Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 23:17:10
Citaat van: Arthur op 13 maart 2015 - 19:05:41
Het schijnt iets anders te liggen, heeft te maken met het feit dat die aanvraag door de Nederlandse autosportbond aangevraagd moet worden, de formulieren moeten vanuit hier door de bond ingezonden te worden. Dat verzoek moet door de coureur [blijkbaar] zelf ook actief aangevraagd worden.
Hmm kan, maar Van der Garde heeft volgens mij zelf aangegeven al enkele dagen contact te hebben gehad met de KNAF. Na een van de uitspraken (vergeef me dat ik niet meer exact weet welke, maar ik vermoed de eerste van deze week) zou er al direct contact mee opgenomen zijn. Dus tenzij dat hele verhaal al dagenlang onterecht de wereld in is gebracht, lijkt de situatie die jij schetst me niet te kloppen. Maar goed, dat is ook maar mijn gedachte erover. Wat het ook is, ik gok dat dit deel in ieder geval geregeld is voor Maleisië.

Lees boven; normaal 2 weken maar bij farce majeur wellicht 2 dagen... [dat kan Giedo nu nekken...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Benieuwd wat Van der Garde nu gaat doen. Schade-vergoeding eruit slepen of proberen in Maleisie in die wagen te stappen?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_treedt_terug/


In principe kan in Maleisië het hele verhaal opnieuw beginnen...Ik gok erop dat Sauber Ericsson afkoopt en anders Giedo. Die Markus heeft IMHO toch al niets te zoeken in de Formule 1. ::)

Sabai

Citaat van: Pancake Shield op 14 maart 2015 - 01:34:36
Benieuwd wat Van der Garde nu gaat doen. Schade-vergoeding eruit slepen of proberen in Maleisie in die wagen te stappen?

I.m.o is een schadevergoeding altijd het doel geweest.  Wat we deze week hebben gezien is een prachtig toneelstuk. Giedo heeft zich constant beschikbaar gesteld en zich welwillend opgesteld.  Sauber is in een houtgreep genomen en heeft nog maar 2 keuzes.

FolkertE

Als er iemand gewipt word, zal het Ericsson zijn. (Even uitgaande van dat Giedo rijd, want die kans is ook nog aanwezig.)

Perton

Tsja Mol zegt net dat het gerucht gaat dat Bernie zich ermee bemoeit heeft. Het zal inderdaad allemaal wel financieel worden opgelost.

janke

Misschien komt Boekhoorn nog met wat miljoentjes om Ericsson uit te kopen??
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Wat een onzin. Hij heeft een rechtsgeldig contract en alles, en dan zou die ook nog eens moeten gaan betalen om dat contract op te lossen? Dat is alsof ik een wasmachine met garantie koop en dat ding gaat binnen een maand kapot. Vervolgens blijkt die schade inderdaad onder de garantie te vallen en mag ik 500 euro betalen om het ding te laten repareren.

Als Boekhoorn dat doet vind ik kamp Van der Garde (ondanks dat ik ze ontzettend heb gesteund de afgelopen week) complete debielen, sorry dat ik het zeg.

janke

Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:59:48
Wat een onzin. Hij heeft een rechtsgeldig contract en alles, en dan zou die ook nog eens moeten gaan betalen om dat contract op te lossen? Dat is alsof ik een wasmachine met garantie koop en dat ding gaat binnen een maand kapot. Vervolgens blijkt die schade inderdaad onder de garantie te vallen en mag ik 500 euro betalen om het ding te laten repareren.

Als Boekhoorn dat doet vind ik kamp Van der Garde (ondanks dat ik ze ontzettend heb gesteund de afgelopen week) complete debielen, sorry dat ik het zeg.

Als Sauber het geld er niet voor heeft? En Boekhoorn betaald dat. BTW het is maar een veronderstelling natuurlijk.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Als Sauber er het geld niet voor geeft, laten ze Van der Garde rijden en lossen ze dat met Ericcson op met een nieuwe rechtszaak. Als ze die verliezen, lossen ze het weer op met een rechtszaak met Nasr. En als ze die eens een keer verliezen, dan gaat het interessant worden. Het is toch niet Boekhoorn zijn probleem als Sauber geen contracten kan afkopen. Die man geeft misschien miljoenen uit aan zijn lieve schoonzoon, maar hij is ook niet gek.

FolkertE

Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 08:05:21
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:59:48
Wat een onzin. Hij heeft een rechtsgeldig contract en alles, en dan zou die ook nog eens moeten gaan betalen om dat contract op te lossen? Dat is alsof ik een wasmachine met garantie koop en dat ding gaat binnen een maand kapot. Vervolgens blijkt die schade inderdaad onder de garantie te vallen en mag ik 500 euro betalen om het ding te laten repareren.

Als Boekhoorn dat doet vind ik kamp Van der Garde (ondanks dat ik ze ontzettend heb gesteund de afgelopen week) complete debielen, sorry dat ik het zeg.

Als Sauber het geld er niet voor heeft? En Boekhoorn betaald dat. BTW het is maar een veronderstelling natuurlijk.
En niet eens een hele rare veronderstelling. Ook al heeft hij gelijk, het zit nu heel lastig en als kamp VDG zich helpende opstelt, zal dat hun zaak enkel sterker maken. Zij willen een oplossing en als Bookhoorn een contract kan afkomen om VDG te laten racen, zou ik dat niet eens zo raar vinden.

Franky R.

Zeker als die Sauber C34 niet eens zo'n rotte bak lijkt te zijn als de C33...Dus ik kan mij wel vinden in de veronderstelling van Janke.

janke

Statement van Sauber op hun site:

The Sauber F1 Team, Mr. Van der Garde and his management will continue to have constructive talks in order to find a mutually acceptable solution. The Sauber F1 Team is here to race in the Australian Formula One Grand Prix and that is what the team is now focusing on. In the course of next week we will be able to give more information
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:25:21
Tsja Mol zegt net dat het gerucht gaat dat Bernie zich ermee bemoeit heeft. Het zal inderdaad allemaal wel financieel worden opgelost.

Ecclestone zal dit wel oplossen.
Maar voor diegene die denken dat Sauber één van hun twee rijders de laan gaat uitsturen voor VDGarde vrees ik toch dat ze van een kale reis terugkomen. Die mannen brengen véél te véél geld mee.
Let op mijn woorden. VDGarde zal een financiële tegemoetkoming krijgen, desnoods van Bernie himself en staat toch zonder racestoeltje.
Ik zou zelfs voor Sauber niet meer willen rijden,gewoon men geld terug. 

Franky R.

Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 08:24:03
Statement van Sauber op hun site:

The Sauber F1 Team, Mr. Van der Garde and his management will continue to have constructive talks in order to find a mutually acceptable solution. The Sauber F1 Team is here to race in the Australian Formula One Grand Prix and that is what the team is now focusing on. In the course of next week we will be able to give more information


Klopt dus met wat de advocaat van GvdG eerder zei...nu laten ze Sauber even met rust, maar volgende week wordt er weer gepraat...