Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 04 november 2012 - 16:51:33
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:50:59
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 15:39:52
Zonder geluk vaart niemand wel  ;)
Maar Seb rijdt wel een puike race hoor!
Mooi... Het jong is net 25.....
Een degelijke race, zeker. Maar laten we niet overdrijven. Zonder uitvallers en SC was hij echt geen 3de geworden. Ookal had hij 2 briljante inhaal acties. Laat voornamelijk zien hoe ongelooflijk sterk die RBR was. + 6 rijders die voor hem zijn weg gevallen.

Maakt voor mij niks uit, Vettel heeft naar mijn mening belachelijk goed gereden. Stond jij Hamilton ook niet de lucht in te prijzen toen hij Barcelona vanaf achteraan in de punten reed?

Leg je er nou eens bij neer dat Vettel gewoon een top coureur is. Dat heb ik ondertussen ook gedaan. Beetje kinderachtig om elke prestatie van Vettel te bagitaliseren.

inderdaad, dat er daar een paar achterdoen. Vanuit de pits starten, en met in de race de nodige pech door de voorvleugel, nog 3de eindigen. Het wordt een logische kampioen. Dat bewijst de fantastische snelheid van redbull. Dat ferrari daar eens een voorbeeld aan neemt.
Alonso was ook goed, met zijn 2de positie, maar moest hij nu niet de 7de tijd gereden hebben ( was wel 6de gestart), dan kon hij van in het begin strijden om de overwinning, en niet alleen in de slotfase

Jehoentelaar

Citaat van: FernandoAlonso op 04 november 2012 - 17:16:27
Eindelijk is een race waarbij je niet in slaap viel!! Vond het geweldig!
1 nadeel alleen wel dat Vettel zo verdomde dichtbij is gekomen met zijn 3e positie..
Vond ook wel dat Button de 3e positie echt gewoon cadeau deed,, beetje teleurstellend van hem.
Mwah, viel wel mee op zich. Verdedigde m.i. niet bijzonder weinig, denk dat de Red Bull gewoon een stuk beter ging.

Jozef

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:22:02
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:20:43
Vettel is gewoon briljant jongens. Die gozer rijdt echt prachtig. Wat een vent. Vettel kan gewoon winnen dit.

het is ook wel erg veel geluk hoor, hij kan 2 keer zijn grote achterstand dichtrijden tijdens SC.. tuurlijk kan dat gebeuren.

Hij heeft ook voluit gereden na zijn pitstop tijdens de SC, wat hem eigenlijk een drivethrough had moeten opleveren.

Jozef

Citaat van: FernandoAlonso op 04 november 2012 - 17:16:27
Eindelijk is een race waarbij je niet in slaap viel!! Vond het geweldig!
1 nadeel alleen wel dat Vettel zo verdomde dichtbij is gekomen met zijn 3e positie..
Vond ook wel dat Button de 3e positie echt gewoon cadeau deed,, beetje teleurstellend van hem.

Haha dat meen je toch niet? Button heeft Vettel rondenlang achter zich gehouden en uiteindelijk was hij gewoon niet meer te houden. Logisch als de RBR met zijn veranderde gear ratios simpelweg een hogere topsnelheid heeft dan de McLaren van Button...

Gerard

Hebben jullie het interview op t podium niet gezien en Horner niet gehoord??? Vettel prees Button juist omdat hij zo lastig in te halen was... En wanneer had Seb een DT moeten krijgen? Toen hij Grosjean naast de baan ingehaald had heeft Seb die plek terug gegeven aan Romain.... ???

Niels_

Kan me ook echt niet van de indruk ontdoen dat Button het Vettel niet echt zo moeilijk maakte. Zou me niet eens verbazen dat hij dat deed om de reeks van McLaren (van langste puntenfinish) door te trekken en daarbij geen risico's te nemen.

Verder als Alonso-fan echt frustrerend om te zien hoe die Safety cars en crashes Vettel allemaal perfect uitkwamen. De helft van het veld heeft hij niet moeten inhalen omwille van die 2 feiten.

Nu goed, ik hoopte na gisteren dat ze evenveel punten zouden hebben, dus dit is wel een tegenvaller. Maar als Alonso binnen de 25 punten kan blijven tot in Braziliƫ kan alles...

SanderD

Wel jammer dat Wizard zich heeft uitgeschreven.

Gerard

Uh? Wizard heeft zn account gedeactiveerd? Oh.....

Sabai

Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 18:06:28
Uh? Wizard heeft zn account gedeactiveerd? Oh.....

Dan heb ik iets gemist zeker. Waarom dan?

janke

Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Ik denk, met de nadruk op denk, omdat Folkert wederom 'n geintje maakte rondom de geluk en pech / seizoensverloop discussie, en Wizard dat niet kon waarderen.
Vervolgens tikt hij daar Folkert voor op z'n vingers met als resultaat 'n terechtwijzing door Franky dat hij dat soort gedrag zelf ook regelmatig vertoont.
En toen was hij verdwenen. ::)

Gerard

Franky weer? OMG...

;D

Toch wel jammer om zo'n trouw lid van hte forum te verliezen..
Je kunt het niet met elkaar eens zijn en daar boos om zijn,maar een nachtje slapen werkt meestal beter dan "impulsief" je account te deactiveren...
(Als dat het geval was dan he..) Als Wizard er al langer aan dacht, tja......

Jozef

Ik vind het prima, Wizard was nou niet echt sfeerbevorderend hier.

@Niels: als Alonso-fan moet je niet klagen dat het Vettel eens meezit, Alonso heeft zelf al bergen geluk gehad dit seizoen. ::)

Fabian

Jammer dat Wizard zijn account heeft gedeactiveerd. Was toch een trouwe forummer.