Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Arthur

Sauber probeert de eerdere uitspraak over rechten op een stoeltje alweer te beperken tot alleen Australie. Ik voel hem al komen als dat zo is...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 12 maart 2015 - 00:16:10
Mijn god er wordt brandhout gemaakt van de verdediging van Sauber!

Ook een leuk weetje, er zijn vertegenwoordigers in de zaal van zowel Nasr als Ericsson.

Die waren er vorige keer ook al... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Gezellig in Maleisië weer naar de rechter dus :P

Arthur

Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:16:43
Sauber probeert de eerdere uitspraak over rechten op een stoeltje alweer te beperken tot alleen Australie. Ik voel hem al komen als dat zo is...

Alweer verworpen door rechters...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:12:17
Rechter is scherper dan advocaat Sauber [zal toch niet Kaltenborn zijn...]
tja, het is ook dweilen met de kraan open, maar misschien is tijdrekken wel hun enige doel?

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:17:23
Citaat van: Maikel0230 op 12 maart 2015 - 00:16:10
Mijn god er wordt brandhout gemaakt van de verdediging van Sauber!

Ook een leuk weetje, er zijn vertegenwoordigers in de zaal van zowel Nasr als Ericsson.

Die waren er vorige keer ook al... ;)

Ok dan was de tweet die ik gezien had slecht geïnformeerd.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Tuesday op 12 maart 2015 - 00:18:56
Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:12:17
Rechter is scherper dan advocaat Sauber [zal toch niet Kaltenborn zijn...]
tja, het is ook dweilen met de kraan open, maar misschien is tijdrekken wel hun enige doel?

Ze proberen alles aan te grijpen om de schade te beperken....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Tuesday op 12 maart 2015 - 00:18:56
Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:12:17
Rechter is scherper dan advocaat Sauber [zal toch niet Kaltenborn zijn...]
tja, het is ook dweilen met de kraan open, maar misschien is tijdrekken wel hun enige doel?

Ja dat idee heb ik ook, zijn ze straks echt te laat en dan kan Giedo niet rijden. Maar Giedo laat het er zeker niet zomaar bij zitten hoor. Dus Sauber zit echt diep in de shit op het moment.

Wel mooi dat die rechters bij alles wat Sauber zegt meteen de prullenbak in flikkert :P

Arthur

Sauber wil terug nu terug naar Zwitserse rechter om nieuw oordeel. Valt ook niet goed gezien de bende die het al is....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:21:39
Sauber wil terug nu terug naar Zwitserse rechter om nieuw oordeel. Valt ook niet goed gezien de bende die het al is....

Lijkt niet goed te vallen of niet wenselijk [edit]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Adam Cooper stelt voor dat Jeremy Clarkson ten tonele verschijnt om de advocaat van Sauber een ram tegen zijn kop te verkopen... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Nou ik zie het morgen wel weer :P Dit gaat iig een latertje worden en aangezien ik morgen mag werken... :)

Arthur

Citaat van: Arthur op 12 maart 2015 - 00:28:58
Adam Cooper stelt voor dat Jeremy Clarkson ten tonele verschijnt om de advocaat van Sauber een ram tegen zijn kop te verkopen... ;D

Overigens was dat een retweed van Mark Gallagher door Adam Cooper [voor alle duidelijkheid]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 12 maart 2015 - 00:29:06
Nou ik zie het morgen wel weer :P Dit gaat iig een latertje worden en aangezien ik morgen mag werken... :)

Ben zo ook foetsie, morgen [straks] ook weer vroeg op...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel