Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

godsamme ik moet eigenlijk gaan pitten, maar ben rete benieuwd hoe dit gaat aflopen :D

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 13 maart 2015 - 00:02:13
Citaat van: FolkertE op 12 maart 2015 - 23:47:29
Zouden ze gewoon ook niet aansturen op faillissement om zo onder Giedo's contract uit te komen?
nee, natuurlijk niet.
goed onderbouwd ook.

Maikel0230

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:32:37
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat willen doen als andere bronnen vermelden dat alle monteurs buiten zitten te wachten tot er een beslissing is gevallen. Wie schuimt dat stoeltje dan, Boekhoorn?

-edit- was nog reactie op Maikel.

Allé ons linda is weer slechte info aan het verspreiden en zij is potverdorie in Melbourne.

Weer maar eens een teken dat ze een slechte bron is, weet ik dat ook al weer voor de toekomst ;D
Citaat
Linda van der Heide @LindaF1nl  ·  10 min. 10 minuten geleden

Breaking News: @GvanderGarde is as we speak een stoeltje aan het schuimen!!!!!!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

BMW.WilliamsF1

vrouwtje van Formule1.nl schrijft t ook:



Linda van der Heide @LindaF1nl 
  ·   9 min  9 minuten geleden   
Breaking News: @GvanderGarde is as we speak een stoeltje aan het schuimen!!!!!!

Perton

Nou, volgens mij behoeft dat ook geen onderbouwing. Als Sauber aanstuurt op een failliesement bestaan ze niet meer en zijn die 330 werknemers die ze zo graag willen beschermen écht hun baan kwijt.

Perton

Grappig dat die trol met dit nieuws komt, aangezien ze eerder nog op Twitter schreef op weg te zijn naar de rechtbank. Erg realistisch dat zij dan kan melden wat er op de paddock gebeurt.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:33:36
Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:32:11
Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:25:03
¡Revuelo en Sauber! Van der Garde acaba de entrar en el box y todos los mecánicos han salido fuera #F1


Wat hier staat is dat toen Van der Garde de garage binnenkwam, alle monteurs naar buiten zijn gegaan.

Dit kan toch wel een grote rol gaan spelen denk ik. Als de monteurs niet willen werken met Van der Garde zal hij snel klaar zijn bij Sauber, want dan gaat de sfeer daar om te snijden worden.

EDIT: die Formule 1-dame vertrouw ik nog minder dan F1-today. Alleen de NOS is slechter in F1-berichtgeving.
Tsja, het is de taak van de baas om de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Gaat alleen maar ten koste van prestaties en dus geld als daar geen oplossing voor komt.

-edit- zou trouwens wel grappig zijn als Van der Garde in zo'n situatie zelf weg wil bij Sauber en zij hem dan aan het contract houden.

Denk dat het managment hem er zo snel mogelijk uit wil werken, dus dat de neuzen dan die kant op gaan staan. Krijgen ze Ericsson terug en Van der Garde op basis van tegenvalllende prestaties weg.

Oh en als ik Sauber was en Van der Garde weg wil bij het team, zou ik idd ook zeggen: "Nee, vriend jij rijdt gewoon je contract uit"
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

BMW.WilliamsF1

Hier staat Giedo al met een Sauber overall aan: https://twitter.com/tgruener/media

En die gozer schrijft dat ze de superlicentie niet rond krijgen zo snel en dat dit dus voor Maleisie zal zijn....

Perton

Hoe the fuck komt ie aan een Sauber-overall? Heeft ie die van een Turk in Istanbul gekocht ofzo?

BMW.WilliamsF1

Geleend van 1 van de 2 coureurs denk ik :)

Maikel0230

Kan er ook gewoon eentje van Nasr of Ericsson zijn hoor.

Edit: BMW.WilliamsF1 was me voor ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Ik denk dat dat gewoon een oude overall is die hij misschien nog had of zo. Volgens mij zien de nieuwe er iets anders uit. En ik betwijfel of Ericsson of Nasr zijn overall zal lenen aan Van der Garde :P.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Rechter vraagt of Sauber gehoor geeft aan het vonnis. Wordt bevestigd maar men weigert te vertellen in hoeverre...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:45:21
Ik denk dat dat gewoon een oude overall is die hij misschien nog had of zo. Volgens mij zien de nieuwe er iets anders uit. En ik betwijfel of Ericsson of Nasr zijn overall zal lenen aan Van der Garde :P.
Nee, dit is overduidelijk de nieuwe met Banco do Brasil-kleuren. Maar op de overall is ook het getal 9 te zien, blijkbaar eentje van Ericsson dus.

Maikel0230

https://pbs.twimg.com/media/B_71MQ_WcAEJe4r.jpg:large

Bekijk die grijns maar eens :)

Edit: Peter van egmond netjes paraat in de achtergrond!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25