Cijfer van de race: Abu Dhabi

Gestart door 0634, 04 november 2012 - 16:37:27

« vorige - volgende »

Wat vonden jullie ervan?

10
2 (8.3%)
9
14 (58.3%)
8
7 (29.2%)
7
1 (4.2%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634


jende

9 meeste actie in 1 race tot nu toe

FernandoAlonso

Ook een 9! :)
Gave race, alleen het resultaat van Vettel vind ik minder..
FA: "We Will Fight Untill The End."

Gerard

Een 10..deze race had alles in zich...

Kootje

8

Eindelijk weer eens 'n mooie race met 'n verrassende en ietwat gelukkige, maar niet minder terechte winnaar.

Fabian

7. Alleen de samenvatting gezien dus heel wat gemist. Maar goed mijn middag is nog steeds top!

Jehoentelaar

9. Race had werkelijk álles wat je tegenwoordig kan verwachten. En meer. Van begin tot eind op het puntje van m'n (gelukkig comfortabele) stoel gezeten.

T.Nuvolari

9, alles zat er in wat wij ervan verwachten als fan. Wat een verschil met de vorige races op dit circuit.

gloudiesaurus

9, een super race! Actie tot er met, en een mooie winnaar  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

#9
twijfel tussen de 8 en de 9. Van begin tot eind vermaakt en zelfs beetje onder de indruk van de vinger :P (al had hij 2 momentjes waar ik wel iets had van: daar heb je de oude Vettel weer. )

Zelfs zonder de winst voor Lewis ga ik voor een 9. Met Kimi als winnaar kan ik prima leven, de overwinning waar hij het hele jaar al recht op heeft. Super.

Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen. Lotus lijkt nu ook in kwalificatie snel, maar Ferrari lijkt aan te kunnen haken. Hoe de snelheid van Vettel precies is is nog de vraag. Dankzij zijn 2 stops waren zijn banden verser, want in feite kan je 1 stop weg strepen. Maar ze lijken niet meer zo snel als af gelopen 4 races.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Met afstand de mooiste race van het jaar. En dat op deze baan!!
Hulde voor Kimi, hulde voor Seb!!

Franky R.

Een negen, ondanks het onnodig uitvallen van Hamilton. Met Kimi als winnaar kon ik goed leven. Hell, zelfs als Alonso de race had gewonnen zou ik tevreden zijn. Want dat zou dan goed zijn voor het WK.


Abu Dhabi heeft iedereen op het verkeerde been gezet, maar dat komt voornamelijk omdat Vettel teruggezet werd na zijn 'foute kwalificatie'...Daardoor liep de spanning behoorlijk op.


En toch zou ik dit circuit liever vandaag dan morgen van de lijst geschrapt zien.




Matthijs

Citaat van: Franky R. op 05 november 2012 - 12:33:20
Een negen, ondanks het onnodig uitvallen van Hamilton. Met Kimi als winnaar kon ik goed leven. Hell, zelfs als Alonso de race had gewonnen zou ik tevreden zijn. Want dat zou dan goed zijn voor het WK.


Abu Dhabi heeft iedereen op het verkeerde been gezet, maar dat komt voornamelijk omdat Vettel teruggezet werd na zijn 'foute kwalificatie'...Daardoor liep de spanning behoorlijk op.


En toch zou ik dit circuit liever vandaag dan morgen van de lijst geschrapt zien.
Ik niet, het circuit mag van mij zeker blijven. Maar dan wel met wijziging van de layout.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 05 november 2012 - 13:15:35
Citaat van: Franky R. op 05 november 2012 - 12:33:20
Een negen, ondanks het onnodig uitvallen van Hamilton. Met Kimi als winnaar kon ik goed leven. Hell, zelfs als Alonso de race had gewonnen zou ik tevreden zijn. Want dat zou dan goed zijn voor het WK.


Abu Dhabi heeft iedereen op het verkeerde been gezet, maar dat komt voornamelijk omdat Vettel teruggezet werd na zijn 'foute kwalificatie'...Daardoor liep de spanning behoorlijk op.


En toch zou ik dit circuit liever vandaag dan morgen van de lijst geschrapt zien.
Ik niet, het circuit mag van mij zeker blijven. Maar dan wel met wijziging van de layout.
Hoe had het je willen wijzigen, dan? Het technisch gedeelte is idd. uitdagend [game F1 2011], maar je kunt er niet inhalen ondanks dat de rijders zich een ongeluk moeten remmen...


Ben benieuwd naar je wijzigingen... ;)

SDG

Citaat van: Franky R. op 05 november 2012 - 14:31:22
Hoe had het je willen wijzigen, dan? Het technisch gedeelte is idd. uitdagend [game F1 2011], maar je kunt er niet inhalen ondanks dat de rijders zich een ongeluk moeten remmen...
Ben benieuwd naar je wijzigingen... ;)

Er valt inderdaad niet veel in te halen en het ligt daadwerkelijk aan het circuit, en niet aan de Formule 1. Ik heb de V8Supercar-races in het voorprogramma gezien en er waren daar ook een stuk minder inhaalmaneuvers dan we gewoon zijn.