Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

0634

Ik heb het niet kunnen zien gisteren maar goed gedaan van Giedo. Hij begint zich toch te ontwikkelen. Hopelijk kan hij dit doorzetten en volgend jaar met een zak geld en aardige prestaties interessant zijn voor teams die financieel niet overdreven veel centen hebben.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 09:31:40
Ik heb het niet kunnen zien gisteren maar goed gedaan van Giedo. Hij begint zich toch te ontwikkelen. Hopelijk kan hij dit doorzetten en volgend jaar met een zak geld en aardige prestaties interessant zijn voor teams die financieel niet overdreven veel centen hebben.
Niet in de minste plaats dankzij de andere banden, want Giedo 'leunt' graag op de banden. Met de huidige kan hij dat doen. ik verwacht c.q. hoop dat hij zich voor de rest van het seizoen voor Pic kwalificeert en finish....Dat zou wel mooi zijn. :)

0634

Helaas... in de race weer gewoon achter Pic helaas.

gloudiesaurus

Zijn start was volgend mij niet best.
Hij was aan het inlopen in de 2e stint totdat hij zijn pitstop verknalde.
Of het nu Giedo was die zijn crew half voorbij reed of dat de crew nog niet klaar stond was me niet geheel duidelijk....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


0634

Citaat van: gloudiesaurus op 08 september 2013 - 15:54:18
Zijn start was volgend mij niet best.
Hij was aan het inlopen in de 2e stint totdat hij zijn pitstop verknalde.
Of het nu Giedo was die zijn crew half voorbij reed of dat de crew nog niet klaar stond was me niet geheel duidelijk....
Volgens mij echt wel Giedo's fout. Maar oké, dat vind ik nog niet zo spannend. Dat hebben zoveel rijders wel eens gehad door de jaren heen. Sommigen gaan zelfs bij het verkeerde team staan. (he Lewis ;))

gloudiesaurus

In het persbericht van Caterham staat dat het team niet klaar stond terwijl ze Giedo wel naar binnen hadden geroepen  ::) ::) ::)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Maar hij reed toch gewoon iets te ver door, of zag ik het nou verkeerd?

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 17:19:21
Maar hij reed toch gewoon iets te ver door, of zag ik het nou verkeerd?

Ik dacht dat ze niet klaar stonden......
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ow, naja, het was zo'n slaapverwekkende vertoning dat ik misschien wat aan het indommelen was en het verkeerd heb gezien.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634


Sphinx

Haha, ja nu zie ik het ook. Je hoeft niet ZO nadrukkelijk naar zn sponsoring te verwijzen hoor  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 08 september 2013 - 18:38:05
Haha, ja nu zie ik het ook. Je hoeft niet ZO nadrukkelijk naar zn sponsoring te verwijzen hoor  ;D
Alle beetjes helpen voor 2014... :D

Gerard

#689
Leuke opsteker van de baas
CitaatTony Fernandes (@tonyfernandes) heeft getweet op 1:23 PM on zo, sep. 08, 2013:
Go geido.You are improving every race. Proud of you.Love your spirit and your positive attitude @gvdgarde
8)