Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

FolkertE

Zouden ze gewoon ook niet aansturen op faillissement om zo onder Giedo's contract uit te komen?

Al lijkt me dat uiterst onwaarschijnlijk, want dan heeft Monisha echt een probleem want dan hebben ze een gerechtelijk bevel genegeerd in de hoop als nog niet te hoeven in gaan op de eisen van VDG( Wat een uiterst ongelukkige afkortingen heeft Giedo eigenlijk. GVDG) . Misschien dat Monisha ergens een loophole gevonden die haar helemaal vrijpleit.

Perton

The Buxton Blog ‏@thebuxtonblog  2 min.2 minuten geleden Vertaling weergeven
Day hasn't started well for van der Garde. Stranded outside the paddock. His pass won't operate the swipe gates.

Pancake Shield

Begin gewoon bijna te denken dat Kaltenborn een koffer vol met het sponsorgeld van Ericsson, Nasr en Van der Garde. En dan straks met de hielen licht en verdwijnt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 12 maart 2015 - 23:47:29
Zouden ze gewoon ook niet aansturen op faillissement om zo onder Giedo's contract uit te komen?
nee, natuurlijk niet.

Jehoentelaar

Citaat van: Pancake Shield op 12 maart 2015 - 23:56:47
Begin gewoon bijna te denken dat Kaltenborn een koffer vol met het sponsorgeld van Ericsson, Nasr en Van der Garde. En dan straks met de hielen licht en verdwijnt.

Veilig weggestopt op een Zwitserse bankrekening. Oh wait...

Arthur

Dat wordt gegarandeerd een slotje. Niet op dit topic maar wel op de boedel van Sauber. Kan niet anders!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Haha Van der Garde is nu in de Sauber-garage.

Perton

¡Revuelo en Sauber! Van der Garde acaba de entrar en el box y todos los mecánicos han salido fuera #F1


Wat hier staat is dat toen Van der Garde de garage binnenkwam, alle monteurs naar buiten zijn gegaan.

Perton

Diego Mejia ‏@diegofmejia  52 sec.53 seconden geleden
Van Der Garde se va a medir el auto de Ericsson. #F1LatinAmerica

Letterlijk vertalen: Van der Garde gaat de auto van Ericsson passen.

Perton

#2259
En de belangrijkste:


James Allen ‏@Jamesallenonf1 4m4 minutes ago
@SauberF1Team applying to FIA stewards for change of driver, complying with court order, but will @GvanderGarde be given a super licence?


-edit- Of Allen heeft hem verwijderd, of dit is fake. Maar ik kan hem op zijn profiel niet terugvinden.

Maikel0230

Blijkbaar zijn ze op dit moment een stoeltje aan het schuimen, sfeer zal gezellig zijn daar :D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

BMW.WilliamsF1

Dit lees ik wel:


F1 Paddock Pass   @F1PaddockPass 
Volgen
Van der Garde and his entourage are in the Paddock. He's headed straight to the Sauber garage. Sauber applying to FIA for driver change.


Pancake Shield

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:25:03
¡Revuelo en Sauber! Van der Garde acaba de entrar en el box y todos los mecánicos han salido fuera #F1


Wat hier staat is dat toen Van der Garde de garage binnenkwam, alle monteurs naar buiten zijn gegaan.

Dit kan toch wel een grote rol gaan spelen denk ik. Als de monteurs niet willen werken met Van der Garde zal hij snel klaar zijn bij Sauber, want dan gaat de sfeer daar om te snijden worden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat willen doen als andere bronnen vermelden dat alle monteurs buiten zitten te wachten tot er een beslissing is gevallen. Wie schuimt dat stoeltje dan, Boekhoorn?

-edit- was nog reactie op Maikel.

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:32:11
Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:25:03
¡Revuelo en Sauber! Van der Garde acaba de entrar en el box y todos los mecánicos han salido fuera #F1


Wat hier staat is dat toen Van der Garde de garage binnenkwam, alle monteurs naar buiten zijn gegaan.

Dit kan toch wel een grote rol gaan spelen denk ik. Als de monteurs niet willen werken met Van der Garde zal hij snel klaar zijn bij Sauber, want dan gaat de sfeer daar om te snijden worden.
Tsja, het is de taak van de baas om de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Gaat alleen maar ten koste van prestaties en dus geld als daar geen oplossing voor komt.

-edit- zou trouwens wel grappig zijn als Van der Garde in zo'n situatie zelf weg wil bij Sauber en zij hem dan aan het contract houden.