Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:03:48
Ik krijg sterk de indruk dat Giedo conditioneel tekort komt. Vorige week was dat al zo, en ook nu weer was hij tot 3/4 vd race duidelijk de sterkste maar valt dan ver terug. :-\

Dat zou werkelijk een aanfluiting zijn....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 23:24:22
Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:03:48
Ik krijg sterk de indruk dat Giedo conditioneel tekort komt. Vorige week was dat al zo, en ook nu weer was hij tot 3/4 vd race duidelijk de sterkste maar valt dan ver terug. :-\

Dat zou werkelijk een aanfluiting zijn....
Inderdaad, maar dat is Verstappen ook een keer overkomen (Brazilië 2000). Door gebrek aan conditie (hij had de twee jaar ervoor amper gereden) verloor hij een punt aan (debutant) Button. Conditie of concentratie is best snel te verbeteren, dus dat probleem zal bij Vd Garde snel weg zijn. Belangrijker vind ik het dat hij op snelheid niet of nauwelijks onderdoet voor Pic.

Edwin90

Ik zag overigens net een interview van Veronica. Waarin VDG met droge ogen beweerde dat hij nog best wel fit was.

Matthijs

Citaat van: Edwin90 op 25 maart 2013 - 12:46:18
Ik zag overigens net een interview van Veronica. Waarin VDG met droge ogen beweerde dat hij nog best wel fit was.
Misschien was hij dat ook wel, wij weten het ook niet. Maar dan ben ik wel benieuwd wat dan de reden is dat hij twee keer achter elkaar een aantal trage ronden rijdt aan het eind van de race. Kan hij nog niet goed omgaan met bandenslijtage? Wie weet.

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 25 maart 2013 - 12:46:18
Ik zag overigens net een interview van Veronica. Waarin VDG met droge ogen beweerde dat hij nog best wel fit was.

Was dat interview niet vóór de race? ??? In de voorbeschouwing zij hij dit namelijk ook al.


Citaat van: Matthijs op 25 maart 2013 - 13:45:05
Maar dan ben ik wel benieuwd wat dan de reden is dat hij twee keer achter elkaar een aantal trage ronden rijdt aan het eind van de race. Kan hij nog niet goed omgaan met bandenslijtage? Wie weet.

In datzelfde interview, tenminste .... degene in de voorbeschouwing, gaf hij ook aan grote overstuurproblemen met de options te hebben. Daar kan het natuurlijk ook aan gelegen hebben. :-\

Enzo

Oooowww, het gaat alweer de verkeerde kant op met het imago van Giedo... ;D

Zie hier; Giedo van der Gardener


Fabian

Die is wel leuk gevonden. Hoop dat Giedo niet zo vaak tuinman zal spelen...

Kootje

Die maaimachine wil ik ook.  8)

Fabian

Citaat van: Kootje op 29 maart 2013 - 12:00:03
Die maaimachine wil ik ook.  8)
Ff Giedo bellen aan vragen waar die die heeft gekocht?!

T.Nuvolari


Edwin90


Franky R.


0634

En toch, zoals ik vooraf al zei, maakt de aanwezigheid van een Nederlander voor mij bar weinig verschil. Althans, op deze manier, kansloos in het achterveld. Terwijl ik toch best wel chauvinistisch ben aangelegd.

Kootje

Het maakt in zoverre verschil voor mij dat ik wel extra aandacht besteed aan de balk met de rangorde om te zien waar hij rijdt en hoe hij er tov z'n directe concurenten voorstaat. Maar aangezien hij verder niet in beeld gebracht wordt merk ik verder bar weinig verschil idd.

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 29 maart 2013 - 12:06:06
Citaat van: Kootje op 29 maart 2013 - 12:00:03
Die maaimachine wil ik ook.  8)
Ff Giedo bellen aan vragen waar die die heeft gekocht?!
van zn schoonpapa gekregen, schijnt vrij prijzig te zijn