Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Folkert

#45
Citaat van: Enzo op 02 november 2012 - 14:18:58
Citaat van: jende op 02 november 2012 - 14:15:12
hahah verkeerde afstelling dus net op de baan en 1.42.700 , bite the dust!!!

Het is: Eat my dust...  ;)
Het zit erg dicht bij elkaar tot nu toe, de Mclaren is sneller dan de Red Bull in de eerste sector, gelijk in de tweede sector en verliest iets in de derde.
Scheelt heel weinig, ik zou nog even rustig afwachten voordat je gaat juichen.
Bite( s) the dust kan ook. And another one, and another one bites the dust. (orgineel is volgens mij van Queen.) Maar zijn net 22 min onder weg, kan van alles nog gebeuren dus.

En net na dat ik het zeg, zet Hamilton overal paars neer. ;) Gewoon slechte coureur dus ;) (Grapje )
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Citaat van: jende op 02 november 2012 - 14:15:12
hahah verkeerde afstelling dus net op de baan en 1.42.700 , bite the dust!!!
;D ;D ;D ;D ;D

Fabian

Jammer voor Giedo zeg. Maar hij krijgt spoedig een herkansing dus dat scheelt. McLaren is lekker bezig!

rafael25


SDG

#49
Voor de statistieken nog even vermelden dat Vettel in geval van een overwinning dit weekend op gelijke hoogte komt met Jackie Stewart: 27 overwinningen.

En geloof het of niet, Vettel rijdt dit weekend zijn 99ste Grote Prijs. Waarmee hij ook hier op gelijke hoogte komt met Stewart.

0634

Laten we dan maar hopen dat Vettel's teamgenoot niet verongelukt in wat Vettel's 100e GP had moeten zijn...

SDG

Citaat van: Jeroen op 02 november 2012 - 22:10:31
Laten we dan maar hopen dat Vettel's teamgenoot niet verongelukt in wat Vettel's 100e GP had moeten zijn...

Hopelijk blijft het dan maar bij een derde wereldtitel dit jaar voor Vettel - ook evenveel als Stewart. Op zich ook al erg genoeg, niet?  :D

0634

Al wint ie er zes, een grootheid van de orde van Stewart is hij nog lang niet.

robbert

ja de redbulls en mclarens gaan hier heel goed. De updates van ferrari lijken (terug) niet te werken. Maar het is nog maar vrijdag. Benieuwd hoeveel punten vettel kan winnen op alonso :)

0634

Alonso kan gewoon weer naar het podium. Alleen dat is niet meer genoeg. Hij zal moeten winnen, of iig meer punten pakken dan Seb, anders is het in Amerika gedaan.

robbert

Citaat van: Jeroen op 03 november 2012 - 08:30:42
Alonso kan gewoon weer naar het podium. Alleen dat is niet meer genoeg. Hij zal moeten winnen, of iig meer punten pakken dan Seb, anders is het in Amerika gedaan.

inderdaad, het podium is haalbaar. En ben blij dat er iemand is die het toch nog inziet, dat ferrari sneller zal moeten gaan dan redbull om de titel te willen pakken. En dat zijn ze dus terug niet. Vettel zal terug met 2vingers in de neus naar de zege rijden

Folkert

Volgens Alonso zelf kan hij met de nieuwe updates de strijd met RBR aan. En volgens mij zat hij maar paar tiende onder de tijd van Lewis en Vettel. En op Zondag heeft Alonso altijd erg veel snelheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Volgens Alonso is het ook 100% zeker dat hij kampioen wordt....

Folkert

Citaat van: Jeroen op 03 november 2012 - 09:02:35
Volgens Alonso is het ook 100% zeker dat hij kampioen wordt....
Pfieuuhh gelukkig maar. Scheelt mij weer zenuwslopende races en frustraties als Vettel WK word.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Die Alonso toch... Zeker weten dat ie kampioen wordt... Met de huidige stand van zaken, vrees ik voor hem dat dit niet in 2012 is.