Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Franky R. op 22 december 2012 - 17:28:28
Citaat van: Fabian op 22 december 2012 - 00:55:25
Bruno Senna. Zou wel een aparte stap zijn voor hem, maar als ie F1 wil blijven racen is dit (waarschijnlijk) zijn enige optie. Tenzij hij als een duveltje uit een doosje bij Force India tekent, maar dat lijkt me niet...
Het schijnt dat de sponsors van Bruno Senna Caterham een minder team vinden dan Williams, en dat ze daarom niet genegen zijn om daar geld in te steken.

Wel raar dat ze in het geval dat Senna nergens meer aan de bak geraakt dan liever helemaal geen publiciteit prefereren dan publiciteit voor een achterhoedeteam? Zelfs al rijd je in de achterste gelederen rond, de impact van F1-sponsoring is en blijft zodanig groot dat de return wellicht tigmaal groter is dan in eender welk ander kampioenschap.

gloudiesaurus

True, maar Senna heeft samen met Frijns al DTM getest. Wellicht een reserve- optie voor hem?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Reserve rol voor Senna zou wel kunnen. Vraag me dan wel af bij welk team, maar goed. Ik kan die sponsoren ook wel begrijpen. Zou toch een stap terug zijn voor Bruno.

Figge

Citaat van: SDG op 22 december 2012 - 19:17:26
Citaat van: Franky R. op 22 december 2012 - 17:28:28
Citaat van: Fabian op 22 december 2012 - 00:55:25
Bruno Senna. Zou wel een aparte stap zijn voor hem, maar als ie F1 wil blijven racen is dit (waarschijnlijk) zijn enige optie. Tenzij hij als een duveltje uit een doosje bij Force India tekent, maar dat lijkt me niet...
Het schijnt dat de sponsors van Bruno Senna Caterham een minder team vinden dan Williams, en dat ze daarom niet genegen zijn om daar geld in te steken.

Wel raar dat ze in het geval dat Senna nergens meer aan de bak geraakt dan liever helemaal geen publiciteit prefereren dan publiciteit voor een achterhoedeteam? Zelfs al rijd je in de achterste gelederen rond, de impact van F1-sponsoring is en blijft zodanig groot dat de return wellicht tigmaal groter is dan in eender welk ander kampioenschap.

Misschien is die return on investment wel helemaal niet zo groot...
Stiekem kan ik mij zelfs voorstellen dat als je 15 miljoen (ik geloof dat dat ongeveer Bruno's budget is) dat je er zomaar helemaal niets van terug ziet. Misschien krijgen deze merken wel een negatief imago als iemand met zo'n beroemde achternaam als "loser" stijf achteraan rijdt.
Senna in een Williams of Lotus had vanuit historisch oogpunt natuurlijk wel een gunstige uitwerking...

Gerard

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46437&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Dus niet.... Jammer maar helaas... Het wordt nu wel heel lastig voor Giedo...  Of hij moet bij Force India tekenen ???

SDG

Citaat van: Gerard op 28 december 2012 - 18:06:32
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46437&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Dus niet.... Jammer maar helaas... Het wordt nu wel heel lastig voor Giedo...  Of hij moet bij Force India tekenen ???

Ik krijg die link niet open. Kun je even in het kort samenvatten wat er gezegd wordt?

0634

Petrov schijnt bijna zeker te zijn.



Fabian

Zoals ik al dacht. Giedo gaat waarschijnlijk weer achter het netje vissen.

gloudiesaurus

Dit zijn slechts verhalen uit Rusland, het is nog niet officieel.
Maar je hoort nu wel uit verschillende bronnen dat Petrov vrijwel zeker zou zijn.

Zou enorm jammer zijn voor Van der Garde... dan heeft die laatste race Petrov (met enorm veel geluk) toch veel geholpen zeg... Als het zo zou zijn.
Als ik Giedo was zou ik Caterham toch nog eens even bellen, een beter bod doen. Het is echt nu of nooit voor hem...

Bij Force India zie ik Vd Garde niet instappen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Als dit waar is vraag ik me één ding af: HOEVEEL SCHUIFT BERNIE ??
Van zichzelf heeft Petrov iig niet het budget dat Senna of Giedo wel hebben, en aan z'n talent zal hij 't ook niet te danken hebben. ::)

gloudiesaurus

Dat is altijd de vraag...

Maar de vraag is ook of bijv. niet Poetin de portemonnee heeft getrokken ;)
De GP in Rusland schijnt, in tegenstelling tot eerdere berichten, toch wel door te gaan in 2014...

Hopelijk hebben we het allemaal mis en word het gewoon Van der Garde  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Het is inderdaad nog niet officieel, maar het zal me niet verbazen als het waar blijkt... Zou 1 resultaat zoveel bepalend zijn?? (GP Brazilië) ???

gloudiesaurus

Dat ene resultaat leverde Caterham vele miljoenen op... dat telt.
Dat Kovalainen het hele jaar sneller was en Petrov in Brazilië veel geluk had... tsjah...

Maar het gaat nog steeds om de muntjes... dus als ik Vd Garde was zou ik even met mijn schoonpa gaan praten ;)
Dan kunnen de kaarten zo weer omgewisseld zijn.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is