Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Probleem is opgelost, Rafael.


(f1wolf.com)

FolkertE

En daar is ook steun van Brundle.

"Sauber Multi driver saga is pathetic and embarrassing. Don't blame GVD fighting his corner. Bottom line is it's indicatice of F1's problems."
Bron: retweet.

Perton

Citaat van: Sabai op 12 maart 2015 - 12:48:20
Heeft de rechter nog een dwangsom aan Sauber opgelegd wanneer ze hem niet laten rijden. Of kan Giedo beslag leggen?
giedo kan dat doen. Als ik adam Cooper zijn Twitter goed begrijp is de rechter ook helemaal klaar met het gedrag van Sauber. Ik vermoed dat hij alles wat vd garde wil doen (beslag leggen op spullen, arrestatie kaltenborn) ook toestemming voor geeft. Hij heeft Sauber sowieso al gedwongen een lijst van bezittingen die in Melbourne zijn te overhandigen aan vd garde. Over de arrestatie trouwens, dat noemde Clarke  (advocaat giedo) een last resort. Maar het mag en kan dus wel.

Zeeuw


Pancake Shield

Overigens heeft Van der Garde nu wel een hele belangrijke toon gezet eigenlijk. Het is wel vaker dat je hoort dat teams contracten niet respecteren etc. Maar er zijn maar weinig coureurs die de handschoen durven op te pakken en het team uit te dagen. Vaak omdat dat gezien wordt als sportieve zelfmoord denk ik. Maar ja, nu zie je dat er de coureurs toch allemaal de kant kiezen van Van der Garde. Ik ben wel eens benieuwd naar wat bijvoorbeeld gewoon een random monteur van Sauber hierover te zeggen zou hebben.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 12 maart 2015 - 15:33:51
Overigens heeft Van der Garde nu wel een hele belangrijke toon gezet eigenlijk. Het is wel vaker dat je hoort dat teams contracten niet respecteren etc. Maar er zijn maar weinig coureurs die de handschoen durven op te pakken en het team uit te dagen. Vaak omdat dat gezien wordt als sportieve zelfmoord denk ik. Maar ja, nu zie je dat er de coureurs toch allemaal de kant kiezen van Van der Garde. Ik ben wel eens benieuwd naar wat bijvoorbeeld gewoon een random monteur van Sauber hierover te zeggen zou hebben.

Die vraagt zich af hoe Monisha Kaltenborn ooit teambaas is kunnen worden...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

lieven

Die zijn hun CV's aan het kopiƫren om alle renstallen even af te lopen.
Better safe than sorry...

Tuesday

Citaat van: Zeeuw op 12 maart 2015 - 15:29:11
Autoblog neemt alvast een voorsprong op het komende nieuws: http://www.autoblog.nl/nieuws/marcel-boekhoorn-koopt-sauber-f1-giedogate-75274
wel grappig hoe ze van beslag leggen naar overnemen gaan. Er wordt daar her en der wel erg makkelijk over gedacht. Allereerst lijkt het me al erg twijfelachtig of Boekhoorn dat uberhaupt wil, daarnaast is zoiets ook haast niet te plannen. Nee, een combinatie van punt 2 en 4 in dat artikel lijkt mij nog steeds het meest waarschijnlijk. Banco Brasil is natuurlijk vele malen kapitaalkrachtiger en machtiger als een Boekhoorn. Die kunnen met een jaaromzet van ruim 100 miljard vast nog wel een paar miljoen extra missen mocht de nood echt aan de man komen.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 12 maart 2015 - 15:59:49
Citaat van: Pancake Shield op 12 maart 2015 - 15:33:51
Overigens heeft Van der Garde nu wel een hele belangrijke toon gezet eigenlijk. Het is wel vaker dat je hoort dat teams contracten niet respecteren etc. Maar er zijn maar weinig coureurs die de handschoen durven op te pakken en het team uit te dagen. Vaak omdat dat gezien wordt als sportieve zelfmoord denk ik. Maar ja, nu zie je dat er de coureurs toch allemaal de kant kiezen van Van der Garde. Ik ben wel eens benieuwd naar wat bijvoorbeeld gewoon een random monteur van Sauber hierover te zeggen zou hebben.

Die vraagt zich af hoe Monisha Kaltenborn ooit teambaas is kunnen worden...
nou, reken maar dat het personeel er heel anders tegenaan kijkt als dat wij doen. Er werd al veronderstelt dat vd Garde met open armen zou worden ontvangen, maar ik betwijfel dat toch. Hij legt wel een bom onder het bedrijf van hun werkgever. Natuurlijk zullen ze er wel begrip voor hebben, maar ik denk wel dat hij door menig monteur met de nek aan gekeken gaat worden als hij de garage binnen komt.

Hamilton#44

Citaat van: Sabai op 12 maart 2015 - 12:43:51
Waarom noemen mensen Giedo Guido  :-\

Waarom zijn er mensen die hun kind 1 van deze twee namen geven?  ;)

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2015 - 12:41:36
Citaat van: Hamilton#44 op 12 maart 2015 - 12:30:26
Wel mooi om te zien dat de hele F1 wereld achter Guido staat.  :)
Vind trouwens dat kamp Nasr ook wel wat te verwijten valt, die wisten donders goed dat vd Garde een contract had dus daar heb ik niet zoveel moeite mee als hij niet kan rijden, niet collegiaal.

Wij weten niet in hoeverre het Nasr-kamp kon beschikken over details van andere contracten.

Van de Garde is daar altijd duidelijk over geweest, jaar testen en dan racen. Je maakt mij niet wijs dat het Nasr-kamp daar niets vanaf wist.

Uiteraard zijn het geen details maar ze hadden tegen Kaltenborn moeten zeggen, regel eerst je shit met Giedo, en dan praten wij verder.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 12 maart 2015 - 16:12:31
Citaat van: Maikel0230 op 12 maart 2015 - 15:59:49
Citaat van: Pancake Shield op 12 maart 2015 - 15:33:51
Overigens heeft Van der Garde nu wel een hele belangrijke toon gezet eigenlijk. Het is wel vaker dat je hoort dat teams contracten niet respecteren etc. Maar er zijn maar weinig coureurs die de handschoen durven op te pakken en het team uit te dagen. Vaak omdat dat gezien wordt als sportieve zelfmoord denk ik. Maar ja, nu zie je dat er de coureurs toch allemaal de kant kiezen van Van der Garde. Ik ben wel eens benieuwd naar wat bijvoorbeeld gewoon een random monteur van Sauber hierover te zeggen zou hebben.

Die vraagt zich af hoe Monisha Kaltenborn ooit teambaas is kunnen worden...
nou, reken maar dat het personeel er heel anders tegenaan kijkt als dat wij doen. Er werd al veronderstelt dat vd Garde met open armen zou worden ontvangen, maar ik betwijfel dat toch. Hij legt wel een bom onder het bedrijf van hun werkgever. Natuurlijk zullen ze er wel begrip voor hebben, maar ik denk wel dat hij door menig monteur met de nek aan gekeken gaat worden als hij de garage binnen komt.
Misschien dat een enkeling hem met de nek aan kijkt, maar de meesten zullen echt geen probleem met hem hebben. En misschien niet met open armen, maar dat is ook niet nodig.
Maar Giedo legt helemaal geen bom onder hun werkgever, dat heeft die werkgever(of beter, Monisha) toch echt zelf gedaan. VDG laat hem hooguit ontploffen. De problemen waren er al eind 2013 of volgens mij nog veel eerder. Monisha heeft echt alles aan zich zelf te danken.

Pancake Shield

Citaat van: Hamilton#44 op 12 maart 2015 - 16:21:02
Van de Garde is daar altijd duidelijk over geweest, jaar testen en dan racen. Je maakt mij niet wijs dat het Nasr-kamp daar niets vanaf wist.

Uiteraard zijn het geen details maar ze hadden tegen Kaltenborn moeten zeggen, regel eerst je shit met Giedo, en dan praten wij verder.

Ja, maar wat als Kaltenborn tegen Nasr en co gezegd heeft: "Ja, Van der Garde heeft niet betaald dus zijn deal gaat niet door". Dan kan Nasr er ook weinig aan doen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Ik heb niet de directe link, maar op Radio 5 (UK) werd gezegd dat als Giedo rijd, Ericsson gewipt word omdat de Sponsor van Nasr het prominentste aanwezig is op de auto.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 12 maart 2015 - 16:46:16
Citaat van: Tuesday op 12 maart 2015 - 16:12:31
Citaat van: Maikel0230 op 12 maart 2015 - 15:59:49
Citaat van: Pancake Shield op 12 maart 2015 - 15:33:51
Overigens heeft Van der Garde nu wel een hele belangrijke toon gezet eigenlijk. Het is wel vaker dat je hoort dat teams contracten niet respecteren etc. Maar er zijn maar weinig coureurs die de handschoen durven op te pakken en het team uit te dagen. Vaak omdat dat gezien wordt als sportieve zelfmoord denk ik. Maar ja, nu zie je dat er de coureurs toch allemaal de kant kiezen van Van der Garde. Ik ben wel eens benieuwd naar wat bijvoorbeeld gewoon een random monteur van Sauber hierover te zeggen zou hebben.

Die vraagt zich af hoe Monisha Kaltenborn ooit teambaas is kunnen worden...
nou, reken maar dat het personeel er heel anders tegenaan kijkt als dat wij doen. Er werd al veronderstelt dat vd Garde met open armen zou worden ontvangen, maar ik betwijfel dat toch. Hij legt wel een bom onder het bedrijf van hun werkgever. Natuurlijk zullen ze er wel begrip voor hebben, maar ik denk wel dat hij door menig monteur met de nek aan gekeken gaat worden als hij de garage binnen komt.
Misschien dat een enkeling hem met de nek aan kijkt, maar de meesten zullen echt geen probleem met hem hebben. En misschien niet met open armen, maar dat is ook niet nodig.
Maar Giedo legt helemaal geen bom onder hun werkgever, dat heeft die werkgever(of beter, Monisha) toch echt zelf gedaan. VDG laat hem hooguit ontploffen. De problemen waren er al eind 2013 of volgens mij nog veel eerder. Monisha heeft echt alles aan zich zelf te danken.
nou, dan laat ie m ontploffen, of dreigt ie daarmee, dat zullen de monteurs vast wel kunnen waarderen  ;D Ik denk dat vd Garde inmiddels wel een beetje een persona non grata aan het worden is bij Sauber, die gaat daar echt geen volwaardig coureur worden. Jammer voor de NL'se fans die even in een wondertje geloofden, maar dat gaat echt niet gebeuren.