zeker in hetzelfde weekend als NASCAR in Homestead Miami, niet wat de GP kan gebruiken.

Heb me overigens laten vertellen dat de sell-out van zondag vooral te danken is aan de vele Mexicanen die de grens zijn overgestoken om Sergio Pérez aan het werk te zien. Of is dat hier al eerder gemeld? Enfin, dat verklaart wel de enorme opkomst voor een on-Amerikaanse sport.

Niels_

Zie het ook niet gebeuren dat Vettel hier kampioen wordt. En in Brazilië zijn zotte toestanden een gewoonte, dus daar kan alles...

Folkert

Ik las ergens op een site dat de auto van Vettel niet legaal was op dit moment. Ze waren onderdelen aan het testen en dat die onderdelen er vandaag weer af gaan. Maar weet niet meer waar ik dat las.
Trotse vader van Rosalie(L)