Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje

Precies.

En uiteindelijk heb je nu eenmaal meer kans om door te breken in het 1e elftal (om Jehoentelaars voetbal vergelijking door te trekken) wanneer je al onderdeel bent vd club, dan wanneer je aan de zijlijn toe staat te kijken.



Ennuh, Jeroen .... misschienheb je gelijk en is het uiteindelijk weggegooid geld, zoals het dat ook bij Sauber bleek. Maaruh ... het is niet zijn geld hè? Dus euh .... who cares! ;)

gloudiesaurus

Eens...

Met een teststoeltje blijf je tenminste nog een beetje in beeld. Als je dan af en toe op vrijdag mag rijden.
Dat is dan het minste  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Het wordt ooit wel zijn geld Kootje ;)

Ik zou me als ik hem was op een andere kzinloos. chten. Thats all. Dit lijkt mij zinloos.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 februari 2015 - 06:17:48
Het wordt ooit wel zijn geld Kootje ;)

Boekhoorn heeft 3 dochters, dus slechts 1/3e deel wordt eventueel van hem. Als ze tenminste in gemeenschap van goederen getrouwd zijn, wat ik ten zeerste betwijfel. Hoe dan ook vreet hij in principe net zo hard aan de miljoenen van z'n schoonzussen. Maar die zullen daar ook niet van wakker liggen, want ach .... wat zijn 'n 13 miljoen nu eenmaal op 1,3 miljard? Dat is slechts één promille van het totale vermogen en daardoor vergelijkbaar met 'n biertje of glas wijn in de kroeg voor het klootjesvolk.


CitaatIk zou me als ik hem was op een andere kzinloos. chten. Thats all. Dit lijkt mij zinloos.

Ik begrijp je punt en zou zelf waarschijnlijk ook gaan kijken of ik niet in de Indy of het WEC terecht zou kunnen om weer lekker te racen ipv aan de kantlijn toe te kijken, maar ... als je je zinnen zet op rijden in de F1, dan is het juist zinloos om je op andere klassen te richten. Wil hij in de picture blijven, is dat toch echt de enige optie.

gloudiesaurus

Helemaal mee eens Kootje.

Ik zou Van der Garde nu wel kijken, als hij vrijdagtester wordt, of hij ook ergens anders een stoeltje kan vinden.
Voor bijv. een Le Mans deelname.

Staat ook leuk op je CV, en je raced dan ook nog...
Daarnaast  biedt een goede Le Mans-deelname ook weer perspectief voor de toekomst.

Het moet te combineren zijn, Hulkenberg doet het ook  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Maar willen ze hem wel hebben in het WEC / Le Mans?

Jehoentelaar

Een coureur met zijn CV is best interessant voor een kleiner WEC-team. Volgens mij is de switch van juniorklassen naar bijvoorbeeld LMGTE-Am niet heel onoverkomelijk.

Op zich kan Indy wel een goede keuze zijn, maar dat is onmogelijk te combineren vanwege de vele samenvallende weekenden. Naar Amerika gaan is de focus compleet verleggen.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 09 februari 2015 - 14:25:14
Maar willen ze hem wel hebben in het WEC / Le Mans?

Zijn CV is interessant genoeg.
Daarnaast doet Ex-F1-coureur of F1-testcoureur het altijd goed...

En Van der Garde heeft nog wat sponsorgeld  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/de_toekomst_van_giedo_van_der_garde/

Ben benieuwd met welk nieuws hij komt.
Een Le Mans-stoeltje? Of toch dat teststoeltje bij Force India?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Vervanger van Alonso tijdens de eerste races van het seizoen.
Peace out yo.

lieven


Perton

Op zich zou dat laatste geen verkeerde keus zijn. Het gaat dit jaar bij Manor toch om overleven en doorstarten, dus al te belangrijk zullen de resultaten niet zijn. Tiende worden ze toch wel. Van der Garde heeft ervaring in meerdere recente auto's en volgens mij waren ze bij Sauber voor het geld van Nasr en Ericsson een rol begon te spelen vrij positief over zijn feedback. Natuurlijk zijn er genoeg meer talentvolle coureurs te vinden voor Manor, maar de vraag is of die in 2015 echt een meerwaarde zullen hebben.

Ik heb er overigens een hard hoofd in dat Van der Garde daadwerkelijk voor Manor gaat racen dit jaar, maar ik zou daarentegen ook niet verbaasd reageren als die zou worden gepresenteerd.

gloudiesaurus

Zou voor Van der Garde de gedroomde optie zijn, racen in de Formule 1 bij Manor.
En Manor kan het geld goed gebruiken, dus wie weet...

Overigens worden er bij Manor al wel veel coureurs met geld genoemd.
Meest serieuze optie is Jordan King.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 24 februari 2015 - 21:06:42
Meest serieuze optie is Jordan King.

Hij komt niet in aanmerking voor die superlicentie of heb ik iets gemist?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Die gaat pas in 2016 in werking, dus da's sowieso al niet relevant. Anders had Verstappen ook een probleem gehad.