Leave me alone, i know what to do!!!

Gestart door Gerard, 06 november 2012 - 14:59:08

« vorige - volgende »

communicatie tussen rijder en Pitmuur teveel?

Belachelijk, geef alleen door wat van belang is, zoals problemen met de auto
2 (10.5%)
Nee, het is juist goed dat de rijders van alles op de hoogte zijn
1 (5.3%)
Het is aan de coureur om aan te geven als het teveel wordt, wel zo leuk voor de kijkers thuis
16 (84.2%)

Totaal aantal stemmen: 16

Enzo

Kimi is wel een enorm contactgestoord persoon zeg... ;D
Enerzijds kan ik er om lachen, maar anderzijds besef ik me dat dit PR technisch een drama is voor Lotus.
Zelfs Boullier wist zich geen raad met Kimi na zijn overwinning. In de wachtruimte voor het podium wilde hij blij doen met zijn rijder maar Kimi gaf hem geen blik waardig. Dus ging Bouliier maar wat zenuwachtig om zich heen kijken... ::)

Fabian

Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:54:56
Kimi is wel een enorm contactgestoord persoon zeg... ;D
Enerzijds kan ik er om lachen, maar anderzijds besef ik me dat dit PR technisch een drama is voor Lotus.
Zelfs Boullier wist zich geen raad met Kimi na zijn overwinning. In de wachtruimte voor het podium wilde hij blij doen met zijn rijder maar Kimi gaf hem geen blik waardig. Dus ging Bouliier maar wat zenuwachtig om zich heen kijken... ::)
Hahaa. Het is en blijft een aparte die Kimi. Maar rijden kan ie wel!

0634


Kootje

Citaat van: Jeroen op 08 november 2012 - 06:44:11
Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:54:56
Kimi is wel een enorm contactgestoord persoon zeg... ;D


Yup. :)

Nee ..... het is 'n Fin, das gewoon 'n ontzettend stug volk.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk,

Matthijs

Citaat van: Kootje op 08 november 2012 - 06:46:39
Citaat van: Jeroen op 08 november 2012 - 06:44:11
Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:54:56
Kimi is wel een enorm contactgestoord persoon zeg... ;D


Yup. :)

Nee ..... het is 'n Fin, das gewoon 'n ontzettend stug volk.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk,
Hakkinen zei net zo weinig als Kimi, maar ik vond hem altijd wel een hele warme en sympathieke uitstraling hebben.

0634

Keke Rosberg was een geweldige en zeer uitgesproken vent.

Matthijs

Inderdaad. Heikki is ook niet zo stug. Dus zijn alleen Kimi en Salo stug!

0634


Folkert

Citaat van: Jeroen op 08 november 2012 - 21:37:38
Salo? Salo was niet stug hoor.
Die was gewoon niet snel. Denk dat snelle finnen gewoon in de war worden geschud door die hoge snelheden en harde trillingen in de auto.  ;D
"I was having a shit."
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Mika Salo zag ik laatst nog bijna op z'n gezicht gaan toen hij bij een pitstop over een achterwiel struikelde. Was de Gold Coast 600 geloof ik.

Jozef

Het is wel een beetje iets Fins hoor, ik heb zelf een stuk of 10 Finnen ontmoet en daarvan waren er 2 of 3 waarmee ik een gesprek kon voeren maar met die anderen viel gewoon niet te praten omdat ze alleen maar antwoordden met "yes" en "no". :P Het zal wel aan het feit liggen dat ze daar amper daglicht zien in de winter...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:40:49
Nah,Sticks and stones will break my bones
But words will never harm me.  8)
;)


SDG

Citaat van: Jozef op 08 november 2012 - 23:19:45
Het is wel een beetje iets Fins hoor, ik heb zelf een stuk of 10 Finnen ontmoet en daarvan waren er 2 of 3 waarmee ik een gesprek kon voeren maar met die anderen viel gewoon niet te praten omdat ze alleen maar antwoordden met "yes" en "no". :P Het zal wel aan het feit liggen dat ze daar amper daglicht zien in de winter...

Ik ken het gevoel, geloof me...

SDG

Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:54:56
Kimi is wel een enorm contactgestoord persoon zeg... ;D
Enerzijds kan ik er om lachen, maar anderzijds besef ik me dat dit PR technisch een drama is voor Lotus.
Zelfs Boullier wist zich geen raad met Kimi na zijn overwinning. In de wachtruimte voor het podium wilde hij blij doen met zijn rijder maar Kimi gaf hem geen blik waardig. Dus ging Bouliier maar wat zenuwachtig om zich heen kijken... ::)

Ik herinner me de eerste race van Räikkönen voor Ferrari, in Australië 2007. Op weg naar het podium kreeg hij plotseling een mobieltje aangereikt. Aan de andere kant van de lijn zat Michael Schumacher, die hem wilde feliciteren met zijn eerste zege voor Ferrari. Wat deed Kimi? Hij hing doodgewoon op...