Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2013 - 13:17:28
http://www.gppits.net/nieuws/kovalainen_test_opnieuw_voor_caterham/

Positief dat er ontwikkelingen blijven komen bij Caterham. Wel raar dat ze Pic of Van der Garde deze test niet laten doen, hiermee maken zij toch extra kilometers en doen ze extra ervaring op...
Volgens mij heeft Giedo ook gereden op Magny Cours...

gloudiesaurus

Klopt! En Charles Pic ook. Heb het artikel wat aangepast  :)

Maar het blijft natuurlijk vreemd dat ze Kovalainen weer laten rijden...

Hieronder nog een foto van de test:

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2013 - 14:26:32
Klopt! En Charles Pic ook. Heb het artikel wat aangepast  :)

Maar het blijft natuurlijk vreemd dat ze Kovalainen weer laten rijden...
Heikki ligt hier nog voor op de helikopter in een onderling wedstrijdje... ;D
;)

Fabian

Ik meen dat dat Giedo is. Volgens mij twitterde Giedo deze foto gisteren.

gloudiesaurus

Ben trouwens benieuwd wat deze extra update kan brengen.
Hopelijk heeft Vd Garde in Barcelona wel hetzelfde materiaal als Pic...

De niet - getrapte neus is bij Caterham sowiezo wel een verbetering, qua uiterlijk dan  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Absoluut. De gewone neus is een verbetering voor t oog.

Edwin90

#396

Duidelijkere foto. Is inderdaad een hele verbetering. Hopen dat hij ook snel is!

-edit- ik kan trouwens uit die foto's echt geen enkel herkenningspunt van Magny Cours halen? Is er daar het een en ander aangepast?

Jehoentelaar

Ik herkende er ook helemaal niks meer van. Denk dat ze alle muren en reclameborden hebben weggehaald. Nu is het echt een slingerende strook asfalt door de graslanden geworden.

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2013 - 13:17:28
http://www.gppits.net/nieuws/kovalainen_test_opnieuw_voor_caterham/

Positief dat er ontwikkelingen blijven komen bij Caterham. Wel raar dat ze Pic of Van der Garde deze test niet laten doen, hiermee maken zij toch extra kilometers en doen ze extra ervaring op...
Betekent waarschijnlijk dat ze aan Heikki meer hebben wat feedback betreft. Hij is natuurlijk een jaar fulltime testcoureur van Renault geweest dus hij weet wat het is om een auto te ontwikkelen.

Maikel0230

#399
Zoals ik al eerder gezegd heb zijn ze bij Caterham Heiki klaar aan het stomen om indien nogdig terug in die wagen te stappen voor een full-time zitje. Ik weet ook wel dat het nog vroeg is om over VDG een ordeel te vormen maar dat zal Caterham worst wezen die tiende plek (kan) veel geld waard zijn (als Bernie hen dat geld dan niet afpakt natuurlijk). Ze betalen in dat geval liever Heiki zijn salaris dan Giedo zijn sponsoring te houden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 03 mei 2013 - 10:09:56
Zoals ik al eerder gezegd heb zijn ze bij Caterham Heiki klaar aan het stomen om indien nogdig terug in die wagen te stappen voor een full-time zitje. Ik weet ook wel dat het nog vroeg is om over VDG een ordeel te vormen maar dat zal Caterham worst wezen die tiende plek (kan) veel geld waard zijn (als Bernie hen dat geld dan niet afpakt natuurlijk). Ze betalen in dat geval liever Heiki zijn salaris dan Giedo zijn sponsoring te houden.

Zou zo maar kunnen. Al denk ik dat het momenteel niet aan de coureur ligt maar aan de auto. Voor Giedo zaak dit weekend samen met Pic voor de Marussia's te staan... en als het even kan Pic voor blijven ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_verwacht_snellere_caterham/

Ik ben benieuwd  :) Hopelijk Marussia voorbij... en aansluiting bij het middenveld? Al zal dat 2e wel heel lastig worden.
En we moeten niet vergeten dat alle andere teams incl. Marussia ook met updates komen.

Al verwacht ik wel dat Caterham nu een grotere update heeft dan Marussia.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 07 mei 2013 - 13:58:45
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_verwacht_snellere_caterham/

Ik ben benieuwd  :) Hopelijk Marussia voorbij... en aansluiting bij het middenveld? Al zal dat 2e wel heel lastig worden.
En we moeten niet vergeten dat alle andere teams incl. Marussia ook met updates komen.

Al verwacht ik wel dat Caterham nu een grotere update heeft dan Marussia.
Ik weet het niet...Fernandes verliest nu best veel geld met zijn 'hobbies'...QPR degradeert uit de PL en dat kost de club ca. 60 a 75 miljoen euro aan tv-inkomsten.


Caterham is in al die tijd ook geen ruk opgeschoten, dus ik moet nog zien dat Caterham ooit de aansluiting zal vinden met de middenmoot.

gloudiesaurus

Het kost veel geld maar met zijn luchtvaartmaatschappij verdiend hij in 1 kwartaal wat het F1 - team in 2 jaar kost....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Die vent heeft het goed voor mekaar. Ben alleen bang dat de teams achteraan jaar in jaar uit achter de feiten aan blijven lopen...