Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Niels_


robbert


Gerard

Voor het WK zou het mooi zijn als Vettel idd achter Alonso eindigt.. en ik gun het Lewis om McLaren nog een mooie overwinning te schenken... Bij wijze van afscheidskadootje..

Franky R.

Citaat van: Fabian op 03 november 2012 - 15:17:48
Stiekem hoop ik dat die Red Bull van Vettel kapot is...
Wat mij wel opvalt...Hamilton zet zijn auto na de kwalificastie aan de kant en werd zeer hard gestraft. Mocht toen achteraan beginnen.


Vettel krijgt te horen dat hij de auto aan de kant moet zetten en....???
Geen 'investigation'? Geen straf? Wablieft??


jende

Hamilton had zijn auto stilgezet omdat hij te weinig benzine over zou hebben voor de FIA, en je mag je auto alleen stilzetten als er technische issue's zijn.

Wat me wel een beetje zorgelijk maakt voor morgen zijn blijkbaar toch weer problemen met de auto van vettel :(
Maarja t word in iedergeval wel weer een keer een spannende race.. voor de verandering...

0634

Citaat van: Nyoxios op 03 november 2012 - 15:03:40
Citaat van: SanderAlonso op 03 november 2012 - 15:02:41
Dit valt mij tegen zeg

dat zeker. maar 1 ding scheelt, je weet dat hij in de race snel is.

Maar inhalen in Abu Dhabi valt niet erg mee....

Nyoxios

ik lees net een artikel, dat Vettel mogelijk achteraan moet starten? in verband met het stilzetten. mogelijk om brandstof tekort.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/286703/horner-probleem-vettel-iets-met-brandstof/
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Gerard

#97
Zou wel terecht zijn als Lewis hetzelfde in Spanje is overkomen.... Majah... Het is nog steeds afwachten.....

Franky R.

Citaat van: Nyoxios op 03 november 2012 - 18:09:21
ik lees net een artikel, dat Vettel mogelijk achteraan moet starten? in verband met het stilzetten. mogelijk om brandstof tekort.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/286703/horner-probleem-vettel-iets-met-brandstof/
Ja, dat dacht ik al...Dus ik verwacht dat Vettel achteraan start en dan heeft die man een probleem...Want inhalen in Abu Dhabi is moeilijk. Ik zei moeilijk, niet onmogelijk.

robbert

ja er is een onderzoek, maar die is uitgesteld. Whiting is gaan eten. Is dat nu om het echt uit te stellen of om het onderzoek aan de kant te schuiven. Het is iedereen gelijk voor de wet, Hamilton moest in barcelona ook achteraan starten omdat hij de wagen niet naar de pits kreeg na de kwalificaties. Typisch...





Nyoxios

misschien is hij wel gezellig met Helmut Marko eten.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"