Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Fabian op 15 december 2013 - 18:55:53
Doorgaan tot het geld op is. Zijn toch zijn centen niet. Daarnaast heeft die jongen een droom en die wil ie najagen.

Het wordt zijn geld wel ;).

Fabian

Geld op is? Ja hoor dat zou zomaar kunnen. Als ie ergens een foutje maakt (zeg niet dat het gaat gebeuren) dan kan ie veel geld verliezen. Dan zal Giedo ook kunnen fluiten naar een hoop sponsorgeld.

0634

Dat geld van Boekhoorn is echt niet zomaar op hoor. De man heeft meer dan een miljard. Wat hij kwijt is aan zijn schoonzoon is peanuts voor hem.

janke

Citaat van: Fabian op 15 december 2013 - 19:54:31
Geld op is? Ja hoor dat zou zomaar kunnen. Als ie ergens een foutje maakt (zeg niet dat het gaat gebeuren) dan kan ie veel geld verliezen. Dan zal Giedo ook kunnen fluiten naar een hoop sponsorgeld.

Sorry Fabian, een vraag. Weet je wel wie Marcel Boekhoorn is?? En de connectie met vd Garde? Ik denk eerder dat vd Garde niet meer gevraagd wordt, als dat schoonpa stopt met sponsoring. Trouwens hier te lezen, 100% zeker dat vd Garde rijdt volgend jaar, toch??
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Tuurlijk weet ik wie dat is Janke. En ik weet ook wat de connectie is dus doe nou niet of ik achterlijk ben. Maar goed ik zal er verder niet meer op in gaan en ik zal er ook niet meer verder over nadenken. Sorry dat ik even nadacht.

janke

#1100
Citaat van: Fabian op 15 december 2013 - 20:20:53
Tuurlijk weet ik wie dat is Janke. En ik weet ook wat de connectie is dus doe nou niet of ik achterlijk ben. Maar goed ik zal er verder niet meer op in gaan en ik zal er ook niet meer verder over nadenken. Sorry dat ik even nadacht.

Dus de opmerking van jou, dat wanneer het geld op is vergeten we dan maar. BTW ik zeg toch niet dat je achterlijk bent? Zou niet durfen. ;) Ik probeer ten aller tijden beleefd te blijven.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Ik heb mijn punt al toegelicht. Ik houd erover op.

0634

Op zal het inderdaad niet raken, maar ik vraag me wel altijd af wat zo'n Boekhoorn er nou precies voor voordeel aan heeft om Van de Garde te sponsoren. Los van het pleasen van zijn dochter, zie ik niet in wat het hem oplevert.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 20:29:11
Op zal het inderdaad niet raken, maar ik vraag me wel altijd af wat zo'n Boekhoorn er nou precies voor voordeel aan heeft om Van de Garde te sponsoren. Los van het pleasen van zijn dochter, zie ik niet in wat het hem oplevert.
Zijn totale vermogen raakt niet op waarschijnlijk. Misschien zijn sponsorpotje voor Giedo wel.

janke

Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 20:29:11
Op zal het inderdaad niet raken, maar ik vraag me wel altijd af wat zo'n Boekhoorn er nou precies voor voordeel aan heeft om Van de Garde te sponsoren. Los van het pleasen van zijn dochter, zie ik niet in wat het hem oplevert.

Maar Jeroen, voor Giedo met zijn dochter ging flirten is Boekhoorn al jaren sponsor van Williams.  En zijn kledinglijn McGregor is handel voor hem.

En sorry Fabian, ik heb niet de bedoeling om je niet serieus te nemen. Mocht dat zo overkomen, mijn excuses.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Boekhoorn houdt van het spelletje, denk ik. En van zijn dochters.

0634

Citaat van: janke op 15 december 2013 - 20:41:50
Maar Jeroen, voor Giedo met zijn dochter ging flirten is Boekhoorn al jaren sponsor van Williams.  En zijn kledinglijn McGregor is handel voor hem.

Dat weet ik. Maar ik neem aan (weet geen bedragen) dat je meer betaald als je niet alleen de naam van je bedrijf maar ook je schoonzoon in de auto moet doen.

Wings

Citaat van: Fabian op 15 december 2013 - 19:54:31
Geld op is? Ja hoor dat zou zomaar kunnen. Als ie ergens een foutje maakt (zeg niet dat het gaat gebeuren) dan kan ie veel geld verliezen. Dan zal Giedo ook kunnen fluiten naar een hoop sponsorgeld.

Ik zie dat ik mij wat ongelukkig heb uitgedrukt. Wat ik bedoel met geld dat op is, is dat hij geen geld meer krijgt toegeworpen van zijn schoonpa. Niet zozeer dat Boekhoorn geen cent meer te makken heeft. Dat lijkt me inderdaad zeer onwaarschijnlijk. Laat mij dat middels dit schrijven hebben gerectificeerd.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 20:29:11
Op zal het inderdaad niet raken, maar ik vraag me wel altijd af wat zo'n Boekhoorn er nou precies voor voordeel aan heeft om Van de Garde te sponsoren. Los van het pleasen van zijn dochter, zie ik niet in wat het hem oplevert.

Enige voordeel is dat hij met Caterham & McGregor een kledinglijn kan runnen, maar of dat miljoenen oplevert?
Denk dat het vooral zijn dochter en schoonzoon gelukkig maakt. En in de Tros TV show zei Boekhoorn zelf dat heel belangrijk te vinden...

Wie weet kan Van der Garde na een goed jaar Sauber doorgroeien  ;)
Wens is de vader van de gedachte  :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens is de sponsoring van Boekhoorn & McGregor aan Williams beperkt. Ze zijn kledingsponsor en runnen een kledinglijn.
Williams brengt natuurlijk wel uitstraling voor het merk McGregor. Daarnaast zal het wel geld opleveren  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is