Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Edwin90

Giedo reed een prima race. Voor de tweede pitstop lag hij voor Pic, nadat hij zo slecht gestart was. Na de tweede pitstop kwam hij achter Bianchi en die is hij ook voorbij geschoten.

Resultaat geeft een vertekend beeld, was mijns inziens gewoon weer een prima race.

0634

Soms zo lastig te beoordelen, want je ziet hem nooit. Zeker niet in het eerste deel van de race, in het tweede deel nog wel eens als de leiders langskomen.

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 08 september 2013 - 19:31:58
Leuke opsteker van de baas
CitaatTony Fernandes (@tonyfernandes) heeft getweet op 1:23 PM on zo, sep. 08, 2013:
Go geido.You are improving every race. Proud of you.Love your spirit and your positive attitude @gvdgarde
8)

Altijd leuk! Nu nog een contract?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 08 september 2013 - 19:34:32
Giedo reed een prima race. Voor de tweede pitstop lag hij voor Pic, nadat hij zo slecht gestart was. Na de tweede pitstop kwam hij achter Bianchi en die is hij ook voorbij geschoten.

Resultaat geeft een vertekend beeld, was mijns inziens gewoon weer een prima race.

Ik dacht dat hij voor de 2e pitstop ook achter Pic lag, ongeveer 3,5 seconden.
Maar hij was wel aan het inlopen want na zijn 1e stop was het 6 seconden...

Z'n racepace was iig. niet slecht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 08 september 2013 - 20:05:42
Citaat van: Gerard op 08 september 2013 - 19:31:58
Leuke opsteker van de baas
CitaatTony Fernandes (@tonyfernandes) heeft getweet op 1:23 PM on zo, sep. 08, 2013:
Go geido.You are improving every race. Proud of you.Love your spirit and your positive attitude @gvdgarde
8)

Altijd leuk! Nu nog een contract?  ;)
haha Ja, dat is absoluut waar gloudiesaurus , maar dit helpt wel....

Arthur

Die tweede stop was dramatisch volgens mij... ???
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Gerard op 08 september 2013 - 19:31:58
Leuke opsteker van de baas
CitaatTony Fernandes (@tonyfernandes) heeft getweet op 1:23 PM on zo, sep. 08, 2013:
Go geido.You are improving every race. Proud of you.Love your spirit and your positive attitude @gvdgarde
8)

Leuk. Maar je koopt er niks mee.

Matthijs

Ik heb de race van Giedo aardig gevolgd (je moet toch wat op de momenten dat er vooraan niks gebeurt...)
Giedo had een slechte start en kwam direct achter Bianchi en Pic terecht. Bianchi was hij snel voorbij, maar Pic liep steeds een paar tienden uit. Het gat was ruim 4 seconden toen Pic naar binnen ging. Nadat Giedo had gepit was het gat 6,5 seconden. Dit was het grootste gat, want Giedo wist dit terug te dringen tot circa 3 seconden bij de pitstops. Helaas ging het bij Giedo mis en kwam hij met 18 seconden achterstand weer de baan op. Vd Garde kwam achter Bianchi terecht en vlak voor Chilton (die verrassend goed Bianchi de hele race kon volgen). Vd Garde kwam Bianchi makkelijk op topsnelheid voorbij en mede doordat Pic een hele groep koplopers langs moest laten (was op tv te zien) was het gat aan de finish teruggelopen tot 15 seconden.

Kortom: op de baan was er geen verschil tussen Pic en Giedo. Het is jammer dat zijn start tegenvallend was, anders had het muntje net zo goed zijn kant op kunnen vallen. Pic en Vd Garde waren dit weekend absoluut gelijkwaardig.

Fabian

Giedo reed niet slecht. Wel de hele race achter Pic maar wel ver voor de Marussias die beter thuis hadden kunnen blijven...

Maikel0230

Inderdaad bij Marussia weten ze niet meet hoe of wat hen nu overkomt. Toch hebben ze nog altijd P10 in handen. Kan nog interesant worden daar achteraan de rij  :P

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Een P13 heeft Caterham nodig om 10e te worden. Gezien de prestaties gedurende het seizoen heeft Caterham wel recht op die 10e plek in het constructeurskampioenschap. Scheelt toch weer een paar miljoen TV - geld. Belachelijk trouwens dat Bernie P11 niks geeft....

Maar voor P13 zullen Van der Garde en Pic toch wel wat uitvallers nodig hebben. Wellicht Singapore? Daar gebeurd meestal nog wel wat.

Vorig jaar haalde Caterham die 10e plek overigens pas in de laatste race  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

KVDracer

Citaat van: gloudiesaurus op 10 september 2013 - 07:00:50
Een P13 heeft Caterham nodig om 10e te worden. Gezien de prestaties gedurende het seizoen heeft Caterham wel recht op die 10e plek in het constructeurskampioenschap. Scheelt toch weer een paar miljoen TV - geld. Belachelijk trouwens dat Bernie P11 niks geeft....

Maar voor P13 zullen Van der Garde en Pic toch wel wat uitvallers nodig hebben. Wellicht Singapore? Daar gebeurd meestal nog wel wat.

Vorig jaar haalde Caterham die 10e plek overigens pas in de laatste race  :)

Omdat Pic in zijn Marussia dan nog op zij ging. Dat was al een eerste beloning voor zijn nieuwe werkgever.

janke

Die vd Garde brengt toch weer nieuw sponsor-geld naar Caterham. Las ik deze week. Ik zie hem volgend jaar ook nog wel rijden. Leuk voor ons Nederlanders, maar toegevoegde waarde aan de F1?? Ik weet niet. Maar volgend jaar gaan we met V6 turbo's racen. We gaan een totaal ander tijdperk in.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Citaat van: janke op 20 september 2013 - 00:37:30
Die vd Garde brengt toch weer nieuw sponsor-geld naar Caterham. Las ik deze week. Ik zie hem volgend jaar ook nog wel rijden. Leuk voor ons Nederlanders, maar toegevoegde waarde aan de F1?? Ik weet niet. Maar volgend jaar gaan we met V6 turbo's racen. We gaan een totaal ander tijdperk in.
Toegevoegde waarde aan de F1 heeft Giedo inderdaad nog niet, maar noem 1 coureur van Caterham, Marussia of HRT (in alle jaren) die dat wel is. Met een dergelijke auto kan je niks laten zien, dat lukt Bianchi bijvoorbeeld ook niet.
Giedo is inmiddels wel opgeklommen van 'kansloze' paydriver naar een degelijke coureur in mijn ogen.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 20 september 2013 - 08:24:21
Citaat van: janke op 20 september 2013 - 00:37:30
Die vd Garde brengt toch weer nieuw sponsor-geld naar Caterham. Las ik deze week. Ik zie hem volgend jaar ook nog wel rijden. Leuk voor ons Nederlanders, maar toegevoegde waarde aan de F1?? Ik weet niet. Maar volgend jaar gaan we met V6 turbo's racen. We gaan een totaal ander tijdperk in.
Toegevoegde waarde aan de F1 heeft Giedo inderdaad nog niet, maar noem 1 coureur van Caterham, Marussia of HRT (in alle jaren) die dat wel is. Met een dergelijke auto kan je niks laten zien, dat lukt Bianchi bijvoorbeeld ook niet.
Giedo is inmiddels wel opgeklommen van 'kansloze' paydriver naar een degelijke coureur in mijn ogen.


Mee eens!