Junior test Abu Dhabi

Gestart door gloudiesaurus, 06 november 2012 - 13:10:57

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Goed gedaan Frijns, ben benieuwd morgen. Frijns in de Red Bull...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Fabian

Citaat van: Jeroen op 08 november 2012 - 18:46:59
Niet geweldig gedaan van Frijns...

http://www.gppits.net/nieuws/valsecchi_snelste_op_slotdag/
Nee inderdaad. Ik had toch wel wat meer verwacht vandaag. Stiekem had ik gehoopt dat ie bovenaan zou staan.

Folkert

Hij was aero testen aan het doen voor rbr dus. En maar 6 tiende langzamer dan cosata en vals hecie
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Had ook gehoopt op een snelle tijd... maar goed je bent ook afhankelijk van het team.

Zijn uitspraken hebben natuurlijk ook niet geholpen bij Red Bull...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Nou mensen, ik denk dat we als ini-mini landje blij mogen zijn met wat de 2 heren hebben gedaan deze week..
Uiteindelijk kreeg Robin gelukkig nog even tijd om een paar snelle ronden te rijden... Knap hoor... Geen enkele keer gespind of gecrasht

Fabian

Citaat van: Gerard op 08 november 2012 - 22:26:02
Nou mensen, ik denk dat we als ini-mini landje blij mogen zijn met wat de 2 heren hebben gedaan deze week..
Uiteindelijk kreeg Robin gelukkig nog even tijd om een paar snelle ronden te rijden... Knap hoor... Geen enkele keer gespind of gecrasht
Ooo we mogen zeker blij zijn. Maar stiekem hoop je toch dat Frijns bovenaan de tabel staat aan het einde van de dag. Althans dat hoopte ik. Maar hij heeft zeker niet slecht gedaan.

Breaktest

Ik heb de indruk dat Frijns bij Red Bull professioneel maar ook wat zuinigjes werd ontvangen.  Puur het nakomen van een contract, en een mooie gelegenheid om onderdelen te testen. Maar er sprak niet uit dat men hem uit en te na wilde testen; men heeft duidelijk de focus op andere coureurs gericht.

Folkert

Citaat van: Breaktest op 09 november 2012 - 10:36:31
Ik heb de indruk dat Frijns bij Red Bull professioneel maar ook wat zuinigjes werd ontvangen.  Puur het nakomen van een contract, en een mooie gelegenheid om onderdelen te testen. Maar er sprak niet uit dat men hem uit en te na wilde testen; men heeft duidelijk de focus op andere coureurs gericht.
Denk dat Frijns ook veel sneller had gekund. Volgens een artikel op Racexpres heeft hij echt maar een paar snelle rondjes kunnen/mogen rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 09 november 2012 - 13:14:52
Citaat van: Breaktest op 09 november 2012 - 10:36:31
Ik heb de indruk dat Frijns bij Red Bull professioneel maar ook wat zuinigjes werd ontvangen.  Puur het nakomen van een contract, en een mooie gelegenheid om onderdelen te testen. Maar er sprak niet uit dat men hem uit en te na wilde testen; men heeft duidelijk de focus op andere coureurs gericht.
Denk dat Frijns ook veel sneller had gekund. Volgens een artikel op Racexpres heeft hij echt maar een paar snelle rondjes kunnen/mogen rijden.

Ja, Frijns kwam onlangs ook negatief in het nieuws mbt  RB. Of hij het nou zo bedoeld had of niet maakt niet uit.
Naast het snelle rijden heeft een nieuw talent ook een sterke zakelijke achterban nodig die hem in de media kan hypen. Dat doen ze bij da Costa en Bianchi bijvoorbeeld veel beter. Het is zaak dat Frijns ergens onder contract komt om zo zijn kansen te vergroten. Anders gaat het nooit lukken.

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 09 november 2012 - 13:48:59
Citaat van: Folkert op 09 november 2012 - 13:14:52
Citaat van: Breaktest op 09 november 2012 - 10:36:31
Ik heb de indruk dat Frijns bij Red Bull professioneel maar ook wat zuinigjes werd ontvangen.  Puur het nakomen van een contract, en een mooie gelegenheid om onderdelen te testen. Maar er sprak niet uit dat men hem uit en te na wilde testen; men heeft duidelijk de focus op andere coureurs gericht.
Denk dat Frijns ook veel sneller had gekund. Volgens een artikel op Racexpres heeft hij echt maar een paar snelle rondjes kunnen/mogen rijden.

Ja, Frijns kwam onlangs ook negatief in het nieuws mbt  RB. Of hij het nou zo bedoeld had of niet maakt niet uit.
Naast het snelle rijden heeft een nieuw talent ook een sterke zakelijke achterban nodig die hem in de media kan hypen. Dat doen ze bij da Costa en Bianchi bijvoorbeeld veel beter. Het is zaak dat Frijns ergens onder contract komt om zo zijn kansen te vergroten. Anders gaat het nooit lukken.

Helemaal mee eens, rijden zonder steun van een fabrikant is leuk maar deze uitspraken bij Red Bull waren niet handig.......... Achter de coureur moet een sterke achterban zitten.

Want wat als Frijns volgend jaar GP2 gaat rijden volgend jaar, en dan 4e word ofzo... Dan is zijn reputatie ook weg.

Al zie ik Frijns wel echt talent... jammer iig. dat hij niet wat meer ronden mocht rijden.
In Sauber en Frijns heb ik overigens wel echt vertrouwen... eigenlijk moet hij daar een deal maken dat hij volgend jaar op de vrijdag mag rijden + wat junior tests. Zoiets als Bottas bij Williams....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is