Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 14 juli 2014 - 22:16:12
Nu ja kan wel kloppen Peter, wat wel een beetje tegen hem speelt is dat hij tijdens de laatste test die Sauber in de prak heeft gereden, als je als reservepiloot iets iet moet doen is het dat wel.

Maar dan mag je ook niet vergeten dat de vaste coureurs tijdens het laatste raceweekend ook er een potje van hebben gemaakt, 2 crashes voor Guti en 1 voor Sutil...

Jep Giedo was wel snel tijdens die test. Maar die crash die was niet handig nee.

Vrijdag rijdt hij weer op Hockenheim. Dan moet hij eigenlijk proberen sneller te zijn dan de vaste coureurs.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 15 juli 2014 - 11:30:24
Weet niet hoe serieus het is maar toch:

http://www.racexpress.nl/formule-1/geruchtenmolen-sutil-per-direct-weg-bij-sauber-van-der-garde-als-vervanger/n/59940


Raar verhaal, want ook Sutil heeft in de vorm van Medion een betalende sponsor. Of Medion heeft er geen zin meer in, of ze hebben niet betaald [of zijn gestopt met betalen?]...


Ben benieuwd, maar Sutil rijdt zijn thuisGP nog wel denk ik...

gloudiesaurus

Het blijft een beetje rond zingen.
De krant Blick is over Sauber altijd vrij betrouwbaar, en zij melden het ook.

Ben benieuwd of Sutil in Hongarije nog in de auto zit. En of Giedo dan zijn vervanger is...
Want bij Sauber zijn er ook meer pay-kapers op de kust.

Het schijnt niet alleen over geld te gaan maar ook over de relatie met het team.
De engineers schijnen niet blij te zijn met Sutil. En andersom ook, zo was te horen op de boordradio in Silverstone.

Kijk als de relatie van Sutil met Sauber echt zo slecht is dan gaan zij samen het team ook niet vooruit brengen natuurlijk...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik vergeet me altijd welke krant het was en of ze nog steeds zo doen of dat het meer een beleid van vroeger is, maar was Blick niet de krant die een beetje een hekel aan Peter Sauber heeft en daarom altijd flink loopt te stoken?

Dat Sutil niet blij is, kan ik me overigens best voorstellen na incidenten zoals met die waterfles in Maleisiƫ.

Fabian

Zou een hele rare timing van Sutil zijn sponsors zijn als ze er nu mee stoppen, zo net voor zijn thuis gp. Zie het niet gebeuren, maar wie weet wat er na Hockenheim gaat gebeuren

gloudiesaurus

Het gerucht blijft rondzingen dus who knows.

Blick is een beetje de spreekbuis van Peter Sauber.
Ja de ex-teambaas die nog steeds heel belabberd Engels spreekt en het liefst in het Duits communiceert...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Als ik op de link van het artikel van Sutil klik, kom ik op het artikel van de nieuwe neus van Caterham terecht. Of ligt dat aan mij?

Kootje


Breaktest

Hoe vaak kan je die kop nu maken...? ;D
(Dus meende na de eerste vrije training van de GP van Duitsland daar even misbruik van te moeten maken)

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 17 juli 2014 - 20:13:27
Als ik op de link van het artikel van Sutil klik, kom ik op het artikel van de nieuwe neus van Caterham terecht. Of ligt dat aan mij?


Ooooooops..... :-[
Dank voor de melding!

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_in_2015_weer_op_de_grid/

Even dit topic weer omhoog schoppen  ;)
Giedi in 2015 weer op de grid? Volgens het algemeen dagblad rijdt hij volgend jaar.
En in 2014 zou zelfs nog mogelijk zijn, Sutil zou achter liggen met betalen en Sauber heeft het geld hard nodig...

2015 word sowiezo al een heel leuk jaar voor de Nederlanders in de Formule 1, maar misschien wordt het nog leuker  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens was Niki Terpstra bij Giedo te gast op Spa

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 26 augustus 2014 - 09:30:59
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_in_2015_weer_op_de_grid/

Even dit topic weer omhoog schoppen  ;)
Giedi in 2015 weer op de grid? Volgens het algemeen dagblad rijdt hij volgend jaar.
En in 2014 zou zelfs nog mogelijk zijn, Sutil zou achter liggen met betalen en Sauber heeft het geld hard nodig...

2015 word sowiezo al een heel leuk jaar voor de Nederlanders in de Formule 1, maar misschien wordt het nog leuker  ;)
Giedi? De Hindoestaanse 2ling broer van Giedo? ;D
sorry, kon het niet laten.

Maar ik had het bericht ook gelezen, maar ik maak er niet uit op dat het helemaal rond is. Of iig, officieel is het nog niet rond. En dat vind ik in de Formule 1 best verraderlijk. Ik heb ook nog geen officiƫle bevestiging gelezen.

Maar als het zo is, zou dat echt super zijn. Hij verdiend een kans.

Is Niki de zoon van Erica of is het toeval?

Jehoentelaar

De naam Terpstra komt vrij veel voor, dus ik verwacht van niet.