Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

jende

Bookmakers quote's:

Vettel wint de race: 1.40
Vettel word champ: 1.13

zolang hij niet uitvalt is het wel gespeeld inderdaad.. chil voor mij 5,500 euro bijschrijven :-)

Franky R.

Citaat van: robbert op 17 november 2012 - 20:30:16
Citaat van: Kootje op 17 november 2012 - 20:28:39
Hoezo?
Massa rijdt ermee naar P7, en aangezien Alonso doorgaans sneller is valt juist hij tegen vandaag, niet Ferrari.

dan moet het zijn dat massa dit keer beter kan omgaan met de nieuwe updates dan alonso. Vettel maakt eigenlijk al een grote kans om morgen de titel te pakken.
Ik zie het niet gebeuren dat Alonso op meer dan 15 punten achterstand komt...Als Vettel wint, dan mag Alonso niet verder zakken dan P5...Oei, je hebt gelijk...Dat wordt wel krap voor Alonso.


Kijk maar wie er voor hem rijden; Grosjean, Kimi, MSG...Terwijl Button en Maldonado ook veel snelheid hebben.


IMHO jammer dat men 300 miljoen euro spendeert, maar dat we weer een baan krijgen, waar niet kan worden ingehaald?!

jende

Grosjean rijd niet voor alonso.. die heeft zijn gearbox gewisseld

Franky R.



Kootje

Citaat van: Jeroen op 18 november 2012 - 08:44:47
http://www.gppits.net/nieuws/hamilton_en_vettel_passen_helmen_alweer_aan/

Wat 'n onzin zeg, en dan vooral nog die van Vettel.
Alsof je de Pepe Jeans reclame niet ziet staan bij on-board beelden.

Die van Hammi snap ik nog wel.
Tenminste ..... als je de lijn van het verbod op schuttingtaal doortrekt.
Nu vindt ik dat ook overdreven, maar ja ..... ik ben nu eenmaal Nederlander hé.
De tere zieltjes in het preutse Amerika en het conservatieve Engeland hebben er wat meer moeite mee.

Figge

Die van Vettel, met als argument dat je dan reclame kan zien, vind ik een aparte van geldwolf Bernie.
Weet iemand ook waarom Bernie geen reclame in de onboard beelden wil?

SDG

Citaat van: Figge op 18 november 2012 - 09:20:51
Die van Vettel, met als argument dat je dan reclame kan zien, vind ik een aparte van geldwolf Bernie.
Weet iemand ook waarom Bernie geen reclame in de onboard beelden wil?

Wat is dat nu weer voor onzin, zeg?  ::)

0634

Yup, eens. Heel flauw. Snap het ook niet echt...

Sabai

Wel een mooi helm desing van vettel zo in texas stijl 8).
En idd een onzin argumentatie die hele helm en auto schreeuwt reclame. Had de kwali gemist gisteren maar wel de pole lap bekeken. Vind het wel een gave baan die me erg aan turkije doet denken. En die RBR gaat erg lekker nu maar hopen dat alles heel blijft. En alonso rijd in de race volgens mij zo weer naar het podium zoals hij het hele seizoen al doet.

Edwin90

Erg vreemd van de reclame inderdaad. De hele Formule 1 draait op reclame. Om maar te zwijgen over de nieuwe helm van Bruno Senna. Die is uitgevoerd als Gilette scheermesje.

Gerard

Wat een B.S. zeg!! Hypocriete hufters zijn het.. HAM staat voor.......  ik zeg toch ook niet dat "Vet" bovenaan de klassering mij doet denken aan mijn obese buurvrouw waardoor ik trauma's oploop... OMG  >:(

Kootje

Het is geen HAM, maar H.A.M. ::)

Neemt niet weg dat dit betutteling van het hoogste niveau is, maar het heeft niets met z'n naam te maken.
H.A.M. staat echt voor Hard As a Motherfucker.

0634

Uberdomme uitdrukking trouwens. Is die gozer 14 of zoiets?

Sabai

Citaat van: Kootje op 18 november 2012 - 13:14:54
Het is geen HAM, maar H.A.M. ::)

Neemt niet weg dat dit betutteling van het hoogste niveau is, maar het heeft niets met z'n naam te maken.
H.A.M. staat echt voor Hard As a Motherfucker.

En in het thais betekend het lul en zo kunnen we nog wel doorgaan grote onzin imho.