Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

supersteven

let the sunshine shine in your heart

supersteven

en nu de wagens controleren 1,2.....23 mis ik er niet eentje ::)
let the sunshine shine in your heart

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

robbert

Citaat van: Nyoxios op 03 november 2012 - 19:12:44
Citaat van: supersteven op 03 november 2012 - 19:09:32
mijn honger is over

ik heb enkel nog honger naar gerechtigheid.

ik ook. Er wordt een belangrijke beslissing genomen voor de titelkansen voor alonso

Gerard

Beslissing rondom Seb wordt binnen 5 min verwacht.... Zou de titelstrijd dan toch weer achter de tafel beslist worden??? Indirect dan wel, maar toch... Als Vettel achteraan moet starten.....

jende

omg neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dit meen je niet hij moet toch achteraan gaan starten..
hoe dom kan je zijn alles loopt op rolletjes en dan stuur je hem de baan op met te weinig bezine WTF!!!

Gerard

Vettel thrown out of qualifying because insufficient fuel in the car for a sample to be taken
duss beetje slordig van RBR, sneu voor Seb... mooi voor het WK ?

Jehoentelaar

Dé kans voor Alonso om met een minimaal verschil de laatste twee races in te gaan. Al blijft Vettel de topfavoriet voor de titel, natuurlijk. Nog altijd 75 punten te verdelen.

Nyoxios

wel lullig inderdaad. ik ben dan wel Ferrari fan, dus ik vind het mooi nieuws.

maar als je bedenkt dat RBR de constructeurstitel al dit weekend binnen kunnen halen, is het wel stom om zo achteraan te starten.

miss rijd Vettel helemaal van achter naar voren. dat kan ook. als Vettel dat lukt, heeft hij de titel zeker verdient. maar tot dan: Go alonso!!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Figge

Auw pijnlijk voor Vettel, dom van RBR...
Mogelijkheden voor Alonso... Wordt zeer interessant qua uitslag en om te zien hoe compititief de Ferrari na de updates is. Zelfs als Alonso het podium weer eens haalt een Vettel haalt geen punten, dan nog schat ik de kansen voor een WK hoger in voor Vettel en RBR dan voor Alonso en Ferrari.

Gerard

Waar ik benieuwd naar ben is.. Hoever (naar voren) kan Seb morgen komen? Hij kan nog steeds met aanzienlijke punten weggaan morgenavond
Maar hoeveel punten... ;)

Matthijs

Dan kan de eeuwige discussie of Vettel ook kan inhalen morgen definitief beslecht worden. Jammer voor Vettel, mooi voor de race en het kampioenschap.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 03 november 2012 - 20:22:05
Dan kan de eeuwige discussie of Vettel ook kan inhalen morgen definitief beslecht worden. Jammer voor Vettel, mooi voor de race en het kampioenschap.
Toch niet, want het circuit leent zich niet bepaald voor inhaalmogelijkheden. Als Vettel mensen voorbij raakt, is dat eerder vanwege het DRS. En omdat zijn Red Bull een stuk sneller is.


RBR moet een goede stratgie bedenken...En Vettel moet het goed uitvoeren...

rafael25

Vergeten jullie niet .. Alonso is er ook nog lang niet , die moet ook eerst maar eens de wedstrijd uitrijden..dan zien wij wel, nou..Podium is mogelijk voor Alonso, ik hoop voor hem..

Gerard

#119
Goed punt Rafael.. ALS Alonso er in de eerste bocht uitgekegeld word, is er nog geen "vuiltje aan de lucht"voor Seb...
Maar Alonso kenende, zal hij voorzichtig zijn in de eerste bochten...