Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Fabian


Kootje

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2013 - 18:37:35
Tenzij GvdG te kort komt qua sponsorverplichtingen.

McGregor is jarenlang trouw sponsor van Williams geweest en heeft daar, tot zover bekend, nog nooit geen betalingsproblemen gehad.

Edwin90

Net in de nabeschouwing van Sky hadden ze het weer over Giedo z'n stoeltje die op de toch zou staan. Ze zeiden letterlijk 'He is not doing the busines for them'.

Tsja waar rook is is vuur, en Sky sports is doorgaans niet slecht geïnformeerd. Wordt spannend!

0634

Hij rijdt ook rond als een pak blanke vla in een DAF66. Het zal me trouwens jeuken of hij wel of geen F1 rijdt. Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om een Nederlander achteraan te zien. Om eerlijk te zijn: hij is ook gewoon niet bijzonder.

Maikel0230

De eerste geruchten verschenen in Nederland, toen was dat niet geloofwaardig. Ze gingen liggen maar nu zijn ze terug.......in de paddock en ik zou ze heel serieus noemen.

Als ik eerlijk ben mag van der Garde morgen vertrekken, paydrivers zonder talent mogen gaan wandelen.

Het is maar de vraag natuurlijk of Heiki zoveel beter is...........

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Ik weet wel zeker dat Heikki beter is. Dat is echt geen pannenkoek. Maar kwam bij Mclaren niet uit de verf. Giedo kan hard autorijden, maar is geen buitensporig talent ofzo. Hij heeft geld, of beter gezegd, schoonpa heeft geld.

Jehoentelaar

Dit helpt ons supertalent in de GP2 in ieder geval niet. We beginnen na Albers en Doornbos toch een bepaalde naam te krijgen als Nederland zijnde.

Wings

Voor de stoel van Giedo is betaald. Die kun je niet zomaar los wrikken daar.

Maikel0230

Citaat van: Wings op 30 juni 2013 - 18:43:24
Voor de stoel van Giedo is betaald. Die kun je niet zomaar los wrikken daar.

Het zou niet de eerste keer zijn dat een coureur die voor zijn zitje heeft betaald wandelen word gestuurd.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2013 - 17:55:02
Ik weet wel zeker dat Heikki beter is. Dat is echt geen pannenkoek. Maar kwam bij Mclaren niet uit de verf. Giedo kan hard autorijden, maar is geen buitensporig talent ofzo. Hij heeft geld, of beter gezegd, schoonpa heeft geld.

Eens. Kovalainen is veel beter dan Giedo. Dat staat voor mij als een paal boven water. Ik zou eigenlijk van het hele veld geen coureur kunnen noemen die minder goed is dan Giedo om eerlijk te zijn... Niet dat Pic zoveel beter is, maar in ieder geval niet slechter. Hij rijdt ook vaker voor Giedo dan erachter.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2013 - 18:11:42
Dit helpt ons supertalent in de GP2 in ieder geval niet. We beginnen na Albers en Doornbos toch een bepaalde naam te krijgen als Nederland zijnde.
Och, dat waren geen slechte rijders hoor.

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 30 juni 2013 - 19:04:20
Citaat van: Wings op 30 juni 2013 - 18:43:24
Voor de stoel van Giedo is betaald. Die kun je niet zomaar los wrikken daar.

Het zou niet de eerste keer zijn dat een coureur die voor zijn zitje heeft betaald wandelen word gestuurd.

Niet als aan betalingsverplichtingen wordt voldaan.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 19:08:26
Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2013 - 17:55:02
Ik weet wel zeker dat Heikki beter is. Dat is echt geen pannenkoek. Maar kwam bij Mclaren niet uit de verf. Giedo kan hard autorijden, maar is geen buitensporig talent ofzo. Hij heeft geld, of beter gezegd, schoonpa heeft geld.

Eens. Kovalainen is veel beter dan Giedo. Dat staat voor mij als een paal boven water. Ik zou eigenlijk van het hele veld geen coureur kunnen noemen die minder goed is dan Giedo om eerlijk te zijn... Niet dat Pic zoveel beter is, maar in ieder geval niet slechter. Hij rijdt ook vaker voor Giedo dan erachter.

Max Chilton  :P
Maar ook Gutierrez is bijv. echt niet beter.

Maar geef Giedo zijn kans, het is pas zijn eerste seizoen.
En Giedo zei zelf dat zijn contract waterdicht is en dat er netjes word betaald (in de voorbeschouwing op Sport1). De bron van de geruchten komt trouwens uit Finland...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Als we Giedo een kans moeten geven omdat dit pas zijn eerste jaar is geldt dat ook voor Guiterez en Chilton ;). Waarvan ik Guiterez niet heel slecht vind hoor. Rijdt soms best aardig mee in een teleurstellende wagen.

Hij zal ook vast wel door mogen gaan bij Caterham. Maar het lijkt mij niet heel aannemelijk dat er een tweede jaar komt op deze manier.

Fabian

Als ie nog een paar keer verrast en goed presteert mag ie misschien wel blijven. Het kan snel gaan in de F1...