Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wallie op 14 december 2013 - 18:25:07
Schitterend! Is ook het eerste wat mij te binnen schiet als ik aan Montoya denk, zijn knikker :)


Hmmm .... mij niet.
Bij mij komen eerst z'n gevechten met Scumi, daarna het incidentje met ons Joske in Brazzilië en dan pas die knikker.

0634

Ik moet altijd al eerste denken aan die befaamde persco...

You must be blind or stupid not to see mee there. ;D


janke

Daar ging MS toch op zijn bek, of niet? Héérlijk.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Schumacher was nooit zo goed in het verzinnen van geloofwaardige excuses. Ik heb als Montoya-fan overigens nooit zoveel moeite gehad met de actie van Schumacher hier, wel met zijn leugens na afloop.

Franky R.

Citaat van: Perton op 14 december 2013 - 21:28:19
Schumacher was nooit zo goed in het verzinnen van geloofwaardige excuses. Ik heb als Montoya-fan overigens nooit zoveel moeite gehad met de actie van Schumacher hier, wel met zijn leugens na afloop.


Precies! Dat stoorde mij ook aan het Multi21-gedoe...Het gehakkel achteraf van Vettel. Het valt mij op dat Schumi en Vettel bijna hetzelfde reageren in soortgelijke situatie, behalve dat ik Vettel emotioneler vind reageren. Schumi was echt een ijskonijn, denk maar aan Monaco 2006...

janke

Citaat van: Perton op 14 december 2013 - 21:28:19
Schumacher was nooit zo goed in het verzinnen van geloofwaardige excuses. Ik heb als Montoya-fan overigens nooit zoveel moeite gehad met de actie van Schumacher hier, wel met zijn leugens na afloop.

Het gaat toch over achteraf. MS was toen gewoon een looser.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Naja, het is gewoon heerlijke tv. De meeste rijders hadden niet zoveel gezegd waarschijnlijk, maar JPM natuurlijk wel. Die zei het recht voor zijn raap. Daarom vond ik het ook zo'n geweldige gast.

Perton

Exact de reden waarom hij als arrogant werd bestempeld. Toen ie de F1 inkwam werd hem eens iets gevraagd of hij het bijzonder vond om op dezelfde baan als Schumacher te strijden, waarop hij iets antwoordde dat hij voor niemand bang is, ook/zelfs niet voor Schumacher en met iedereen hetzelfde strijd.

Lijkt mij een volstrekt logisch antwoord, maarja, alle Schumacherfans natuurlijk op hun pikkie getrapt, die konden het niet hebben dat iemand hun grote idool niet automatisch vereerde, dus was Montoya meteen de arrogante vent die wel even Schumacher dacht te verslaan. En toen hij dat niet deed (wat hij natuurlijk nooit had beweerd, maarja, leg dat die Schumacherfans maar uit), was het lachen, gieren, brullen, omdat ie op zijn bek was gegaan. Wat ie in deze context natuurlijk niet had gedaan.

janke

#1073
Citaat van: Jeroen op 14 december 2013 - 21:40:55
Naja, het is gewoon heerlijke tv. De meeste rijders hadden niet zoveel gezegd waarschijnlijk, maar JPM natuurlijk wel. Die zei het recht voor zijn raap. Daarom vond ik het ook zo'n geweldige gast.

En MS was een leugenaar. Jij hebt de beelden toch ook wel gezien? Is Montoya werkelijjk  op zijn bek gegaan?  Een figuur die je mag of niet.

Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik had niet zoveel moeite met de actie van MS, om eerlijk te zijn. Boefje, natuurlijk. Maar dat was JPM ook. Alleen doe dan achteraf niet zo schijnheilig.

Tuesday

Citaat van: janke op 14 december 2013 - 21:35:55
Citaat van: Perton op 14 december 2013 - 21:28:19
Schumacher was nooit zo goed in het verzinnen van geloofwaardige excuses. Ik heb als Montoya-fan overigens nooit zoveel moeite gehad met de actie van Schumacher hier, wel met zijn leugens na afloop.

Het gaat toch over achteraf. MS was toen gewoon een looser.
Grappig dat Schumacher duidelijk zegt dat ie Montoya juist wel zag bij het aanremmen, maar daarna niet meer. Juist het moment dat Montoya aangrijpt om hem 'belachelijk' te maken. Schumacher had die dag misschien wat problemen met zn ogen, maar Montoya met zn oren. En blijkbaar veel fans ook. Prima actie van Schumacher, prima verklaring. Tuurlijk wist ie het wel, maar als je er een halve wagenlengte achterzit heb je daar aan de buitenkant helemaal niks te zoeken. Montoya had gewoon zn mond moeten houden, dit is gewoon racen uit het boekje.

0634

#1076
Het is niet de actie van MS waar men over valt. Maar zeg gewoon dat je het met opzet deed, draai er niet omheen. Hij wist dat hij daar zat, dat zeg je zelf ook. Nou dan. Ga dan niet lopen zwetsen (niet jij, maar MS)

Button was trouwens ook grappig.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 14 december 2013 - 23:26:06
Het is niet de actie van MS waar men over valt. Maar zeg gewoon dat je het met opzet deed, draai er niet omheen. Hij wist dat hij daar zat, dat zeg je zelf ook. Nou dan. Ga dan niet lopen zwetsen (niet jij, maar MS)

Button was trouwens ook grappig.
wat is er zo anders aan deze reactie in vergelijking met andere reactie's?? dit toch F1?? Tuurlijk laat Schumacher die auto met opzet naar buiten lopen en tuurlijk zeg je dan achteraf dat je m niet hebt gezien of hebt verwacht.
Maar waar het mij ff om gaat is dat Montoya niet goed luistert, hij haalt het moment van aanremmen aan, maar Schumacher zegt juist dat ie m daar nog wel zag.
En Button is idd heel verstandig en Schumacher lacht gewoon mee.

Tuesday

#1078
op de onboad van Montoya kun je trouwens ook mooi zien dat Schumacher totaal niet opzij kijkt, dus waarschijnlijk klopt het ook nog dat ie m niet heeft gezien na de bocht (zoals hij zelf zegt). Maar hij zal het geweten hebben, dat denk ik wel, ook al had ie daar niks te zoeken/winnen.

0634

#1079
Niet iedereen vindt trouwens dat Vd Garde Pic in de schaduw heeft gezet.

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/12/13/2013-f1-season-driver-rankings-part-one-22-17/

Ben het ook wel met ze eens. Pic is wat kleurlozer dan Giedo, maar alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld is het onderlinge duel (4/12) toch te veel in het voordeel van Pic uitgevallen om te kunnen stellen dat de plussen van Giedo (Spa, Monaco) dat verschil weer in balans brengen. Plus, Giedo maakte meer fouten.

Op zich allemaal overigens niet zo erg hoor, dat was zijn debuutjaar. Maar ik vind de meesten vaak erg positief over Giedo. Het was zeker niet slecht, maar mocht hij een Chileen zijn geweest, was hij me totaal niet opgevallen vrees ik.

Wel denk ik dat Giedo meer potentie heeft voor de toekomst dan Pic. Maar hoe