Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: robbert op 03 november 2012 - 13:43:53
Citaat van: Folkert op 03 november 2012 - 09:00:25
Volgens Alonso zelf kan hij met de nieuwe updates de strijd met RBR aan. En volgens mij zat hij maar paar tiende onder de tijd van Lewis en Vettel. En op Zondag heeft Alonso altijd erg veel snelheid.

ja, wat ben je nu met die snelheid, als je in de kwalificaties weer buiten de top 3 eindigt?
Ferrari is te traag in de kwalificatie om de strijd in de race aan te gaan met redbull. Moest hij nu minimum 3de tijd rijden, dan kan alles nog.

Maar ja eerst de kwalificatie afwachten, maar het ziet er naar uit, dat het zal gaan tussen mclaren en redbull
Dan ben je een Sombrero met een snor.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 03 november 2012 - 13:49:28
Citaat van: robbert op 03 november 2012 - 13:43:53
Citaat van: Folkert op 03 november 2012 - 09:00:25
Volgens Alonso zelf kan hij met de nieuwe updates de strijd met RBR aan. En volgens mij zat hij maar paar tiende onder de tijd van Lewis en Vettel. En op Zondag heeft Alonso altijd erg veel snelheid.

ja, wat ben je nu met die snelheid, als je in de kwalificaties weer buiten de top 3 eindigt?
Ferrari is te traag in de kwalificatie om de strijd in de race aan te gaan met redbull. Moest hij nu minimum 3de tijd rijden, dan kan alles nog.

Maar ja eerst de kwalificatie afwachten, maar het ziet er naar uit, dat het zal gaan tussen mclaren en redbull
Dan ben je een Sombrero met een snor.

dan moet ferrari wat meer proberen te doen aan die kwalificatiesnelheid

Gerard

Wow...dat was een aardige buts op de muur van Vettel... Stoer dat de auto niet beschadigd is... De wielophanging had makkelijk krom kunnen zijn...

SanderD


Nyoxios

Citaat van: SanderAlonso op 03 november 2012 - 14:25:16
Ik begin toch hoop te krijgen

same story over here, kan ook spelletjes spelen zijn, dat RBR in Q3 opeens gaat vlammen en p1 en p2 pakt..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Dan nog is Alonso een sombrero met snor , Robbert.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SanderD


Nyoxios

Citaat van: SanderAlonso op 03 november 2012 - 15:02:41
Dit valt mij tegen zeg

dat zeker. maar 1 ding scheelt, je weet dat hij in de race snel is.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

robbert

#84
Mclaren heeft dus echt gevlamt vandaag. Ferrari is te traag in de kwalificatie. Het gaat dus nog slechter met die updates. Dus alonso is dus echt een sombrero met snor. ;D ;D  Wie weet heeft Alonso nog geluk dat vettel problemen heeft met de wagen. Mss een nieuwe versnellingsbak voor morgen. Kan dan nog spanning brengen in het kampioenschap.
Hopelijk wint Hamilton morgen, hij zou het nog verdienen na zo'n schitterende kwalificatie

Folkert

Dat is nou eens een mooie uitslag.   ;D Hamilton laat even zijn spieren zien. Vettel krijgt wat hem toe komt ;)
Word een mooie race. Als Lewis de laatste 3 races wint, mag Newey best zijn 3de RBR titel halen ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Nyoxios op 03 november 2012 - 15:03:40
Citaat van: SanderAlonso op 03 november 2012 - 15:02:41
Dit valt mij tegen zeg

dat zeker. maar 1 ding scheelt, je weet dat hij in de race snel is.

zoals ik al zei, wat ben je daarmee als je in de kwalificatie zo ver staat. Je moet dan nog zoveel wagens inhalen

Nyoxios

Citaat van: robbert op 03 november 2012 - 15:09:03
Mclaren heeft dus echt gevlamt vandaag. Ferrari is te traag in de kwalificatie. Het gaat dus nog slechter met die updates. Dus alonso is dus echt een sombrero met snor. ;D ;D  Wie weet heeft Alonso nog geluk dat vettel problemen heeft met de wagen. Mss een nieuwe versnellingsbak voor morgen. Kan dan nog spanning brengen in het kampioenschap.
Hopelijk wint Hamilton morgen, hij zou het nog verdienen na zo'n schitterende kwalificatie

Inderdaad, als Vettel maar niet wint, en als Alonso hem niet wint, mag Hamilton hem best winnen. ik ben allang blij dat het niet weer Vettel is..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Fabian

Stiekem hoop ik dat die Red Bull van Vettel kapot is...

SanderD