Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Super Seb

Het begint een beetje een treurig verhaal te worden zo. We hopen allemaal het beste maar 1 seconde is wel heel veel.  :'(
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90

We weten allemaal dat Giedo geen coureur is die een grote toekomst in de sport in het verschiet heeft. Maar dit is inderdaad wel heel erg. Vandaag had hij problemen met de achterkant van de wagen. Maar hij is het hele jaar al langzamer dan Pic.

rafael25

Pic heeft al 1 jaar ervaring achter de rug en Kova heeft jaren ervaring, zowel als test- en racepiloot. VDG heeft 3GP's achter de rug
Komt wel goed met Vd Garde.............

Gerard

Ik vraag het me af Rafael... ik schat Giedo een beetje in het rijtje Barrichello, DC, Irvine, Salo,
Wel snel, maar maakt niet het verschil om tot de top door te dringen

T.Nuvolari

Van der Garde is langer bij het team dan Pic en heeft vorig jaar ook enkele malen mogen testen. Je mag dan meer verwachten van hem.

Gerard

OKE, ik lees net op zijn FaceBook dat Pic updates op de auto heeft die Giedo nog niet heeft... Dat verklaart wel dat Giedo nu langzamer is danPic...

Super Seb

Lees het ook net inderdaad. Weet je wel meteen wie de voorkeur krijgt, aldus Mark Webber.  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Tja, je zal toch moeten kiezen als je je nieuwe spullen nog niet voor twee auto's gereed hebt.

Kootje

Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 16:12:41
Ik vraag het me af Rafael... ik schat Giedo een beetje in het rijtje Barrichello, DC, Irvine, Salo,
Wel snel, maar maakt niet het verschil om tot de top door te dringen

:o

Ik denk dat Giedo ervoor tekent in één adem genoemd te worden met dat rijtje.  :-\

Gerard

Hahahah ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben Kootje... Maar je snapt wat ik bedoel... De cathegorie  "net niet"

Maikel0230

Ik wil hem wel nog wel het voordeel van de twijfel geven aangezien hij nog maar 3 gp's heeft gereden. Ik wil er wel op wijzen dat het resultaat in de die races huilen met de pet op is geweest, als hij op dat elan verder gaat dan zit Heiki voor je het weet in die auto.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: rafael25 op 19 april 2013 - 15:22:37
Pic heeft al 1 jaar ervaring achter de rug en Kova heeft jaren ervaring, zowel als test- en racepiloot. VDG heeft 3GP's achter de rug
Komt wel goed met Vd Garde.............
Ik vraag het me af. Ik vrees dat hij een leuke coureur is, maar geen f1-materiaal helaas. Maar hij verdiend inderdaad nog tijd en hoop dat ik mis zit.

Kootje

Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 19:46:59
Hahahah ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben Kootje... Maar je snapt wat ik bedoel... De cathegorie  "net niet"

Ik begrijp je en deel je mening. Je voorbeelden echter .... ??? :-\ :-X

;D :D ;D

Arthur

Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 19:46:59
Hahahah ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben Kootje... Maar je snapt wat ik bedoel... De cathegorie  "net niet"

Ik denk eerder in de categorie "helemaal niet" [en hoort dus zeker niet in dat lijstje thuis]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Joepie. Geen laatste vandaag.