Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Wings

Dat het management heeft gefaald en Robin -te- laat dat heeft ingezien ben ik zeker met je eens. Dat is ook niet wat ik tegenspreek. Maar als ik je goed begrijp refereer je nu aan de periode voordat hij zijn toenmalig management vaarwel zei. Dat ben ik wel weer met je eens. Ook ben ik van mening dat hij onvoldoende begeleiding kreeg hoe hij met de media moest omspringen en hij zich heeft laten verleiden om wat dingen te roepen die, achteraf, niet handig waren. Maar goed, dat is achteraf. Net als jij ben ik groot fan van Frijns en hoop ik dat hij binnen afzienbare tijd een ingang vindt. Ik ben overtuigd dat als hij een kans krijgt hij zich kan bewijzen en misschien wel kan bouwen aan een toekomst binnen de F1-poorten. Dat vertrouwen heb ik minder in Giedo, hoe tof ik Giedo ook vind.

Sphinx

Eigenlijk is de huidige situatie rond Frijns heel goed, namelijk stilte. Management van Giedo roeptoeterde een paar maanden rond dat Giedo "er goed op stond", dat "ze in gesprek zijn met iedereen" en hier komt een klassieke die Perton ook nog wel kent "Het is 100% zeker dat..." Ik krijg de rillingen van dat soort quotes en teambazen meestal ook. Zoiets gebeurt alleen als je niet zeker bent van je positie.

Nu hoor je niks meer van Frijns, behalve die test voor Audi in de DTM. Hetgeen niet automatisch betekent dat er ook niks gebeurt. "nu het te laat is" leert men het dan toch en laat niets meer horen tot er echt iets te melden valt. Eerlijk gezegd denk ik niet dat Frijns bij Caterham een optie is, zoals Autosport eens liet weten, maar het is leuk om te zien dat een gerenommeerd hem in tegenstelling tot anderen nog niet heeft opgegeven.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/caterham_wacht_niet_lang_met_coureurs/

De climax nadert... Het verhaal Kobayashi schijnt toch wel serieus te zijn.
Hij kan een bedreiging vormen voor het stoeltje van Van der Garde.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Als ik mocht kiezen tussen die twee, geef me dan maar Kobayashi.

Kootje

Eens.

Niet omdat ik denk dat Koba beter zal presteren dan Giedo, maar wel omdat dat toch meer mijn type coureur is. Qua rijstijl zie ik in Giedo meer 'n Button, terwijl ik in Koba 'n Hamilton zie. Lang niet zo goed natuurlijk, maar wel lekker wild en aanvallend ipv relaxed en op save.

0634

Ik vind hem vnml overhyped. Bovendien kan je zo aanvallend zijn als je wil, maar in een Caterham valt er niets aan te vallen.

Maikel0230

#1221
Wel misschien bouwt Caterham wel een solide middenvelder volgend jaar Jeroen? daar kan hij dan wel wat meer mee doen. Kobayshi is een leuke coureur om bezig te zien, hij kan af en toe leuk uit de hoek komen.

En welke coureur is in feite niet een beetje 'overhyped'?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Ik vind Kobayashi ook niet super. In zijn jaar met Perez bij Sauber liet hij het afweten...
Je kan wel leuke acties maken maar de echte supersnelheid heeft Koba ook niet.

Kobayashi en Van der Garde zou wel leuk line - up zijn.
Beter dan een Pic of Ericcson. Kovalainen heeft voor mij zijn kans gehad.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Maikel0230 op 10 januari 2014 - 18:39:10
Wel misschien bouwt Caterham wel een solide middenvelder volgend jaar Jeroen?
Met dat bduget? Met die faciliteiten? Met dat technische niveau? Alles kan. Misschien heeft Red Bull ook wel een middenvelder volgend jaar, maar de kans is klein.

CitaatEn welke coureur is in feite niet een beetje 'overhyped'?

De meesten.

Perton

Eens met gloudisaurus. Met de gehele post.

Ik zou het leuk vinden als Kobayashi terugkwam in de Formule 1, maar behalve Chilton denk ik niet dat hij meer 'recht' op een stoeltje heeft dan de andere coureurs in de Formule 1. Zijn korte stint bij Toyota was leuk en heeft hem een fijne reputatie opgeleverd, maar in de Sauber heeft hij dat vervolgens nooit écht waar kunnen maken.

0634

Daar ben ik het dus ook mee eens. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al begrepen ;).


gloudiesaurus

Mocht Giedo een stoeltje vinden dan is hij zijn favoriete nummer 21 wel kwijt aan Gutierrez. Maar dat zal hem waarschijnlijk nu een rotzorg zijn  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2014 - 00:47:10
Mocht Giedo een stoeltje vinden dan is hij zijn favoriete nummer 21 wel kwijt aan Gutierrez. Maar dat zal hem waarschijnlijk nu een rotzorg zijn  ;)
Tja dat zal inderdaad een rotzorg zijn. Dan maar nummer 2 pakken!  ;) ;) ;)

Perton

M = 13, b=2. Dat opgeteld is 15. Klaar. Kan die zijn geldschieter eren met het nummer.

0634

Of 14. Schoonpappa's plek op de Quote 500.