Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

robbert

het is nog maar 1 training, maar ziet er terug zeer goed uit voor vettel. Ferrari zal wel weer sukkelen met hun updates

rafael25

#46
Seb's banden waren groen streep, ik weet het niet ??? ???


Folkert

Dat zijn flinke gaten, maar als je kijkt dat ook Hamilton dan weer 8 tiende voorstaat op Alonso denk ik dat het in VT2 en 3 wel meer bij trekt. Denk dat Vettel ander programma draaide.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Dat denk ik ook. Het is een nieuw circuit, er is dus ooknog weinig grip en je weet niet wie welk programma draaide

KVDracer

Citaat van: rafael25 op 16 november 2012 - 17:48:30
Seb's banden waren groen streep, ik weet het niet ??? ???


Volgens ik gelezen heb heeft hij het op de intermediates gereden.

Matthijs

Joh waar maken we ons druk om. Tijdens de kwali rijden ze 1:35 en dan lachen we om de 1:38 van Vettel nu. Op F1today hebben ze het al over complettheorieën waarom Vettel zo hard gaat. Please...

KVDracer

Op welke zender gaan jullie f1 kijken? Hier in Blegië wordt het zaterdag nergens op uitgezonden, mss op de Duitse tv en zondag zenden ze het pas om 23uur uit op VIER.

SDG

#52
Sky, via één of andere livestream. Ik zit nu trouwens naar VT2 te kijken...

Zenden ze de race op RTBF niet uit?

Edwin90

Ik zit ook even op die stream te kijken. Waarom rijdt Mclaren niet meer met Vodafone logo's??

Is de Amerikaanse markt voor Vodafone niet interessant genoeg ofzo?

SDG

Citaat van: Edwin90 op 16 november 2012 - 20:14:22
Ik zit ook even op die stream te kijken. Waarom rijdt Mclaren niet meer met Vodafone logo's??

Is de Amerikaanse markt voor Vodafone niet interessant genoeg ofzo?

Is Vodafone wel actief in de VS? Ik zie nl. dat ze Verizon-sponsoring hebben, een bedrijf dat in dezelfde branche zit.

SDG

Behoorlijke technische problemen voor Vettel blijkbaar...

robbert

die problemen zullen wel opgelost raken tegen de kwalificatie en race. Die rijdt gewoon naar de titel. Heeft de snelste wagen

Sabai

Citaat van: robbert op 16 november 2012 - 22:12:49
die problemen zullen wel opgelost raken tegen de kwalificatie en race. Die rijdt gewoon naar de titel. Heeft de snelste wagen

Ik hoop het  :)

Gerard

Vodafone also owns 45% of Verizon....  Te lezen op wiki......  :P En Seb had een probleem met het watersysteem van zn auto.....

Fabian

Citaat van: Gerard op 16 november 2012 - 22:41:39
Vodafone also owns 45% of Verizon....  Te lezen op wiki......  :P En Seb had een probleem met het watersysteem van zn auto.....
Naamsbekendheid van Verizon vergroten. That's all.