Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Gerard

De naam is GIEDO, niet Guido of i.d.....

.. omg...

gloudiesaurus

Jammer van de race vandaag.

Chilton en Van der Garde geven elkaar de schuld. Volgens mij was het gewoon een race-ongeval...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Volgens mij ook. Om nou meteen Chilton voor idioot uit te maken via twitter... tel anders even tot tien en bedenk dat er bij de start wel eens iets gebeurd.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 23:01:37
Volgens mij ook. Om nou meteen Chilton voor idioot uit te maken via twitter... tel anders even tot tien en bedenk dat er bij de start wel eens iets gebeurd.

Eigenlijk niet des Giedo's. Hij is normaal in de media altijd heel netjes.
Overigens zie ik deze tweet ook niet meer staan  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik heb hem nooit gezien, maar Doornbos zei zoiets tijdens de race... ga er vanuit dat dat dan ook waar is.

Edwin90

Leek mij ook een race incident toe. Er was gewoon even geen ruimte meer. Die pech heb je soms. Volgende week is het misschien andersom.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 23:04:35
Ik heb hem nooit gezien, maar Doornbos zei zoiets tijdens de race... ga er vanuit dat dat dan ook waar is.

Hij zei dit alleen over de teamradio..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Volgens Doornbos dus niet. Maar ik heb echt niet meteen op Twitter gekeken, dus dat zou ik niet weten.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2013 - 08:42:04
Volgens Doornbos dus niet. Maar ik heb echt niet meteen op Twitter gekeken, dus dat zou ik niet weten.

Ik keek wel op Twitter en er was alleen iets van Giedo te zien wat-ie tegen Sky had gezegd en daar is het woord idioot niet gevallen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Okee, nou ja, dan zal het wel. OVer de teamradio vind ik het allemaal niet zo erg. Dat gebeurd in de heat of the moment. Mag je best eens iemand een idioot noemen. Kwalijker vind ik het als je het gewoon volhoudt. Zo'n startongeval... tja, die dingen gebeuren wel eens.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 23:01:37
Volgens mij ook. Om nou meteen Chilton voor idioot uit te maken via twitter... tel anders even tot tien en bedenk dat er bij de start wel eens iets gebeurd.


Net als Korea, maar toen kreeg GvdG straf...

0634

Maar dat kan je Chilton niet kwalijk nemen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2013 - 17:48:58
Maar dat kan je Chilton niet kwalijk nemen.


Dat is is waar... :-[ ...Inderdaad straft de FIA niet bepaald consequent.

gloudiesaurus

Het maximale vandaag voor Van der Garde.
Knap dat hij Pic voorblijft nadat hij in VT1 Kovalainen nog in wagen moest rijden (het nu zie ik daar overigens niet van in).

10 - 7 nu Pic vs. Van der Garde in de kwali's.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 02 november 2013 - 18:15:04
Het maximale vandaag voor Van der Garde.
Knap dat hij Pic voorblijft nadat hij in VT1 Kovalainen nog in wagen moest rijden (het nu zie ik daar overigens niet van in).

10 - 7 nu Pic vs. Van der Garde in de kwali's.


Ik zou Kovalainen al na Spanje niet meer hebben opgeroepen. Dat zeiden ze ook in mei van dit jaar. http://www.gppits.net/nieuws/kovalainen_niet_meer_nodig/


Maar Heikki weet dat hij nog een potje kan breken bij Fernandes. Diezelfde Fernandes zou moeten weten dat hij GvdG en Pic alleen maar hindert door Heikki te laten rijden.