Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

#226
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 15:39:52
Zonder geluk vaart niemand wel  ;)
Maar Seb rijdt wel een puike race hoor!
Mooi... Het jong is net 25.....
Een degelijke race, zeker. Maar laten we niet overdrijven. Zonder uitvallers en SC was hij echt geen 3de geworden. Ookal had hij 2 briljante inhaal acties. Laat voornamelijk zien hoe ongelooflijk sterk die RBR was. + 6 rijders die voor hem zijn weg gevallen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Mooie overwinning van een mooie race.... Eindelijk weer eens...

Nyoxios

ook weer een keer fijn om een ander volkslied te horen :D
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

rafael25

Zijn er nog vragen waarom Lewis gaat McLaren verlaten?..

Sabai

Wat een knotsgekke race  :D :D En een geweldig resultaat voor Kimi en Vettel!!!!!

jende

ik heb zitten genieten vandaag ondanks dat ik gister redelijk pissed was op de gasolina man bij redbull  >:(

Jehoentelaar

Wat. Een. Race. Had alles. Superspannend van begin tot eind. Man van de dag voor mij was Räikkönen, Mr. Lucky Vettel. En voordat de Vettelfans meteen schuinbekkend over elkaar heen rollen: ja, als een hele meute coureurs voor je wegvalt en je strategisch (= team) en met een topauto (= team) zo ver komt, is het niet de coureur die het zelf heeft gedaan.

Neemt niet weg dat Vettel een goede race heeft gereden. En het gaat hier om coureur+auto, dus ik heb er vrede mee dat 'ie de titel straks binnenhaalt. Topcombinatie.

Citaat van: rafael25 op 04 november 2012 - 16:07:26
Zijn er nog vragen waarom Lewis gaat McLaren verlaten?..
Jij gaat ons vertellen dat die Mercedes wél betrouwbaar is? :D

robbert

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:58:21
ook weer een keer fijn om een ander volkslied te horen :D

ja en zeggen dat er men kritiek had, toen we in het begin van het seizoen telkens een ander volkslied hoordde :D

robbert

ja de race is afgelopen, en raikkonen heeft verdiend gewonnen. Perfecte start gemaakt. En alonso komt een stapje dichterbij bij vettel.
Vettel heeft dus bewezen waarom hij wereldkampioen zal worden. Die redbull is echt snel, niet te doen. Vanuit de pits starten, en nog 3de worden. Ik vraag mij af wat er zou gebeurd zijn moest vettel geen kapotte vleugel gehad hebben. Enkel een uitvalbeurt van vettel kan hem nog van de titel houden, en dan nog moet alonso nog winnen. Dus Vettel is met zo'n snelheid, zo goed als zeker van de titel. Jammer van  Hamilton dat hij terug pech had. Reed zo confortabel aan de leiding.
We zullen zien wat de laatste 2 races brengt, maar ik denk dat Vettel de laatste races weer vooraan te vinden zal zijn

0634

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:50:59
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 15:39:52
Zonder geluk vaart niemand wel  ;)
Maar Seb rijdt wel een puike race hoor!
Mooi... Het jong is net 25.....
Een degelijke race, zeker. Maar laten we niet overdrijven. Zonder uitvallers en SC was hij echt geen 3de geworden. Ookal had hij 2 briljante inhaal acties. Laat voornamelijk zien hoe ongelooflijk sterk die RBR was. + 6 rijders die voor hem zijn weg gevallen.

Ff kappen met die gekkigheid. Als Lewis zo rijdt sta je op de banken.

Vettel reed fenomenaal en briljant. Iets anders kan ik er niet van maken.

0634

Citaat van: rafael25 op 04 november 2012 - 16:07:26
Zijn er nog vragen waarom Lewis gaat McLaren verlaten?..

Ja. Genoeg. Heb je iets vernomen van Mercedes vandaag?

maartenf1

Geweldig, als Kimi fan een prachtig resultaat. Hier hadden we het hele jaar op gewacht!
Het meest lachwekkende was nog de teamradio. "I know what I have to do" . Ofwel kop dicht en laat me mijn gang gaan.

Dit was een race hoe het hoort, alles kan nog in de f1!

Opvallend trouwens dat de twee saaiste banen (Valencia en Abu Dhabi) dit jaar de mooiste races hebben laten zien.

SanderD

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:50:59
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 15:39:52
Zonder geluk vaart niemand wel  ;)
Maar Seb rijdt wel een puike race hoor!
Mooi... Het jong is net 25.....
Een degelijke race, zeker. Maar laten we niet overdrijven. Zonder uitvallers en SC was hij echt geen 3de geworden. Ookal had hij 2 briljante inhaal acties. Laat voornamelijk zien hoe ongelooflijk sterk die RBR was. + 6 rijders die voor hem zijn weg gevallen.

Maakt voor mij niks uit, Vettel heeft naar mijn mening belachelijk goed gereden. Stond jij Hamilton ook niet de lucht in te prijzen toen hij Barcelona vanaf achteraan in de punten reed?

Leg je er nou eens bij neer dat Vettel gewoon een top coureur is. Dat heb ik ondertussen ook gedaan. Beetje kinderachtig om elke prestatie van Vettel te bagitaliseren.

FernandoAlonso

Eindelijk is een race waarbij je niet in slaap viel!! Vond het geweldig!
1 nadeel alleen wel dat Vettel zo verdomde dichtbij is gekomen met zijn 3e positie..
Vond ook wel dat Button de 3e positie echt gewoon cadeau deed,, beetje teleurstellend van hem.
FA: "We Will Fight Untill The End."