Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 23:40:37
Karthikeyan


Sorry Fab :-\
Dat is er eentje. En zo zal er best nog eentje zijn. Maar ik zeg toch niks geks als ik zeg dat de meesten van dit soort jongens simpelweg na een seizoen (en soms nog wel minder) weer verdwijnen...

Kootje

Daar zijn er idd ook genoeg van. Gelukkig wel.

0634

Precies zoals je het zegt: gelukkig wel. Ik zou er dan ook geen traan om laten als Giedo weer verkast.

Om eerlijk te zijn zit ik totaal niet te wachten op een rijder die eigenlijk niet goed genoeg is, maar wel ons land vertegenwoordigt.

Kootje

#543
Daar heb ik 'n dubbel gevoel bij.

Op zich vind ik het wel leuk dat er 'n landgenoot mee doet, het is alleen zo jammer dat hij achteraan rijd. Ik denk namelijk dat hij best leuk mee zou kunnen in het middenveld, mits hij die kans krijgt. Dat moet hij echter nog wel verdienen. Z'n qualy en race (zolang het duurde) in Monaco en vandaag in Hongarije is daarvoor 'n leuke opsteker, maar dit nivo moet hij iedere GP tentoon gaan spreiden. Wellicht dat hij dan die kans krijgt om bij 'n noodlijdend Sauber of Force India in te stappen en uiteindelijk van het stigma pay-driver af kan komen. Dit is echter (nog) niet het geval en zolang dat niet zo is voegt het idd weinig toe dat er 'n Nederlander mee doet.

0634


Kootje

Foutje .... moest natuurlijk qualy zijn. :-[

(inmiddels veranderd)

0634

Gelukkig maar. Even was ik bang dat ik na Newey's aangekondigde vertrek nu ook al de eerste Nederlandse pole ooit had gemist... ;)


Fabian


Jozef


Maikel0230

Niets nieuws onder de zon, het klopt dat paydrivers van alle tijden zijn, ik verwacht ook niet dat er een soort deontologische code komt, ik ontmoedig het begruik van paydrivers ook niet, voor sommige is dat gewoon pompen of verzuipen zoals Caterham dus.

Nog zo een voorbeeld was Daniel Ricciardo in 2011, toen hij voor een half jaar mocht instappen bij HRT, betaalt met centjes van de drankjesgigant. Zonder die centjes was HRT in 2012 al niet aan de start gekomen.

Chilton zit dit jaar ook in hetzelfde bootje, weinig talent maar papa betaalt, Marussia kan zo weer een bolide bouwen voor 2014.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Jozef op 16 augustus 2013 - 18:04:06
Interessante theorie ja!
Dankje Jozef!  :) ;)

Citaat van: Maikel0230 op 16 augustus 2013 - 19:49:33
Niets nieuws onder de zon, het klopt dat paydrivers van alle tijden zijn, ik verwacht ook niet dat er een soort deontologische code komt, ik ontmoedig het begruik van paydrivers ook niet, voor sommige is dat gewoon pompen of verzuipen zoals Caterham dus.

Nog zo een voorbeeld was Daniel Ricciardo in 2011, toen hij voor een half jaar mocht instappen bij HRT, betaalt met centjes van de drankjesgigant. Zonder die centjes was HRT in 2012 al niet aan de start gekomen.

Chilton zit dit jaar ook in hetzelfde bootje, weinig talent maar papa betaalt, Marussia kan zo weer een bolide bouwen voor 2014.
Het gaat in dit geval niet zozeer om paydrivers, maar om waarom Giedo dit jaar rijdt. Wat betreft paydrivers ben ik het helemaal met je eens.

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 16 augustus 2013 - 17:38:16
http://www.gppits.net/magazine/het_geld_van_giedo/

Zo denk ik er over!

Zou zomaar eens kunnen, heb er ook al eens over gedacht.
Maar wat Giedo moet doen is rijden zoals in Hongarije. Dan is er perspectief als hij het beter doet dan Pic in combinatie met het geld dat hij heeft  :)
We moeten ook niet vergeten dat het nog steeds zijn debuutseizoen is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is